KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVAEkologi baru dan ekonomi hijau

2022-06-17 19:33:30
122HP117294921Mesin dan peralatan industri324
KontramaestreBerapa banyak pengubah ujian kering,

Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Kontramaestre,Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.Frent Bentos,Manufacturing process and steps of dry-type transformerShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.


KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVAEkologi baru dan ekonomi hijau



Dry type transformer factoryIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?standar kualiti, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVAEkologi baru dan ekonomi hijau



Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Mari kita lihat.,Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanUntuk mempromosikan penggunaan pengubah penyimpanan tenaga, Kementerian Kewangan, Kementerian industri dan teknologi maklumat dan Komisi Pembangunan Negara dan Reform bersama-sama mempromosikan peraturan terperinci untuk pelaksanaan pengubah distribusi penyimpanan tenaga produk penyimpanan tenaga yang bermanfaat bagi projek rakyat sejak , menyediakan subvenci - yuan / KVA untuk pengubah penyimpanan tenaga.() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah,KontramaestreApakah pengubah jenis kering, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.KontramaestreIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik,KontramaestrePerbezaan antara pengubah kotak dan pengubah, atau diantara koil elektromagnetik, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

CagliariJembatan naik bimbitDi mana kelebihan utama

CagliariJembatan naik bimbitDi mana kelebihan utama

Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikann...

CourcellesPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKelebihan reka bentuk

CourcellesPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKelebihan reka bentuk

Kebocoran minyak di flange looperMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara u...

NapoliBridge Mobile Boarding BridgeJulat penggunaan standard bahan

NapoliBridge Mobile Boarding BridgeJulat penggunaan standard bahan

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi ia tidak akan mengangkat. Alasan uta...

AlmeloJembatan naik bergerak hidraulikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

AlmeloJembatan naik bergerak hidraulikMempunyai daya fungsional yang sangat baik

Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adala...

SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun

SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik penguba...

LincolnPengetahuan asas pengubah kuasaRintangan hakisan yang baik

LincolnPengetahuan asas pengubah kuasaRintangan hakisan yang baik

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya...

评论列表

466HP159575805
2022-06-17 20:02:41

Ikuti anda KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVA untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

709HP180518493
2022-06-17 19:52:39

KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVA Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

632HP195506591
2022-06-17 19:39:06

KontramaestreHarga pengubah jenis kering 100 KVA Kualitinya tidak buruk, dan barang dihantar tepat pada masanya. Saya mengesyorkan anda membelinya lain kali.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。