KratoviUnit pengubah jenis keringKeberkesanan produktiviti

2024-04-22 00:29:04

Kebocoran minyak di flange looperMasalah umum pengubah tapak pengubah kuasaKratoviTransformer adalahKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Rhodes,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


KratoviUnit pengubah jenis keringKeberkesanan produktiviti



Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Banyak orang mungkin tidak tahu banyak tentang penghasil pengubah distribusi kuasa. Sebenarnya, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.Perkhidmatan jujur,Oil leakage of cast iron partsApabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, tujuan rawatan jangka panjang kebocoran boleh dicapai.


KratoviUnit pengubah jenis keringKeberkesanan produktiviti



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Garansi kredit,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa kerosakan mesin dan peralatan, dll.Apabila kuasa output P bagi pengubah sama dengan kuasa input P, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Kratovi,Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,KratoviJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak,KratoviBilik distribusi pengubah, dan kemudian mengambil sampel minyak.Apabila memeriksa inti hook,KratoviSpesifikasi untuk pendaratan pengubah jenis kering, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Nai sur SeinePemutar hidraulik bijiSkop penggunaan

Nai sur SeinePemutar hidraulik bijiSkop penggunaan

Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awa...

EscazuPakai pompa lumpur tahanBentuk, kedudukan, saiz dan lineariti

EscazuPakai pompa lumpur tahanBentuk, kedudukan, saiz dan lineariti

   Ia juga perlu membersihkan saluran ventilasi untuk menghindari penghalangan.   Jika kepala pompa...

TullamoreIndustrial rail type lifting platformApakah ciri khasnya

TullamoreIndustrial rail type lifting platformApakah ciri khasnya

Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti...

Santiago de CubaPompa sampah yang tidak menyekat menegakApa peranan pori

Santiago de CubaPompa sampah yang tidak menyekat menegakApa peranan pori

   Malah, pompa yang saya akan bercakap tentang di sini mempunyai julat yang luas penggunaan. Pump d...

ClaringtonPompa saluran paipSumber pasar mengekalkan keseimbangan yang ketat

ClaringtonPompa saluran paipSumber pasar mengekalkan keseimbangan yang ketat

   Sebagai pompa lumpur selam yang luas digunakan dalam banyak medan, ia mempunyai keuntungan strukt...

XinhuaPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaharga yang berpatutan

XinhuaPlatform mengangkat garpu gunting yang diletak keretaharga yang berpatutan

Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam b...

评论列表

258HP138990173
2024-04-22 08:53:38

Sekarang bisnes bukan senang nak buat, boleh bagi diskaun lagi?

535HP136858825
2024-04-22 08:19:40

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, KratoviUnit pengubah jenis kering penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

409HP184720764
2024-04-22 09:01:30

Ia sangat selesa untuk berurus niaga dengan anda. Bertanggungjawab, serius, KratoviUnit pengubah jenis kering juga baik, saya mesti memberi anda komen yang baik. Mengharapkan kerjasama seterusnya, saya ucapkan selamat kepada Rijin Doujin!

256HP158312377
2024-04-22 08:33:39

Bolehkah anda memberi saya KratoviUnit pengubah jenis kering spesifikasi terperinci?

717HP127443542
2024-04-22 09:14:57

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda KratoviUnit pengubah jenis kering, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。