TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisOperasi harga rendah

2022-07-09 02:49:29
632HP195506591tenaga316

Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Pemampatan pendingin biasanya digunakan, yang sebahagian besar terdiri dari pemampatan, kondensator, valv throttle dan paip penipu. Menurut cara peranti paip penipu ia boleh dibahagi menjadi pendinginan langsung dan pendinginan langsung. Pendingin langsung paip penguap dipasang dalam gudang sejuk. Apabila cairan pendingin melewati paip penguap, ia akan secara langsung menyerap panas di gudang dan sejuk.Timmings,Tiada tanah yang akan dikumpulkan pada peralatan gudang segar, sebaliknya piring gudang gudang gudang beku akan membentuk dan membahayakan ciri-ciri izolasi panas,TimmingsPemasangan penyimpanan sejuk dan penyelamatan, dan menjaga saluran di sekitar gudang beku tidak terhalang. Hanya dengan memastikan pemindahan panas yang baik dan pendinginan boleh menjadi baik. Tempat di mana pembeku ditempatkan harus tetap kering, bersih, bebas dari inflammable dan memastikan tidak ada risiko memotong. Objek tidak boleh dikumpulkan di hadapan pemukul udara untuk mencegah membahayakan kesan sejuk sebenar.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Ambalavao,Papan penyimpanan sejuk, pemampat, supaya mengurangi pengurangan konsumsi kuasa dan mengurangi kos produksi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, jaminan kualiti, bekalan tepat masa dan prestasi kos tinggi. Ia telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli! Simpan lebih banyak sumber.Pendingin pemampatan biasanya digunakan. Ia terdiri terutama dari pemampat, kondensator, valv throttle dan paip penghapusan. Pipa penghapusan dipasang dalam gudang pendingin. Apabila penenang sejuk melewati paip penghapusan, ia secara langsung menyerap panas dalam gudang dan sejuk.Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi kegagalan kuasa atau kegagalan kuasa. Sebenarnya, kebanyakan projek penyimpanan sejuk perubatan akan dilengkapi dengan peralatan kecemasan, sehingga projek penyimpanan sejuk perubatan boleh mencapai kesan bekalan kuasa normal. Bila suhu automatik atau sistem pengawasan kemanusiaan tidak normal, pintu penyimpanan sejuk sepatutnya ditutup pada masa, Jadi untuk tidak mengekspos lebih banyak pengkondisi udara, yang menyebabkan masalah yang sepadan dalam kualiti produk yang disimpan. Projek penyimpanan sejuk perubatan juga mempunyai sistem penyelamatan diri dalam masa. Jika suhu penyimpanan sejuk melebihi had, ia akan dimatikan secara automatik.


TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisOperasi harga rendah



Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang,TimmingsHarga kedai penjagaan buah, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Menurut keperluan teknik untuk pemasangan ventil sejuk, apabila memilih kedudukan titik angkat, kedudukan dengan sirkulasi udara yang baik akan dianggap dahulu. Kedua, arah struktur perpustakaan dianggap.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus, untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.pakej,Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal, dan lapisan izolasi masih tidak berpisah dan jatuh dari lapisan pembawa dan tetap stabil dalam keadaan.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.


TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisOperasi harga rendah



Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Honesty is the foundationApabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,Bilik sejuk dengan kabinet tenaga tinggi dan kabinet distribusi mesti dilengkapi dengan alat istimewa dan perlindungan untuk operasi tenaga tinggi.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk,TimmingsPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan segar untuk sayuran dan buah, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, suhu dalam penyimpanan sejuk adalah sukar untuk, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Timmings,Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dan yang dengan suhu gas yang sangat rendah digunakan sebagai pendingin untuk menghisap di bawah tekanan rendah dan keadaan mekanik, untuk mencapai tujuan pendinginan dan pengurangan.Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan jarak antara barang dan barang mesti cm. Pada masa yang sama, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, Ini juga kandungan penting dalam penggunaan teknik penyimpanan sejuk perubatan.

Artikel berkaitan

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan

foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erectin...

评论列表

466HP159575805
2022-07-09 09:54:00

Apabila TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

409HP184720764
2022-07-09 10:48:12

Syarikat anda TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

256HP158312377
2022-07-09 11:41:42

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisYa, berikan anda komen yang baik

709HP180518493
2022-07-09 11:14:20

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

570HP155642700
2022-07-09 11:12:16

TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。