Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasanganSedikit kesan negatif pada persekitaran

2023-01-03 00:12:30
632HP195506591tenaga199

Struktur penyimpanan sejuk kontemporari berada dalam trenden pembangunan penyimpanan sejuk bangunan yang telah dipabrik. Ia dibuat ke komponen yang telah dipabrik penyimpanan sejuk termasuk penghalang uap dan plat pengisihan panas untuk memastikan pemasangan di lokasi. Keuntungannya ialah pembangunan projek adalah selesa, cepat dan bergerak, tetapi kos projek adalah relatif tinggi.Polyurethan dengan perlahan api yang baik dan keterlaluan api adalah jenis bahan yang membakar dan memadam diri selepas menambahkan penerlaluan api. Dalam kes api, ia boleh dikarbonisasi, tidak seperti pembakaran aliran dan flashover seperti papan ekstrus, yang dapat mengelakkan penyebaran api secara efektif. Secara khususnya, ia boleh ditutup sebagai keseluruhan selepas perawatan sistemik penghalang api untuk membentuk produk yang tidak terbakar.Compastra asuyaKarakteristik fungsi khusus mesin segar.Kepentingan pembuangan minyak biasa, pembuangan dan pembuangan udara dalam sistem pendinginan gudang.Herstahl,Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza,Compastra asuyaBagaimana membuat penyimpanan sejuk kecil,Compastra asuyaHarga penyimpanan segar penyimpanan sejuk sayuran, jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali elektrik, cahaya dan peralatan elektrik lain dalam penyimpanan sejuk. Sumber kuasa penyimpanan sejuk diperlukan untuk menjadi garis fasa stabil, sebuah platform tertutup, pintu sejuk yang bersilat listrik, segel fleksibel anti-terhempas, dan peralatan pengkondisi tinggi platform (saluran mengangkat) dibina untuk menyelesaikan & ldquo; Pintu ke pintu & rdquo; Jenis operasi muatan dan muatan telah menjadi simbol penyimpanan sejuk modern.


Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasanganSedikit kesan negatif pada persekitaran



Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.Pencucian udara dan ventilasi penyimpanan sejuk berada dalam penyimpanan LIUCai yang ditutup jangka panjang, dan oksid karbon dilepaskan kerana bernafas sayuran. Jika akumulasi terlalu tinggi, ia akan mempunyai kesan negatif pada penyimpanan sayuran. Oleh itu, peranti ventilasi atau peranti cuci udara dirancang di gudang umum.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.asal,Semasa operasi awal unit pendinginan, perhatikan dengan hati-hati kembali minyak pemampat dan pastikan ia bersih. Jika ditemui bahawa aras minyak tidak cukup bersih atau aras minyak jatuh, gantikannya dengan minyak baru pada masa, supaya mengelakkan pemampat buruk dan mengurangkan hidup perkhidmatan pemampat.Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.


Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasanganSedikit kesan negatif pada persekitaran



Keperlawanan deformasi yang kuat, tidak mudah untuk retak, lembut, stabil dan selamat. Material poliuretan mempunyai struktur porositas stabil dan pada dasarnya struktur pori tertutup. Ia tidak hanya mempunyai prestasi pengisihan panas yang baik tetapi juga mempunyai resistensi beku-meluah yang baik dan prestasi penyorban bunyi. Dalam keadaan penggunaan dan penyelamatan biasa, umur perkhidmatan rata-rata struktur isolasi poliuretan bubur ketat boleh mencapai lebih dari tahun. During the service life of the structure, it can reach the unit price of dry, wet or electric corrosion under normal service conditions, while the unit price of insect, fungus or algae foam material is higher than that of other traditional thermal insulation materials, but heating will increase the cost and cooling cost will be greatly reduced.pengetahuan,Tip utama: dalam projek penyimpanan sejuk, dan tidak cenderung untuk gagal penggunaan dan pengurusan yang sesuai dan kehidupan perkhidmatan panjang.Pemilihan unit sejuk dilakukan dalam peralatan sejuk penyimpanan sejuk. Menurut konsum panas skala produksi dan mempertimbangkan keadaan yang diperlukan bagi parameter pendinginan utama, bilangan dan jumlah jumlah unit pendinginan dan peralatan mekanik penyimpanan sejuk dipersediakan.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori,Compastra asuyaPemasangan penyimpanan sejuk perubatan, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Compastra asuya,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut. - tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakApabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

OmahaPemasangan penyimpanan sejuk menyimpan sayuran sayuranBagaimana untuk memainkan kesan perlindungan yang baik

Perliti ketat: perlit ketat adalah jenis bahan granular dengan bentangan porous. Lubang di dalamnya...

AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKaedah penilaian rancangan pelaburan

AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKaedah penilaian rancangan pelaburan

Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plast...

TampicoSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejukArahan industri

TampicoSyarikat penyimpanan dan pemasangan sejukArahan industri

Tindakan kecemasan semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga boleh menghadapi k...

sweden. kgmKost pemasangan bekuKesan dalam industri peralatan farmaceutik

sweden. kgmKost pemasangan bekuKesan dalam industri peralatan farmaceutik

Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produ...

DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKeperlukan pemeriksaan untuk

DeltaHarga pemasangan dan penyimpanan penyimpanan sejukKeperlukan pemeriksaan untuk

Penyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menu...

Gonzalez VillaPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejukMasalah ditemui semasa berguling

Gonzalez VillaPemasangan penyimpanan sejuk pembuat penyimpanan sejukMasalah ditemui semasa berguling

Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmata...

评论列表

466HP159575805
2023-01-03 08:12:07

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

122HP117294921
2023-01-03 08:20:20

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

409HP184720764
2023-01-03 08:08:11

Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

256HP158312377
2023-01-03 08:48:39

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

709HP180518493
2023-01-03 07:57:57

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

632HP195506591
2023-01-03 09:03:24

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda Compastra asuyaRangkaian penyimpanan sejuk dan pemasangan, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。