AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKaedah penilaian rancangan pelaburan

2024-04-23 01:00:39
632HP195506591tenaga45

Polystyrene foam: polystyrene foam adalah jenis baru bahan pengisihan panas sintetik. Ia milik plastik dengan densiti rendah, kesan pengisihan panas kuat dan resistensi suhu rendah yang baik. Namun, disebabkan pengurangan sejuk, ia tidak terlalu selesa untuk pemasangan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Asipovich,Ruang pemeliharaan akan disimpan untuk pemasangan unit untuk memudahkan pengawasan penyesuaian instrumen dan valv.Penggunaan penyimpanan sejuk skala besar adalah secara alami sangat ketat dalam pemasangan dan pemilihan bahan. Oleh itu, di hadapan situasi yang mungkin di atas, kita boleh secara ketat skrin bahan papan pengasingan penyimpanan sejuk, yang dapat mengurangi atau menyelesaikan masalah di atas. Namun, pada masa ini, terdapat banyak medan menggunakan papan pengisihan penyimpanan sejuk jadi perincian persekitaran penggunaan patut dianggap untuk membuat kayu banyak produk seperti itu di pasar.eMbalenhle,Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Pintu penyimpanan sejuk kombinasi tidak ditutup dengan ketat. Sila tetapkan jarak antara tali pintu dan kunci pintu dan tubuh penyimpanan.Pendingin sederhana berdasarkan volatilisasi pendingin dalam kondensator penyimpanan sejuk, supaya sejuk pendingin, dan kemudian masukkan pendingin ke dalam kotak atau membina peralatan pendingin untuk sejuk udara menurut penukar panas. Jenis sejuk ini mempunyai kelajuan pendinginan perlahan, perbezaan suhu kondukti panas total besar dan perisian sistem kompleks, jadi ia hanya boleh digunakan di tempat yang kurang, seperti membuat ais salmi dan penyimpanan sejuk dengan keperluan suhu konstan.


AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKaedah penilaian rancangan pelaburan



Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Kerana eksposisi angin dan matahari jangka panjang mudah menyebabkan penuaan garis, sirkuit pendek,AsipovichSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk buah-buahan dan sayuran yang menyimpan segar, kebocoran dan kemalangan lain; Selepas gudang penyimpanan segar dipasang dan disambung,AsipovichSuhu konstan penyimpanan sejuk perubatan, perlu memulakan dan nyahpepijat gudang penyimpanan segar, dan menyesuaikan nilai gudang penyimpanan segar kepada suhu yang sesuai; Unit pemasangan gudang penyimpanan segar perlu menyediakan kepada pengguna gudang penyimpanan segar pelatihan pengetahuan bagaimana menggunakan dan mengendalikan gudang penyimpanan segar, serta beberapa pelatihan selepas jualan.Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini cari titik bocor dahulu, fokus pada sambungan setiap paip dan valv perbaiki bahagian yang ditemui, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Kualiti yang hebat,Alasan lain ialah bahawa terdapat banyak bekas sejuk dalam sistem. Dalam kes ini, cari titik bocor dahulu, dan kemudian isi bekas sejuk yang cukup.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang perbaiki bahagian yang ditemui, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Kadar ruang besar gudang beku cepat: untuk gudang beku cepat saiz yang sama, skema rancangan yang masuk akal menyimpan lebih banyak barang daripada yang tidak masuk akal. Untuk gudang beku cepat saiz tertentu, bagaimana untuk merancangnya untuk maksimumkan kadar ruang itu sering menjadi masalah penting yang dianggap oleh perancang kita. Dalam skema rancangan gudang perubatan Lukang yang dibekukan cepat, kami merancang untuk mengembangkan kapasitas penyimpanan asal kotak kepada kotak, yang meningkatkan ruang banyak.


AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKaedah penilaian rancangan pelaburan



Efisiensi pemampat rendah, dan kapasitas pendinginan tidak dapat memenuhi keperluan muatan gudang: disebabkan operasi jangka panjang pemampat, cincin dan bahagian lain dipakai serius, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan, pembinaan, penyimpanan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan produk-produk marka lain, produk yang ditentukan telah selesai, kualiti telah dijamin, dan prestasi penyegelan akan dikurangkan sesuai dengan meningkatkan kebebasan persamaan, Koeficien pemindahan gas kompressor juga akan dikurangkan, dan kapasitas pendinginan akan dikurangkan. Apabila kapasitas pendinginan kurang daripada muatan panas gudang, suhu gudang akan jatuh perlahan-lahan.Di mana saya boleh mencarinya?,Ini adalah beberapa bahan penyimpanan sejuk yang biasa. penggunaan bahan-bahan ini telah meningkatkan jauh pengisihan panas dan prestasi pendinginan penyimpanan sejuk, yang membuat item yang disimpan orang lebih selesa dan dipercayai. Dengan pembangunan terus menerus teknologi bahan, berbagai bahan penyimpanan sejuk hari ini muncul tanpa henti, dan penyimpanan sejuk berbeza antara satu sama lain.Kerana eksposisi angin dan matahari jangka panjang mudah menyebabkan penuaan garis, sirkuit pendek, kebocoran dan kemalangan lain; Selepas gudang penyimpanan segar dipasang dan disambung, perlu memulakan dan nyahpepijat gudang penyimpanan segar, dan menyesuaikan nilai gudang penyimpanan segar kepada suhu yang sesuai; Unit pemasangan gudang penyimpanan segar perlu menyediakan kepada pengguna gudang penyimpanan segar pelatihan pengetahuan bagaimana menggunakan dan mengendalikan gudang penyimpanan segar, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Asipovich,Tempat kedai beku cepat sayuran dan buah tidak sesuai untuk menggunakan pendinginan exhaust, tetapi menggunakan penggemar untuk menyediakan udara untuk pendinginan, kerana gas di tempat kedai beku cepat perlu disebarkan dan dispersyen secara biasa untuk menghindari racun oksid karbon disebabkan oleh konsentrasi tinggi oksid karbon di kawasan tempatan. Oleh itu, dalam gudang beku cepat, peralatan beku perlu digunakan bersama dengan peralatan pengkondisi udara. Pemilihan peralatan beku berbeza dari peralatan beku suhu rendah dan gudang beku cepat biasa.Bandar ultrasonik adalah teknologi berpotensi dengan penutup tenaga bentuk, yang meningkatkan jumlah pelembusan efektif dengan -% per jam. Apa aspek yang masuk akal dalam rancangan gudang beku cepat?Dinding lebar, cahaya dan tipis mempunyai keuntungan berat ringan, span besar dan muatan tinggi kerana bulu ketat poliuretan bertindak sebagai bahan struktur pada masa yang sama. Plat sandwich poliuretan yang lebih tipis boleh memenuhi persediaan yang berkaitan dengan batas konsumsi tenaga bangunan, yang membolehkan penggunaan plat yang lebih tipis semasa bangunan dan menyimpan ruang bangunan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Tanda BaruPenyimpanan sejuk cepatTenderasi sukar untuk diubah

Tanda BaruPenyimpanan sejuk cepatTenderasi sukar untuk diubah

Lampu di gudang tidak menyala. Sila semak sama ada suis gagal dan sama ada lampu rosak. Matikan beka...

CarmenBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk makananPerbaikan kualiti

CarmenBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk makananPerbaikan kualiti

Papan pendinginan poliuretan menggunakan poliuretan cahaya sebagai bahan dalaman papan pendinginan....

San FelipePrecooling penyimpanan sejukMain peran anti-pencurian

San FelipePrecooling penyimpanan sejukMain peran anti-pencurian

Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, bahan banguna...

AbquikiDesign and installation principle of cold storageKembangkan produksi dan volum

AbquikiDesign and installation principle of cold storageKembangkan produksi dan volum

AbquikiYang mana memasang penyimpanan sejuk,AbquikiPemasangan penyimpanan sejuk profesional,Secara r...

ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukProses bentuk berbeza

ThalitzBerapa banyak rancangan profesional dan pemasangan penyimpanan sejukProses bentuk berbeza

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dib...

Monte Cristo San FernandoPemasangan penyimpanan sejuk profesionalSemua tangan

Monte Cristo San FernandoPemasangan penyimpanan sejuk profesionalSemua tangan

Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kun...

评论列表

258HP138990173
2024-04-23 09:17:52

AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

275HP127226562
2024-04-23 09:11:22

AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buah Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

881HP198728332
2024-04-23 09:22:30

Terima kasih dengan setia, izinkan saya membeli impian AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buah, terima kasih banyak!

535HP136858825
2024-04-23 08:08:37

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buah, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

570HP155642700
2024-04-23 09:20:14

AsipovichSyarikat pemasangan pemasangan penyimpanan sejuk buahKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。