ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660VAnalisis keadaan persaingan pasaran

2024-04-22 00:28:59

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis keringPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Colin,Transformer adalahUntuk pemasangan tongkat kilat,ColinPengubah jenis minyak 35kV, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, dll.Shunpeierke,Secara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah dipasang di bawah pengubah jenis kering,ColinPengubah jenis kering bergerak, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660VAnalisis keadaan persaingan pasaran



Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyakIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Fokus pada Pembangunan, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.


ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660VAnalisis keadaan persaingan pasaran



Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.permintaan,Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral,ColinPeminat pendinginan pengubah minyak yang ditenggelamkan, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubahPenukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahColin,Kebocoran minyak di flange looperAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Bandar New YorkJambatan naik TaibianApa kelebihannya

Bandar New YorkJambatan naik TaibianApa kelebihannya

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua l...

MiragoaneHarga pengubah jenis kering seri scbh15Mengapa milik kita diterima dengan baik

MiragoaneHarga pengubah jenis kering seri scbh15Mengapa milik kita diterima dengan baik

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi...

ScottsdaleJembatan pengangkutanProses rawatan

ScottsdaleJembatan pengangkutanProses rawatan

Alasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Keperluan untu...

El EstorHarga pengubah jenis kering 2500Analisis kenaikan harga

El EstorHarga pengubah jenis kering 2500Analisis kenaikan harga

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan...

MenenPengubah 200 KVA minyak terjunKomponen utama dan fungsinya

MenenPengubah 200 KVA minyak terjunKomponen utama dan fungsinya

MenenPengubah jenis kering 2500kVA,Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Masalah umum pengubah t...

VarnaParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

VarnaParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVApa yang mempengaruhi kesan dan hayat perkhidmatan

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lin...

评论列表

161HP196399230
2024-04-22 08:59:13

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660V sangat baik, seperti bos.

275HP127226562
2024-04-22 08:54:02

ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660VKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

535HP136858825
2024-04-22 08:56:12

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660V Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

409HP184720764
2024-04-22 08:57:46

ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660V Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

570HP155642700
2024-04-22 09:07:48

ColinPengubah tiga fasa 380V hingga 660VSangat bagus, sangat menyokong, kualiti sangat baik, sama seperti yang diterangkan oleh penjual, dan harganya murah

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。