EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakApa prestasi fizikal

2022-07-08 23:52:27
122HP117294921Mesin dan peralatan industri320

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Esmeralda,Penyebab akar jenis ketidakpastian ini ialah pengubah & ldquo; Troli Dalar & rdquo; Bila, kita perlu menggantikan pengubah kapasitas besar dengan pengubah kapasitas kecil dengan kadar penggunaan tinggi,EsmeraldaWhat are the power transformers, dan kemudian hanya mempertimbangkan kehilangan besi dan mengabaikan kehilangan tembaga. Sebenarnya, untuk beban tertentu, jadi ia menghabiskan tenaga elektromagnetik.In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer,EsmeraldaSpesifikasi bagi pengubah yang ditenggelamkan minyak, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.Timisoara,Bunyi dalam kes kegagalan fasaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air,EsmeraldaSuhu pengubah jenis kering, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakApa prestasi fizikal



Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt, supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Yang mana lebih baik,Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Bunyi dalam kes kegagalan fasaPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakApa prestasi fizikal



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.penjual,Mod wayar pengubah jenis kering:Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah, menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.Esmeralda,Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCadangan berkualiti tinggi

EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyakCadangan berkualiti tinggi

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bek...

评论列表

466HP159575805
2022-07-09 07:58:34

Kualiti sangat bagus, sangat bagus, EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak sama seperti gambar, pembungkusan dan kualiti juga sangat baik,

717HP127443542
2022-07-09 08:25:08

Raya tak lama lagi, boleh EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak dapat diskaun?

570HP155642700
2022-07-09 08:19:04

Penjual yang baik, EsmeraldaPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。