SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri

2024-03-27 00:29:33
632HP195506591tenaga55

Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makanan di gudang pada satu masa.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Schweichard,After the refrigeration system is installed, it shall be beautiful and color. Tiada ketinggian salib ketinggian saluran paip.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Solnock,Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.


SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri



Apabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik dipilih sebagai peminat pendinginan, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan penyimpanan sejuk buah, keselamatan, perlindungan persekitaran dan ekonomi! Produk ini dieksport ke negara asing dan sangat dipercayai. Penjejakan dan pengisihan panas elektrik boleh dipilih untuk saluran paip pemotong dan pembuangan lokasi gudang.Selepas penywelding seluruh sistem, ujian ketat udara akan dilakukan, dan hujung tekanan tinggi akan diisi dengan nitrogen mp. Nitrogen memuat MP pada hujung tekanan rendah. Semasa tekanan, lakukanlah pengesan kebocoran dengan air sabun, dan periksa dengan hati-hati semua persatuan, bengkok dan valv supaya tekanan tidak jatuh selepas selesai kesederhanaan.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.Di mana yang baik,Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais,SchweichardPenerimaan farmasi penyimpanan sejuk, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Penyimpanan sejuk, muatan berlebihan kompressor, kekurangan pendingin, tekanan rendah terlalu rendah, penghalangan kompressor.


SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri



Pertama, gunakan palu untuk meletakkan kayu pad a papan gudang poliuretan antara dua papan gudang, untuk membuat papan dekat satu sama lain. Dua set kepingan yang menyambung mesti dikunci antara panel dinding dan panel dinding, dan dua set kepingan yang menyambung mesti ditetapkan pada sisi atas,SchweichardSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buah, luar dan bawah ruang antara panel dinding dan panel dinding secara berdasarkan. Kepala yang menyambung bawah mesti sebagai dekat dengan sisi bawah yang mungkin, ia mesti lebar sekitar mm. Jika ia tidak memenuhi keperluan, buang piring, potong pinggir piring, dan kemudian pasang semula untuk membuat kongsi piring memenuhi keperluan. Apabila memperbaiki penyesuaian perhatikan untuk memperbaiki dua bahagian penyesuaian pada pinggir plat perpustakaan konveks dan konkav berdasarkan itu, dan memperbaikinya dengan rivets. Jarak penyesuaian seharusnya dapat menekan dua plat perpustakaan. Dan apabila ia menggantung besi, patung itu tetap tegak pada besi menggantung untuk mencegah kerosakan pada piring gudang; dan besi menggantung tanah di bahagian atas dan bawah akan digantung pada waktu yang sama, dan besi menggantung dengan menggantung.aset,Pada masa biasa, dan beritahu penyimpanan sejuk untuk penyimpanan pada masa jika bahagian yang rosak ditemui.Darjah, suhu suhu, suhu motor, suhu kotak dan suhu di depan valv, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv, dan perhatikan aras minyak dan perubahan warna cermin minyak. Sama ada bunyi operasi peralatan tidak normal.Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Schweichard,Semasa produksi di workshop produksi, tidak kurang dari & plusmn; kg/m.Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, lengan silinder cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, pembinaan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain,SchweichardPenyimpanan sejuk buah, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Santa Catalina iktahuakenBerapa banyak penyimpanan sejukFungsi dan aplikasi dalam produksi

Santa Catalina iktahuakenBerapa banyak penyimpanan sejukFungsi dan aplikasi dalam produksi

Pemasangan papan penyimpanan sejuk adalah pautan bagi projek pemasangan penyimpanan sejuk. Pemasanga...

Johannes LinsteadPemasangan storan sejuk besarBahan alternatif

Johannes LinsteadPemasangan storan sejuk besarBahan alternatif

Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastik...

Rio binarMedical cold storage temperaturekonsultasi

Rio binarMedical cold storage temperaturekonsultasi

Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Perseki...

EncrucijadaKost pemasangan penyimpanan sejuk besarJaga-jaga dalam penggunaan

EncrucijadaKost pemasangan penyimpanan sejuk besarJaga-jaga dalam penggunaan

Pertahanan kemegahan relatif gudang beku cepat: pelembusan gudang beku cepat sangat penting, dari pe...

QuitoKost pemasangan penyimpanan sejuk besarFungsi reka

QuitoKost pemasangan penyimpanan sejuk besarFungsi reka

Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan seju...

HartsfieldSyarikat pemasangan penyimpanan sejukApa sifat

HartsfieldSyarikat pemasangan penyimpanan sejukApa sifat

Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water tempera...

评论列表

161HP196399230
2024-03-27 08:36:17

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baik Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

258HP138990173
2024-03-27 09:08:41

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baik Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

881HP198728332
2024-03-27 09:21:42

Hebat SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baik, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

466HP159575805
2024-03-27 08:48:48

Barangnya memang bagus, tetapi SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baik harganya agak mahal, tetapi masih berbaloi. Ini kali pertama saya datang membeli, terima kasih kepada panduan membeli-belah anda.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。