ManzanilloUbat gudang bekuKemampuan mekanik semakin terkenal

2022-10-14 02:23:31
632HP195506591tenaga238

Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.Manzanillo,Evaporation temperature the sweating temperature of the refrigeration in the wafer machine needs to be lower than the air temperature in order to transfer heat from the engine room to the refrigerant. Biasanya, perbezaan suhu pengkondisi bilik adalah antara C dan C. Jika perbezaan suhu tidak boleh dikekalkan kerana faktor negatif, penggunaan tenaga operasi akan meningkat.Pada masa biasa, pengguna patut periksa darjah penyegelan ruang penyimpanan sejuk, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.San Carlos,Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk menyerap panas di gudang, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.


ManzanilloUbat gudang bekuKemampuan mekanik semakin terkenal



Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Oleh itu, untuk memastikan operasinya stabil.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang,Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Mana ia?, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.Di mana anda perlu membina peti sejuk, saiz peti sejuk atau kapasiti penyimpanan (saiz, kapasiti penyimpanan, ton, meter kubik, kotak); Produk apa yang disimpan dalam penyimpanan sejuk yang dibina? Suhu penyimpanan sebenar, anda perlu menguasai volum penyimpanan individu anda, suhu barang masuk dan keluar dari gudang, frekuensi pembukaan dan menutup pintu, dll. Jika ini jelas, seperti pemampat pendinginan, peminat pendinginan industri / slot paip bahan-bahan pengisihan panas, pendingin, pintu, suhu dan peralatan pendinginan lain.Kestabilan dimensi bagi bulu bahan pengisihan panas poliuretan: bahan bulu poliuretan penyimpanan sejuk akan berubah dalam saiz (biasanya berkurang) apabila ia berubah dengan tajam pada suhu atau pada suhu rendah untuk masa yang panjang. Perubahan saiz sering dicerminkan dalam pecahan atau jatuh, yang akan mempengaruhi penggunaan biasa penyimpanan sejuk. In addition to the regular performance test of simulation, more attention is paid to the selection of high-quality materials: the combination of special energy polyether makes the foam network structure and greatly improves the low-temperature resistance of the foam; Pada masa ini, polieter yang biasanya digunakan dalam bahan semburah mengandungi bilangan besar komponen fungsional, dan bilangan besar struktur linear terbentuk selepas reaksi susah untuk stabil pada suhu rendah; Penggunaan ejen penyesuaian tenaga juga meningkatkan kesetabilan dimensi foam; Polieter terpilih mengadopsi katalis dalam tahap produksi, dan reaksi selesai, sehingga polieter menjaga kadar reaksi tinggi (iaitu, ia boleh bereaksi sepenuhnya dengan bahan hitam); Untuk mencapai tiada deformasi di permukaan bulu, beberapa penghasil menambah komponen yang boleh terbuka ke bahan bulu, yang mengurangkan kadar penutup sel bulu dan mencapai kesan untuk menstabilkan saiz, tetapi ini mengorbankan prestasi pengisihan panas bulu bahan pengisihan panas penyimpanan sejuk poliuretan.


ManzanilloUbat gudang bekuKemampuan mekanik semakin terkenal



Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Proses aplikasi,Sama ada parameter peralatan pendingin konsisten. Apabila penyimpanan sejuk meninggalkan kilang, parameter perbezaan suhu dan suhu penyimpanan sejuk akan disesuaikan mengikut keperluan pengguna. Selepas memahami parameter teknikal penyimpanan sejuk,ManzanilloSmall cold storage installation company, tetapkan parameter pada peti sejuk. Semasa penggunaan, kemanusiaan udara tinggi dan jangkauan pemotongan panjang. Papan penyimpanan sejuk biasa penyimpanan sejuk termasuk papan pengisihan suhu poliuretan mm, mm, mm, mm dan mm, tile baja warna, plat baja stainless steel, plat baja tebal garam, plat aluminum terbentuk, penyemburan poliuretan, dll. pada kedua-dua sisi atau satu dan dua sisi, tile baja warna umum dihasilkan dan diproses ke lubang tersembunyi, yang mempunyai berat ringan, kekuatan pemampatan tinggi resistensi kebakaran yang baik, resistensi korrosion dan resistensi penuaan, Papan penyimpanan sejuk adalah mudah dan mudah untuk dikumpulkan, dan adalah julat luas bahan-bahan mentah yang dipilih untuk pengisihan panas dan penyimpanan panas penyimpanan sejuk. Biaya plat besi yang tidak bersamaan dan plat garam meningkat, dan ia juga mudah untuk membentuk dan merusak penampilan.Ujian ketat udara: ujian ketat udara sistem, juga dikenali sebagai proses pengesan kebocoran, adalah pautan terakhir pengurusan. Kerja ini boleh dibahagi menjadi tahap pengesan kebocoran tekanan, vakum dan ammonia.Pengeluaran di pintu keluar ventilator pendinginan, pengeluaran pendingin volatil dan pengeluaran jalan gudang pendinginan yang menyimpan makanan atau minuman tidak boleh secara segera tersambung dengan perisian sistem saluran saluran air hujan dan pipa sampah, tetapi pengeluaran langsung akan diterima. Untuk pembuangan air (mencair) setiap lapisan dalam penyimpanan sejuk lapisan ganda, peralatan valv exhaust akan ditetapkan di hadapan pengangkat utama untuk pembuangan air (mencair).ManzanilloBinaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Vent valve or water seal well shall be set at the outlet of flushing (thawing) drainage pipeline. Tindakan bukti sejuk akan diambil untuk valv exhaust dan sumur yang ditutup air di kawasan sejuk yang berat.On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation of gas composition, inhibits the respiration of fruits and vegetables, delays their metabolic process, better maintains the freshness and commercial quality of fruits and vegetables, and prolongs the storage period and shelf life of fruits and vegetables. Secara umum, penyimpanan atmosfer terkawal buah boleh memperpanjang masa penyimpanan dengan & mdash; Tiga kali atau lebih. OK, apa piawai gudang beku cepat?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ManzanilloUbat gudang bekuInstitut Penelitian Warna Antarabangsa

ManzanilloUbat gudang bekuInstitut Penelitian Warna Antarabangsa

Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi k...

评论列表

466HP159575805
2022-10-14 09:42:16

Sayang, ManzanilloUbat gudang beku Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

409HP184720764
2022-10-14 10:16:11

Ia patut dipuji, sangat bagus, ManzanilloUbat gudang beku Saya sangat menyukainya.

709HP180518493
2022-10-14 10:27:24

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa ManzanilloUbat gudang beku, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

717HP127443542
2022-10-14 10:58:45

Kali pertama saya jumpa apa yang saya mahukan ManzanilloUbat gudang beku, saya berada dalam mood yang baik! Bos, ayuh, saya berharap untuk terus menghasilkan produk yang bagus.

632HP195506591
2022-10-14 11:09:09

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari ManzanilloUbat gudang beku, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

570HP155642700
2022-10-14 10:03:56

ManzanilloUbat gudang beku Not bad, harga berbaloi-baloi, betul-betul.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。