TrierPlatform angkat bergerak sendiriArahan pengenalan dan pemasangan produk

2023-12-18 00:09:39

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosakTrier,Pertama, ia diperlukan untuk bermula dari sumber. Teknologi semasa adalah relatif maju. Apabila memproduksi platform mengangkat liga aluminium, yang besi patut dipilih untuk produksi? Kerana ada banyak bahan besi yang melawan korosion sekarang, menambah krom, dll. ke besi biasa untuk membuat besi stainless, mengubah struktur dalaman logam untuk mencegah rust.Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!Memikat,Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


TrierPlatform angkat bergerak sendiriArahan pengenalan dan pemasangan produk



Apabila melepaskan penutup tangki minyak hidraulik, penutup penapis, paip minyak hidraulik dan sebahagian lain perlu mengelakkan debu semasa laluan minyak sistem. Bahagian terpasang mesti dibersihkan dengan teliti sebelum dibuka. Apabila memasang topi penuhi tangki minyak hidraulik, pertama-tama buang tanah di sekeliling topi tangki. Selepas melepaskan topi tangki, buang apa-apa sampah yang tersisa dari kawasan kongsi (jangan cuci dengan air untuk mencegah air menyerap ke dalam tangki). Hanya selepas mengesahkan kebersihan, topi tangki boleh dibuka. Apabila menggunakan bahan-bahan dan palu, bahan-bahan yang tidak menghapuskan ketidaksihiran serat dan palu khusus dengan karet yang terpasang pada permukaan patut dipilih. Komponen hidraulik dan selang hidraulik patut dibersihkan dengan hati-hati, kering dengan udara tekanan tinggi, dan kemudian dikumpulkan. Choose a well packaged filter element (the inner packaging is damaged, although the filter element is intact, it may also be unclean). Apabila menukar minyak,TrierPlatform mengangkat garpu gunting berjalan sendiri,TrierTrailer folding arm lifting platform, bersihkan penapis pada masa yang sama. Sebelum memasang unsur penapis, bersihkan tanah bawah dengan hati-hati di dalam kotak penapis dengan bahan.Kapasiti muatan berat:Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Rakmandasi halaman rumah,Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.


TrierPlatform angkat bergerak sendiriArahan pengenalan dan pemasangan produk



Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Penawaran,TrierPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di kereta,Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaKapasiti muatan berat: bentuk plat perlindungan: ° Atau ° Sudut kerja roker konfigurasi boleh bertukar: ° Kaedah pemacu: pemacu unit kuasa hidraulik atau pemacu skru.Terdapat banyak ralat operasi, ia mudah menyebabkan kerosakan dan bahkan kemalangan mekanik disebabkan ralat operasi. Bagaimana menghitung lif kargo yang mengangkat? lif kargo yang mengangkat adalah peralatan mekanik yang berat yang boleh menggunakan butang sistem secara manual untuk menyelesaikan pemindahan barang ke atas dan ke bawah. Tinggi lif kargo yang mengangkat berbeza dari meter hingga meter, dan spesifikasi khas untuk mengangkat dan menurunkan lif kargo boleh disesuaikan mengikut keperluan pengguna Menurut jenis, ia boleh dibahagi menjadi: Lift kargo jenis garpu gunting dan lif kargo jenis kereta api panduan. Lift jenis kereta api panduan adalah lif kargo jenis garpu bukan garpu gunting, terutama digunakan untuk pengangkutan barang antara lantai pekerjaan, pekerjaan struktur besi, hotel bilik, dan gudang tanpa lubang atau bilik mesin. Lift kargo jenis garpu gunting perlu disediakan dengan lubang sebelum pemasangan, dan lif patut disediakan dan disambungkan di lubang sebelum disambungkan dengan bekalan kuasa Lift kargo mengangkat menggunakan unit kuasa hidraulik untuk menghasilkan tekanan semasa operasi, yang memandu silinder minyak hidraulik sebagai kuasa utama untuk mengangkat dan menurunkan platform lif kargo mengangkat. Apabila jenis kereta api hidraulik mengangkat lif kargo gagal berfungsi, ia boleh segera berhenti berfungsi, dengan keselamatan dan kestabilan tinggi. Pemanduan unit kuasa hidraulik membuat ia mempunyai kapasitas yang kuat mengandung muatan dan mengangkat lembut, yang boleh mencapai pengangkutan barang-barang tunggal besarTrier,Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantungSebaliknya, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Orang-orang yang bukan operator atau orang-orang yang tidak menghapuskan halangan tidak dibenarkan memanjat kerangka, lengan berat, tali, dan menyertai benda yang mengangkat ke atas dan ke bawah.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LorientJembatan boarding tetapJualan pasaran

LorientJembatan boarding tetapJualan pasaran

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pe...

DetroitMenyembah pengubah kuasa jenis keringHad kos

DetroitMenyembah pengubah kuasa jenis keringHad kos

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti bes...

ZhabinkaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarManfaat yang tidak boleh dilepaskan

ZhabinkaPengubah yang ditenggelamkan minyak yang menghemat tenaga di luarManfaat yang tidak boleh dilepaskan

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Sebab penyeg...

MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi...

HinchePenukar jenis kering scb14Kegunaan khusus industri

HinchePenukar jenis kering scb14Kegunaan khusus industri

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi...

NakskovModel pengubah jenis kering 35kVMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi

NakskovModel pengubah jenis kering 35kVMemimpin dalam membuat terobosan dalam perlindungan persekitaran ekologi

NakskovPersediaan pengubah kuasa, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibu...

评论列表

161HP196399230
2023-12-18 09:07:23

TrierPlatform angkat bergerak sendiri Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

938HP166090698
2023-12-18 07:32:40

Perkhidmatan anda sangat baik, TrierPlatform angkat bergerak sendiri juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

881HP198728332
2023-12-18 07:30:22

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda TrierPlatform angkat bergerak sendiri, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

466HP159575805
2023-12-18 07:53:38

TrierPlatform angkat bergerak sendiri Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。