FanipolPompa saluran paipReasonable operation and protection

2024-03-13 05:54:19

p boleh ditambah pada kedudukan paip masuk air dan digunakan pada sudut darjah, supaya mengelakkan penghalangan pompa sumber selam semasa digunakan.en kita memilihnya. It s more like that in a conventional family, when we use it, the flow is smallFanipol   Thl   Pipa ventilasi dipasang di bawah pompa, sehingga apabila pompa dikubur di bawah tanah, air akan disuntik ke bawah pompa slurry melaluiMariehamn,essari untuk kita memilih pompa air yang sesuai.   Seluruh tubuh pengimbangan,FanipolBahagi pompa paip menegak, termasuk kelenjar pengimbangan cincin pengimbangan dan pengimbangan, shaft sleeve, ba   After each use of the equipment, high-pressure water should be used to wash the pump and pipes. Pencucian boleh dihentikan sehingga air tidak mempunyai kemudahan.


FanipolPompa saluran paipReasonable operation and protection



   Selepas meter, penyegelan peralatan tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini.   Kabur akan digunakan untuk mengatur aliran dan kepala, dan operasi muatan berlebihan tidak dibenarkan.pengukuran dan penggunaan kapal selam pompa lumpur adalah masalah dan kadang-kadang aplikasi terbatas. Ia adalah normal untuk menggunakan peralatan untuk masa yang panjang, misalnya, apabila pompa sumur dipomp digunakan pada masa biasa, lubang udara biasanya munculSenarai bahan pemasangan,   The type selection planning of submersible slurry pump has a great impact on its service life and operation stability. Rencana pemilihan jenis saintifik dan yang masuk akal akan mempengaruhi sama ada pompa lumpur boleh mencapai operasi efisien. Kuasa operasi pompa lumpur sangat tinggi dan kehilangan kecil. Kehidupan perkhidmatan bahagian laluan aliran pompa   pemilihan bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran: bahan-bahan mentah untuk bahagian-bahagian laluan aliran pompa boleh dipilih mengikut komposisi partikel, saiz partikel, bentuk, kesukaran,FanipolPompa lumpur tenggelam garis sampah,FanipolPompa sumur dalam kecil, konsentrasi, asid, alkali dan ciri-ciri lain bahan-bahan yang dipindahkan.   Selepas nilai tertentu, air juga akan meletup, yang dipanggil tekanan meletup air pada suhu ini.


FanipolPompa saluran paipReasonable operation and protection



   Selain itu, kering matahari di dalam tubuh pompa dan impeller akan dibersihkan. Kemudian mengkalibrasi lengkap pompa dan lengkap motor pompa slurry untuk membuat mereka pada garis mengufuk yang sama.Kost penghasilan,   Mengapa permintaan pompa penyelamat meningkat? Dari perspektif permintaan pasar, walaupun bilangan pompa lumpur selam tidak melebihi yang pompa lumpur menegak, ia mempunyai momentum pembangunan yang cepat. Alasan utama ialah penggunaan yang disebut di atas adalah selesa   Saluran impeller mencapai pinggir luar.saluran paip keluar ater, dan selepas itu, matikan bekalan kuasa motor. Jika suhu persekitaran rendah, buka plug kuasa dua di bahagian bawah tubuh pam untuk membuang air yang tersisa untuk menghindari retakan beku. Semasa operasi, suhu maksimum perlindungan tidak boleh melebihi [UNK], dan kuantiti lemak as as kalsium yang digunakan untuk perlindungan minyak lubrikasi harus sama dengan tubuh perlindunganFanipol,bergabung untuk operasi, dan laman ini lebih bersih.   Kemudian ketatkan kacang pemampatan pada gelang pengimbangan secara bersamaan untuk membuat cairan bocor keluar dalam titik, dan perhatikan pada suhu meningkat di luar bilik pengimbangan.   Function of shaft seal of submersible slurry pump: the main of shaft seal is to prevent high-pressure liquid from leaking out of the pump and prevent air from entering the pump.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVAEkologi baru dan ekonomi hijau

KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVAEkologi baru dan ekonomi hijau

KontramaestreBerapa banyak pengubah ujian kering,Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar me...

NaimeihengPlatform angkat bimbit 12 meterCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

NaimeihengPlatform angkat bimbit 12 meterCara memeriksa ketepatan kerja pemesinan

Semak orientasi relatif antara dinding sokongan kabel dan bingkai panduan kabelOrang-orang yang mend...

VerrettesPompa lumpur menegakMengapa?

VerrettesPompa lumpur menegakMengapa?

VerrettesPompa slurry ZD,   Jangan melebihi semasa nilai.   Pertama-tama, most of the pumps are sui...

HeidelbergPlatform angkat hidraulik tetapCara melindungi sistem

HeidelbergPlatform angkat hidraulik tetapCara melindungi sistem

Pada dasarnya, kerana mereka diperlukan untuk pergerakan dan pengangkutan barang. In fact, there are...

ErlangenPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah syarat untuk pemasangan

ErlangenPlatform angkat hidraulik 6-meterApakah syarat untuk pemasangan

Terdapat juga beberapa situasi khusus yang penting untuk pemilihan kenderaan platform angkat. Apabil...

VillebanLif rumah.Dalam kerugian

VillebanLif rumah.Dalam kerugian

Keukuran benteng lif dalam projek pembinaan baru dalam keadaan-keadaan di lokasi yang berbeza: Apabi...

评论列表

263HP148803710
2024-03-13 13:41:34

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

275HP127226562
2024-03-13 07:39:14

Saya telah membeli-belah dalam talian FanipolPompa saluran paip selama bertahun-tahun, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya sangat berpuas hati dengan kualiti dan mutu produk.

122HP117294921
2024-03-13 07:20:46

FanipolPompa saluran paipYa, berikan anda komen yang baik

409HP184720764
2024-03-13 07:16:18

Baru beli FanipolPompa saluran paip, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

709HP180518493
2024-03-13 13:13:47

FanipolPompa saluran paipKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

632HP195506591
2024-03-13 13:35:39

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus FanipolPompa saluran paip. Terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。