MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

2022-08-22 02:14:45
122HP117294921Mesin dan peralatan industri275

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Mejicanos,Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaSetelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Langerud,Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah,Therefore, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas,MejicanosSistem pengubah kuasa, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan



Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.bina,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.TransformerDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,MejicanosPengawal suhu pengubah minyak yang ditenggelamkan, apa mod kabel pengubah jenis kering?MejicanosMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasaDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga,MejicanosParameter pengubah distribusi 10kV, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CandelariaPenghantaran kuasa automatik pengubahOperasi khusus industri

CandelariaPenghantaran kuasa automatik pengubahOperasi khusus industri

Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipot...

BrasschaatPompa slurry yang menentang pakaian mengufukTitik pertumbuhan baru eksport industri

BrasschaatPompa slurry yang menentang pakaian mengufukTitik pertumbuhan baru eksport industri

   Apabila tenaga bekalan kuasa terlalu rendah, pompa akan dimuatkan berlebihan, ia mungkin lebih r...

CuajimalpaPompa sumur dalamApa cenderung harga sebelum perayaan

CuajimalpaPompa sumur dalamApa cenderung harga sebelum perayaan

   Tengah bas di mana motor ditemui adalah V. Kerana tekanan kabel yang tidak sama jatuh dan distri...

MohacsPlatform type hydraulic boarding bridgeBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

MohacsPlatform type hydraulic boarding bridgeBagaimana syarikat boleh mengubah status quo semasa

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, d...

Lv LiangLif rumah villa penglihatan kecilCara mencari lokasi

Lv LiangLif rumah villa penglihatan kecilCara mencari lokasi

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga b...

TapolcaJembatan penerbangan hidraulikMulakan model pemasaran baru

TapolcaJembatan penerbangan hidraulikMulakan model pemasaran baru

Selamat datang ke produk syarikat kita. dan membandingkan solusi. kemudian, kita telah menentukan be...

评论列表

466HP159575805
2022-08-22 10:07:46

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

709HP180518493
2022-08-22 09:37:43

MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

632HP195506591
2022-08-22 10:33:21

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkan memang sangat bagus, terima kasih!!!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。