BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejukCiri-ciri dan tindakan pencegahan

2022-12-05 01:00:19
632HP195506591tenaga221

Pelepasan minyak biasa, turun dan pelepasan udara: apabila terdapat filem minyak tebal , mm dalam kolam pembakaran untuk menjaga keperluan suhu ditetapkan, suhu pembakaran akan menurun dengan [UNK] dan konsumsi kuasa akan meningkat dengan lebih dari ; Apabila skala pada dinding paip air dalam kondensator mencapai mm, suhu kondensasi akan meningkat [UNK] dibandingkan dengan suhu asal, dan konsum kuasa akan meningkat. Apabila sistem pendinginan dicampur dengan gas yang tidak kondensasi dan tekanan sebahagian ia mencapai . mpa, konsum kuasa akan meningkat sekitar . Ia boleh dilihat bahawa ia sejukMasa ini, tambah beku sejuk yang cukup.BeukarPemilihan unit sejuk dilakukan dalam peralatan sejuk penyimpanan sejuk. Menurut konsum panas skala produksi dan mempertimbangkan keadaan yang diperlukan bagi parameter pendinginan utama, bilangan dan jumlah jumlah unit pendinginan dan peralatan mekanik penyimpanan sejuk dipersediakan.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Dasmarinas,Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, meter kubik, bingkai, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, masa penyimpanan dan suhu tetapan boleh dinyatakan oleh peraturan khusus; Jika penyimpanan sejuk anda menjadi lebih besar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, ia adalah pemilihan bahan-bahan mentah, seperti pemampat pendinginan, unit pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip, bahan-bahan pengisihan panas, pendingin pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.


BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejukCiri-ciri dan tindakan pencegahan



Semasa pemasangan gudang polistiren Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.How to judge whether the controlled atmosphere storage is bad and the effect is poor? Under the same conditions, the required temperature can be reached in minutes, but now it takes minutes. In this way, the refrigeration is obviously slow and the effect is poor, which will directly affect the use cost.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Survey produk,Pasang fasilitas pencahayaan sementara di gudang, pasang dan mengatur peralatan elektrik pembinaan, dan melakukan pekerjaan yang baik dalam bukti hujan,BeukarBerapa banyak biaya penyimpanan sejuk kecil untuk dipasang, bukti basah, anti-kejadian, anti-ikatan dan perlindungan keselamatan lain.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan,BeukarSyarikat teknikal pemasangan Freezer,BeukarHarga pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan segar, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihan


BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejukCiri-ciri dan tindakan pencegahan



Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Berapa banyak?,Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Rancangan pembinaan dan data lain yang berkaitan dengan projek pembinaan penyimpanan sejuk.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Beukar,Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.Isolasi lantai penyimpanan sejuk kecil struktur penyimpanan sejuk kecil biasanya dipanggil permukaan, atas, dinding dan tanah dibuat dari plat baja warna / baja tidak stainless dengan tebal poliuretan yang sesuai dan bahan isolasi lain, kerana muatan dan lepaskan penyimpanan sejuk kecil sering dikendalikan secara manual daripada forklift. Of course, if the height of the warehouse is high and the forklift is required for warehousing, loading and unloading, but the ground needs to be insulated separately like the ground insulation sample of medium-sized cold storage.Semasa pemasangan gudang polistiren, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AlcadiasMana penyimpanan sejuk dipasangJalan profesional

AlcadiasMana penyimpanan sejuk dipasangJalan profesional

- pemasangan lantai penyimpanan sejuk: tingkat pertama lantai, kemudian memasang lantai, dan melaku...

ManzanilloUbat gudang bekuKemampuan mekanik semakin terkenal

ManzanilloUbat gudang bekuKemampuan mekanik semakin terkenal

Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dila...

WichitoPemasangan penyimpanan sejuk kombinasiTeruskan perkembangan operasi lemah

WichitoPemasangan penyimpanan sejuk kombinasiTeruskan perkembangan operasi lemah

Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, ke...

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri

Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makana...

EdmontonPemasangan penyimpanan sejuk kombinasiApa keuntungan struktur kita boleh membawa

EdmontonPemasangan penyimpanan sejuk kombinasiApa keuntungan struktur kita boleh membawa

Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk...

CIFCI FierPenyimpanan sejuk farmaceutik yang telah dipasangBagaimana jika ia gagal untuk bermula secara biasa

CIFCI FierPenyimpanan sejuk farmaceutik yang telah dipasangBagaimana jika ia gagal untuk bermula secara biasa

Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulas...

评论列表

466HP159575805
2022-12-05 08:06:22

Ya, BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

122HP117294921
2022-12-05 08:40:56

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk

256HP158312377
2022-12-05 08:25:46

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk

717HP127443542
2022-12-05 09:12:17

Izinkan saya menilai ini BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

570HP155642700
2022-12-05 08:08:13

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus BeukarMana syarikat yang memasang penyimpanan sejuk. Terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。