PataraHarga storan sejukApa keperluan asas untuk kerja

2022-08-16 10:06:27
632HP195506591tenaga294

Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Patara,PataraPemasangan profesional penyimpanan sejuk,Ada beberapa jenis bahan pengasingan. Satu adalah untuk menghasilkan dan memproses plat dengan bentuk dan spesifikasi tetap, panjang tetap, lebar total dan tebal. Plat spesifikasi dan model yang sepadan boleh dipilih mengikut pemasangan tubuh kulkas. Suhu tinggi dan tengah kulkas biasanya menggunakan plat kulkas yang tebal cm, dan kulkas yang sangat rendah suhu dan kulkas membersihkan beku biasanya menggunakan plat kulkas yang tebal cm atau cm; Another kind of polyurethane foam can be sprayed, and the raw materials can be sprayed into the completed brick or concrete warehouse immediately. Selepas membentuk, polystyrene lemak, dll. polyuretan bukan higroskopik dan mempunyai tahan api yang baik, tetapi biaya adalah tinggi; resin polistiren mempunyai penyorban air yang kuat dan kebakaran yang lemah, tetapi biaya adalah rendah. Struktur penyimpanan sejuk modern sedang berkembang dalam arah pakaian yang sepadan dengan arkitektur. Mereka dibuat menjadi komponen yang telah dipabrik termasuk penghalang uap dan perisai panas untuk memastikan pemasangan lapangan. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa cepat dan bergerak, tetapi biaya projek adalah relatif tinggi.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.ChiosTindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secara keseluruhan mengikut kawasan, tinggi dan suhu gudang penyimpanan sejuk berdasarkan keselamatan, sains dan racionaliti, dari perspektif penyimpanan tenaga dan perlindungan persekitaran. Pencahayaan di gudang sejuk berkonsentrasi di kawasan kerja.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, menyimpan tanah dan mengurangi kos.


PataraHarga storan sejukApa keperluan asas untuk kerja



The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Seluruh peralatan bersih dan persekitaran bersih.Terlalu tebal beku atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar akan mengurangi kesan pemindahan panas: satu lagi alasan penting untuk turun perlahan suhu penyimpanan panas ialah efisiensi pemindahan panas rendah pembakar, yang sebahagian besar disebabkan oleh lapisan beku terlalu tebal atau terlalu banyak debu di permukaan pembakar.kualiti tertinggi,Tindakan perlindungan yang tepat akan diambil semasa pengangkutan untuk mencegah piring dicekik dan dicakar.Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Jenis panel gudang beku cepat: piring baja plastik warna, piring baja garam,PataraPemasangan gudang pendinginan udara, piring baja stainless steel, aluminum terbentuk, dll.


PataraHarga storan sejukApa keperluan asas untuk kerja



Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator,PataraCold storage price of fresh vegetables, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Rakomendasi dan konsultasiJudge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, fan and other equipment. In case of abnormal sound, timely warranty is required, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Pemulaan unit sejuk udara akan bergantung pada sama ada arah putaran pemantau betul. Jika putaran maju boleh dimulakan untuk operasi, putaran terbalik menunjukkan bahawa kawat kuasa telah terbalik, dan jujukan fasa mesti diganti sebelum permulaan.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Patara,Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.Kecapaian pembinaan keseluruhan projek penyimpanan sejuk telah digunakan, dan kehidupan perkhidmatan boleh mencapai tahun.The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

MinattitlandKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buahPerkhidmatan pertama

MinattitlandKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buahPerkhidmatan pertama

Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas peny...

BayagunaYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukApa keperluan asas untuk penghasilan

BayagunaYang mana tempat terbaik untuk memasang peralatan penyimpanan sejukApa keperluan asas untuk penghasilan

Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan letakkan bahan penyisaran panas penyimpanan sejuk. P...

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri

SchweichardPemasangan profesional penyimpanan sejuk yang baikKelayakan konsultasi teknikal industri

Suhu dan kelembapan dalam gudang akan disimpan secara seragam tanpa bergerak; Cuba selesaikan makana...

MoncrovaRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk perubatanPrinsip proses deformasi

MoncrovaRancangan dan pemasangan penyimpanan sejuk perubatanPrinsip proses deformasi

Suaran mengenai kuantiti bahan penyeluaran penyimpanan sejuk poliuretan: pelaburan penyimpanan sejuk...

Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadahApa yang salah dengan penggunaan bahan bakar anti korosion yang tinggi

Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadahApa yang salah dengan penggunaan bahan bakar anti korosion yang tinggi

Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan mema...

San DiegoPemasangan PembekuAsas pemeriksaan

San DiegoPemasangan PembekuAsas pemeriksaan

Perkaraan untuk masa penyimpanan sejuk peranti: penyimpanan sejuk sistem pendinginan menggunakan amm...

评论列表

122HP117294921
2022-08-16 10:54:38

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali PataraHarga storan sejuk.

409HP184720764
2022-08-16 10:15:52

PataraHarga storan sejuk Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

256HP158312377
2022-08-16 10:49:07

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus PataraHarga storan sejuk. Terima kasih.

709HP180518493
2022-08-16 10:51:26

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

717HP127443542
2022-08-16 11:40:04

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, PataraHarga storan sejuk asli, berkualiti dan murah, haha.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。