TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecilOperasi dan perlindungan yang masuk akal

2023-11-29 09:33:55
632HP195506591tenaga110

Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang berbeza diketahui dikeluarkan pada harga yang berbeza dan kualiti produk adalah relatif besar. Namun, ia bukan barang yang baik atau kualiti tinggi. Ini adalah hasil kerjasama jangka panjang.Penyimpanan sejuk kombinasi tidak sejuk atau kesan sejuk adalah lemah. Periksa sama ada kondensator peti sejuk kotor. Sama ada beku terlalu tebal pada penguap di gudang. Check whether the refrigerant is leaking (apply soapy water to the pipeline connection, and if bubbles are generated, it indicates that the refrigerant is leaking). Dan minta pihak rekayasa penyimpanan sejuk untuk menyediakan bekas sejuk dan menangani kebocoran. Periksa sama ada penyegelan pintu penyimpanan sejuk bersama-sama masih selamat dan hapuskannya. Sama ada peti sejuk penyimpanan sejuk bergabung berfungsi. Sama ada tetapan parameter pengawal komputer penyimpanan sejuk adalah betul, dan kumpulkan semula pintu penyimpanan sejuk untuk pemasangan. Periksa sama ada pendingin dalam storan sejuk gagal dan gantikannya. Sama ada ada kebebasan yang cukup untuk menampung artikel di gudang dan menariknya.Tipitapa,The air conditioning warehouse is equipped with standby power supply. After eliminating the line and load problems, it is the maintenance of external irresistible power lines. If the refrigerated goods in the air conditioning warehouse are expensive or vulnerable to temperature changes, it can be considered to equip the air conditioning warehouse with standby power supply to ensure the operation of refrigeration equipment in the cold storage in a short time after power failure. Large air conditioning warehouses can be considered to be equipped with generator sets, Tukar secara automatik set generator untuk generasi kuasa selepas gagal kuasa untuk digunakan. Contohnya, kuasa dua saluran utama boleh digunakan.Papan pengisihan poliuretan yang digunakan dalam pembangunan penyimpanan sejuk mesti integral dan terus menerus, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan,TipitapaPemasangan storan sejuk, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.odessaBarang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan operasiFenomen ralat: semasa tinggi atau tergesa-gesa semasa unit permulaan, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.


TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecilOperasi dan perlindungan yang masuk akal



Pembangunan penyimpanan sejuk dalam pemilihan lokasi mengandungi sirkulasi barang suhu rendah. Oleh itu, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Penyimpanan udara berkundisi adalah relatif cepat. Ia biasanya mencapai suhu yang diperlukan, beberapa minit lebih cepat dan satu jam lebih lambat. Sudah tentu, mengikut suhu persekitaran, jumlah inventori dan suhu dalam musim sejuk dan musim panas, pendinginan juga dibahagi menjadi pendinginan udara,TipitapaPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar, pendinginan air, pendinginan langsung dan pendinginan sederhana. pendinginan berbeza adalah cepat dan perlahan, tetapi kebanyakan pendinginan kecil adalah pendinginan udara, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.Kualiti yang hebat,Ia dilengkapi dengan kompensasi suhu untuk secara automatik menyesuaikan suhu air. The water temperature of ultrasonic atomization is - degrees. If our humidifier is connected with the warehouse, there is no temperature compensation, even in the work, the water temperature is lowPasang mayat perpustakaan. Secara umum tubuh gudang boleh dibahagi menjadi tubuh gudang kecil dan tubuh gudang besar. Tubuh gudang kecil adalah pada dasarnya gudang sejuk berkumpul berkumpul dengan plat gudang. Tubuh gudang besar adalah kebanyakan gudang sejuk awam. Tubuh gudang yang dikumpulkan atau dibina secara umum diperlukan untuk menjadi rata, kompat dan kuat, tanpa perasaan kosong, pembuatan muatan, antibeku, keterlaluan basah, dll.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.


TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecilOperasi dan perlindungan yang masuk akal



Kedua, kerana pendinginan pemampat tidak terus menerus, suhu luaran rendah, dan tekanan kondensasi dan suhu kondensasi dikurangkan. Kapasiti sejuk sistem pengumpulan sampel,TipitapaSyarikat pemasangan penyimpanan sejuk, ditambah dengan peran yang sama papan penyimpanan sejuk, mengurangkan operasi kuasa kompressor dan mencapai tujuan penyimpanan tenaga.Pengurusan kualiti Jumlah,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Bersihkan kondensator. kondensator digunakan sebagai penyebaran panas dan kondensasi kompresor. Kerana ia berfungsi di persekitaran luar, di muka alam dan untuk masa yang lama, kondensator akan ditutup dengan banyak debu dan perkara asing lain. Debu ini terikat dengan kuat pada penapis. Jika ia tidak dikendalikan secara manual, ia sukar untuk jatuh. Ia boleh dilusihkan dengan ejen pembersihan mengikut nisbah tertentu, dan disembelih secara evenly pada fins dengan sprei. Selepas menunggu selama minit, ia boleh dicuci dengan air bersih. Jika ia masih tidak bersih, di atas boleh diulang sehingga fins bersih.Kemudahan skema reka: reka gudang beku-cepat tidak boleh dianggap sebagai tentu. Banyak faktor penghalang patut dianggap. Dalam praktik, skema reka-reka yang masuk akal patut diberikan mengikut syarat setempat. Contohnya, gudang beku-beku-cepat skala besar yang saya bina untuk keluarga saya patut disejukkan dengan ammonia secara teori, kerana kapasitas pendinginan pendinginan ammonia besar, dan saya mendapati bahawa ia murah untuk mereplikasikan sejuk melalui penyelidikan medan sebenar.Tipitapa,Tindakan jaminan teknikal untuk pemasangan penyimpanan sejuk: semasa produksi di workshop produksi, produksi akan dilakukan secara ketat sesuai dengan peraturan operasi yang dinyatakan dalam operasi kualiti ISO, aplikasi pemeriksaan diri dan pemeriksaan akan dilakukan untuk memastikan kadar laluan kilang adalah, dan produk yang tidak kualifikasi tidak dibenarkan meninggalkan kilang.Penyimpanan sejuk mesti diubahsuai dan disimpan secara terus menerus untuk mengurangi kadar kegagalan unit pendinginan dan mencapai kesan pendinginan yang baik.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahApakah keuntungan yang tidak diketahui

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahApakah keuntungan yang tidak diketahui

Secara rasional menyesuaikan penapis penyimpanan sejuk dan melumpuhkan pada masa: Secara umum, setia...

KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?Apa peningkatan pada tahun baru

KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?Apa peningkatan pada tahun baru

Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi s...

BayamoPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan farmaceutikWhat can be classified by category

BayamoPemasangan penyimpanan sejuk penyimpanan farmaceutikWhat can be classified by category

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan s...

SaviniganDimana pemasangan penyimpanan sejukSebab kebocoran

SaviniganDimana pemasangan penyimpanan sejukSebab kebocoran

ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawa...

St. AlbertMana penyimpanan sejuk dipasangRasa umum pemilihan nilai

St. AlbertMana penyimpanan sejuk dipasangRasa umum pemilihan nilai

Penyemprot poliuretan digunakan secara luas dalam peti sejuk besar dan ukuran tengah. Tanda yang ber...

Fijicameroon_ departments. kgmHarga syarikat pemasangan penyimpanan sejukPerbaiki aras pembuatan peralatan

Fijicameroon_ departments. kgmHarga syarikat pemasangan penyimpanan sejukPerbaiki aras pembuatan peralatan

Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara ole...

评论列表

161HP196399230
2023-11-29 10:31:32

TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil Minimum berapa, boleh borong

881HP198728332
2023-11-29 11:18:38

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil ini sangat bernilai.

122HP117294921
2023-11-29 10:09:13

TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

409HP184720764
2023-11-29 11:02:52

TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

717HP127443542
2023-11-29 10:32:49

Sayang, TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya pada masa akan datang.

632HP195506591
2023-11-29 10:13:50

Hebat TipitapaBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk kecil, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。