Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukDimana fungsi

2022-12-05 00:48:00
632HP195506591tenaga231

Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Saiz kaliber,Tekanan suhu gudang penyimpanan segar tetap tidak berubah, dan apabila tekanan exhaust meningkat, suhu exhaust meningkat; Jika tekanan exhaust tetap tidak berubah, apabila tekanan suhu menurun, suhu exhaust juga meningkat. Kedua-dua kes disebabkan oleh meningkat nisbah pemampatan gudang penyimpanan segar. Suhu kondensasi yang terlalu tinggi dan suhu keleluaran gudang penyimpanan segar tidak bermanfaat untuk operasi pemampat, yang seharusnya dihindari. Suhu exhaust terlalu tinggi akan mencairkan minyak dan bahkan karbonize dan kokain,Saiz kaliberUbat penyimpanan sejuk segar, yang akan memperburuk keadaan pemampat gudang segar.Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Noumea,Semasa penggunaan penyimpanan sejuk, perhatian akan diberikan kepada kerosakan dan goresan tubuh penyimpanan untuk mengelakkan tekanan dan kerosakan plat penyimpanan, yang akan mengurangkan prestasi pengisihan panas setempat tubuh penyimpanan.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding,Saiz kaliberPemasangan penyimpanan sejuk buah, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.


Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukDimana fungsi



Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupiKeputusan sistem: mudah menggunakan pemampat udara bersedia. Apabila pemampat udara tidak dapat menyelesaikan masalah, ia boleh diganti oleh pemampat ammonia, tetapi suhu keleluaran semasa digunakan tidak boleh melebihi [UNK], jika tidak viskositi minyak akan dikurangi di luar titik kilat dan karbon akan terbentuk, dengan itu merusak bahagian dan komponen.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanKepastian Kualiti,Untuk penyimpanan sejuk ia sangat umum dalam produksi dan kehidupan kita. penyimpanan sejuk sangat penting untuk pembekuan dan penyimpanan makanan, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Dengan pembangunan masa tetapi konsumsi tenaga ia sangat besar dalam penggunaan penyimpanan sejuk. Bagaimana kita boleh menyelesaikan masalah ini?Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, peranti pendinginan semakin umum. Semua aspek kehidupan tidak dapat dipisahkan dari penggunaannya. Keluarga juga akan dilengkapi dengan beberapa peranti pendinginan sederhana. Untuk peranti pendinginan seperti penyimpanan sejuk, penting untuk memilih bahan dengan pengisihan panas yang baik. Penyimpanan sejuk adalah pemilihan bahan yang lebih baik, dan penghasil perlu menangkap titik kuncinya dalam proses produksi penyimpanan sejuk.


Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukDimana fungsi



Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal), dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.produk baru,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Pemasangan umum penyimpanan udara berkundisi akan menggunakan pendingin udara untuk pendinginan. Dalam kes ini,Saiz kaliberPemasangan penyimpanan sejuk kecil, suhu reservoir atmosfer terkawal seperti ini mungkin terlalu rendah. Ia disarankan unit boleh menyesuaikan skala sedikit lebih besar dalam proses tetapan suhu.Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Saiz kaliber,Kerana lembaran poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, ia boleh mengurangi tebal sampul bangunan dan meningkatkan kawasan penggunaan di dalam bawah keperluan pengisihan panas yang sama.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukKaedah pengukuran berat

Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukKaedah pengukuran berat

Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Sebenarnya, ada bebera...

评论列表

466HP159575805
2022-12-05 08:42:42

Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

122HP117294921
2022-12-05 08:09:02

Ha ha. Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

409HP184720764
2022-12-05 08:03:06

Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

709HP180518493
2022-12-05 09:10:55

Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

570HP155642700
2022-12-05 09:15:46

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, Saiz kaliberHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。