TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan

2022-07-16 05:00:47
632HP195506591tenaga317
foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Timmings,Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Tangjin,Untuk paip pemadam air (mencair) dalam bilik sejuk dengan suhu yang berbeza, peralatan valv exhaust mesti ditetapkan sebelum menyambung paip pemadam air (mencair).Ia diperlukan untuk menetapkan bilik penghitungan istimewa (kawasan), dan suhu kawalan penghitungan biasanya pada ~ + [UNK].Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.


TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan



Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanUnit pendinginan skru: unit pendinginan skru boleh dibahagi menjadi unit pendinginan skru bukan tunggal dan unit pendinginan skru kembar. Ia digunakan secara luas dalam peranti pendinginan seperti pendinginan, HVAC dan teknologi kimia. Julat kuasa input telah dikembangkan hingga -kw, dan medan kajian dan pembangunannya dibahagikan dengan luas,Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Segmen reka storan sejuk: beberapa sekatan yang berbeza akan dirancang secara rasional dan dibahagi mengikut tujuan dan suhu. Contohnya: bilik pemprosesan, bilik pengisihan, bilik beku cepat, bilik sejuk,TimmingsPemasangan pembuat storan sejuk, saluran, platform pembuatan, dll.Semua kabel harus bersih. Semua penukar dan kekunci akan dibuka dan ditutup dengan sensitif dipercayai dan tepat. Sambungan istimewa akan digunakan untuk kawat, dan perlindungan kuasa akan disediakan untuk kotak dan setiap cabang kuasa.


TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan



Penyimpanan sejuk mempunyai kebakaran dan perlawanan api yang baik. After adding flame retardant, polyurethane is a kind of flame retardant and self extinguishing material. If it is burned by fire, it can be carbonized, unlike flow burning and flashover like extruded board, which can effectively prevent fire spread. In particular, it can be closed as a whole after fire prevention treatment to form non combustible products.Garansi kredit,Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Semasa penywelding paip pendinginan, pintu keluar letupan akan disimpan untuk letupan air dari tekanan tinggi dan rendah dengan nitrogen dalam seksyen. Selepas letupan seksional selesai, seluruh sistem akan letupan sehingga tiada tanah ditemui. Tekanan letupan adalah .MPa.Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan,TimmingsPemindahan dadah beku dan beku,TimmingsPemasangan storan sejuk besar, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.TimmingsSelepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, produk perubatan ventilasi juga boleh mengeluarkan beberapa bau. Apabila bau ini disimpan dalam kuantiti tertentu ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisOperasi harga rendah

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisOperasi harga rendah

Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika min...

评论列表

466HP159575805
2022-07-16 13:11:56

TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

122HP117294921
2022-07-16 12:48:06

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

632HP195506591
2022-07-16 13:16:22

Penjual yang baik, TimmingsSyarikat pemasangan gudang ais barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。