Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadahApa yang salah dengan penggunaan bahan bakar anti korosion yang tinggi

2024-03-06 00:18:53
632HP195506591tenaga53

Penahan api, penyahan api dan poliuretan yang tahan suhu tinggi adalah jenis penyahan api bahan memadam diri selepas menambahkan penyahan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari , dan ia akan hancur hanya pada suhu yang lebih tinggi. Selain itu, poliuretan akan membentuk deposit karbon pada permukaan foam apabila, yang membantu untuk mengisolasi foam yang didasarkan. Ia boleh menghalang api menyebar secara efektif.Pemasangan plat gudang atas sepatutnya dilakukan secara alternatif dengan pemasangan plat dinding, helaian besi akhir yang meliputi dengan plat dinding akan terputus selama mm untuk menghalang jambatan sejuk berjalan sejuk; Two layers of foaming materials shall be evenly and continuously punched on the joint surface between each top warehouse plate. Rivets shall be pulled and fixed at the internal and external lap joints of the steel plate, and the rivet spacing shall be mm; Menurut lukisan rancangan, jika terdapat sinar sokongan, lajur dan bingkai besi sokongan dalam gudang, pengaturan dan posisi akan dilakukan dan tanda yang tepat dan jelas akan dibuat menurut keperluan lukisan rancangan; Menweld atau pasang sinar sokongan, lajur, bingkai besi sokongan, dll.,Membuka dan menutup valv sistem pendinginan.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Hazorasp,Pemampatan pendingin biasanya digunakan yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu, ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap,Fijirussia_ subjects. kgmBerapa banyak penyimpanan sejuk, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk, jangkauan antara papan penyimpanan atas menyokong (titik angkat) mesti sesuai dengan persediaan berikut: papan penyimpanan atas polistyren (tebal mm) mempunyai jangkauan yang sangat besar M, dan papan penyimpanan atas poliuretan (tebal mm) mempunyai jangkauan m.


Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadahApa yang salah dengan penggunaan bahan bakar anti korosion yang tinggi



Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik, tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.Tempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan, kilang susu, kilang, dan sebagainya. Yang berikut adalah fungsi bahagian utama gudang penyimpanan segar.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process so as to waste resources and increase the cost.Perkhidmatan pertama,Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan,Fijirussia_ subjects. kgmPemasangan kerja penyimpanan sejuk menyimpan segar, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.


Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadahApa yang salah dengan penggunaan bahan bakar anti korosion yang tinggi



Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, berat ringan, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Raka Tanda,Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Sebuah saluran udara biasanya ditetapkan dalam penyimpanan sejuk sayuran. Aliran udara dari mulut saluran udara atas meletup ke dinding dan garis produk bawah, kembali ke tengah, diserap oleh bahagian bawah penapis, dan penapis menghisap dan kembali ke saluran udara lagi.Pendingin buatan menjaga bilik pada suhu konstan. Dinding lantai dan bumbung rata storan sejuk besar diletakkan dengan bahan insulasi panas dengan tebal tertentu untuk mengurangi panas masuk dari luar. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya.Fijirussia_ subjects. kgm,Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan fungsi dan rancangan berbeza, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan. Keuntungan poliuretan adalah pengisihan panas yang sangat baik. Luar simpanan sejuk terdiri dari piring baja SII, PVC warna dan piring baja tidak bersih. Keuntungannya ialah ia boleh mencegah pendinginan, kerana perbezaan suhu di dalam dan di luar papan adalah besar, dan suhu akan berpecah, yang membuat pendinginan lebih menghemat tenaga dan meningkatkan efisiensi kerja pendinginan.Biasanya perhatikan keadaan operasi pemampat jantung peralatan penyimpanan sejuk dan suhu exhaust. Semasa operasi perubahan musim, perhatikan keadaan operasi sistem dan menyesuaikan bekalan cair dan suhu kondensasi sistem pada masa.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LatriniteSkema pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk menyelesaikan masalah komponen inti

LatriniteSkema pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk menyelesaikan masalah komponen inti

In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, attention should be paid to the...

VeryekaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukOperasi stabil industri

VeryekaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukOperasi stabil industri

Tahap awal peralatan penyimpanan sejukSemasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan se...

New WestminsterYang lebih murah untuk dipasang dalam storan sejukNilai tinggi

New WestminsterYang lebih murah untuk dipasang dalam storan sejukNilai tinggi

On the basis of cold storage and preservation, the quick-frozen warehouse increases the regulation o...

San Rafael AribaBiaya penyimpanan sejuk perubatanWhat is the main application

San Rafael AribaBiaya penyimpanan sejuk perubatanWhat is the main application

Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, pen...

TocoaPenjagaan bekuHow to select media

TocoaPenjagaan bekuHow to select media

Performasi pengisihan panas bahan pengisihan panas untuk penyimpanan sejuk makanan keperluan bahan p...

Rio binarMedical cold storage temperatureApa kelebihan dalam industri

Rio binarMedical cold storage temperatureApa kelebihan dalam industri

Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plast...

评论列表

409HP184720764
2024-03-06 08:06:46

Sokong satu sama lain! Sampai jumpa Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadah, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

717HP127443542
2024-03-06 08:49:37

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

632HP195506591
2024-03-06 08:17:28

Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, Fijirussia_ subjects. kgmPenyimpanan sejuk dan beku dadah memang sangat bagus, terima kasih!!!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。