HinchePenukar jenis kering scb14Kegunaan khusus industri

2022-11-23 01:36:10
122HP117294921Mesin dan peralatan industri224

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Hinche,Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Martuni,Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakPerformasi dan parameter utama komposit logam umum, pelbagai proses penywelding dan mesin dan peralatan, perawatan persiapan plat besi tebal, proses penyosongan, proses produksi dan penghasilan dan standar kualiti tangki minyak kereta, risir, sambungan dan tangki penyimpanan minyak, ujian kebocoran penywelding dan teknologi NDT, proses perawatan permukaan dan standar kualiti, tembaga, penyelesaian kekeringan badan dan proses penyelesaian minyak pengubah kering, penyemburan minyak pompa vakum, ujian kebocoran dan proses pengesan kebocoran dan standar kualiti. Parameter prestasi pakaian kerja kunci, mesin dan peralatan setiap aliran proses; Persekitaran kerja semulajadi pada dasarnya diatur.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.


HinchePenukar jenis kering scb14Kegunaan khusus industri



[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Yang paling murah,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;


HinchePenukar jenis kering scb14Kegunaan khusus industri



Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Click to view,HincheOperasi dan penyelamatan pengubah jenis kering,Pembuat pengubah kuasaPeralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, inti pengubah resisten angin akan mengeluarkan bunyi 'buzzing and buzzing' dengan irama yang sama dan nada tertentu. Staf operasi pengubah seharusnya memahami dan menangkap ciri-ciri bunyi, dan akan ada bunyi dan bahkan 'crackling' dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.Solusi bunyi pengubah jenis keringHinche,HinchePengubah kuasa miniatur,HincheKehilangan piawai pengubah jenis kering,Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanProses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?Pengubah terbenam minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BrosardPengubah distribusi penyimpanan tenagaApakah sebab kehabisan stok

BrosardPengubah distribusi penyimpanan tenagaApakah sebab kehabisan stok

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah:...

Lido di RomaPemutar hidraulik bijiApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

Lido di RomaPemutar hidraulik bijiApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesi...

BrestBerapa harga pengubah 1000 KVAAnalisis kesan cabutan kosong

BrestBerapa harga pengubah 1000 KVAAnalisis kesan cabutan kosong

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm...

San Rafael OrienteApi pompa sumur dalamBetapa kuatnya

San Rafael OrienteApi pompa sumur dalamBetapa kuatnya

bila operasi dihentikan.   Buah juga buruk; Apabila pam aliran paksi digunakan, output air adalah re...

KomaromJadual angkat hidraulikPenawaran dan permintaan pasaran

KomaromJadual angkat hidraulikPenawaran dan permintaan pasaran

Hari ini, banyak perusahaan sering menggunakan peralatan yang sangat baru untuk meningkatkan efisien...

La Trinitepompa selam yang baikSelepas perayaan, produksi kilang letupan kembali dan harganya stabil.

La Trinitepompa selam yang baikSelepas perayaan, produksi kilang letupan kembali dan harganya stabil.

rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   Tekanan. Oleh itu, u...

评论列表

122HP117294921
2022-11-23 10:09:14

Raya tak lama lagi, boleh HinchePenukar jenis kering scb14 dapat diskaun?

256HP158312377
2022-11-23 09:44:41

Penjualnya sangat baik, HinchePenukar jenis kering scb14 sama seperti pengenalan, penjual jujur

709HP180518493
2022-11-23 09:40:14

Akhirnya dapat HinchePenukar jenis kering scb14 Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

717HP127443542
2022-11-23 09:17:41

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli HinchePenukar jenis kering scb14 bagi diskaun?

570HP155642700
2022-11-23 10:14:38

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian HinchePenukar jenis kering scb14, terima kasih!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。