KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?Apa peningkatan pada tahun baru

2023-09-25 08:41:45
632HP195506591tenaga104

Peralatan pendinginan dalam persekitaran penyimpanan segar gudang beku-cepat kebanyakan mengadopsi sistem pendinginan pemampatan tahap tunggal, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.Tubuh penyimpanan sejuk yang dikumpulkan sering mengadopsi plat besi warna dua sisi dari bahan pengisihan panas poliuretan, yang mempunyai prestasi pengisihan panas yang hebat, kesan penyimpanan dan sirkulasi dan mengurangkan penggunaan tenaga operasi. Sudah tentu, lebih penting adalah pilihan sistem pendinginan. Contohnya, sistem pendinginan pendinginan fluor masih adalah aliran utama, tetapi apabila memilih jenis dan kuasa peralatan pendinginan, perlu menghitung data untuk pemasangan penyimpanan pendinginan,After evacuation, fill the refrigerant into the liquid storage to % of the standard filling volume & mdash; % menurut berat badan kemudian jalankan pemampat dan tambah gas dari tekanan rendah ke volum yang cukup.Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Tlalnepantla,Aksi bakteria penyesuaian asid adalah terutama untuk menumbuhkan protein dalam bakteria. Penyasmian biasa termasuk asid laktik,KuliakanPemasangan peralatan penyimpanan sejuk sayuran, putih,KuliakanPenyimpanan sejuk perubatan kecil, formalin, dll. Secara khusus, selepas ikan keluar dari gudang beku cepat, buangkan lapisan beku pada kumpulan paip penghapusan dan simpan suhu gudang di bawah , kemudian persiapkan dengan ~ g ħall per meter kubik gudang beku cepat gunakan penyembur ke gudang, tutup pintu gudang dengan ketat, dan mulakan pembusnah secara berterusan untuk membiarkan ħall meledak dan mengalir dalam gudang, sehingga ħall boleh menyerap banyak bau ikan.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, dan tiada gabungan di tengah-tengah. Sambungan papan pengisihan poliuretan, piring atas dan tanah mesti dibuat ke dalam lengkung filet untuk pengalihan, yang boleh memenuhi keperluan kesehatan dengan baik.


KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?Apa peningkatan pada tahun baru



Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Tetingkap keseimbangan akan disediakan untuk penyimpanan atmosfer terkawal.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.sumber,Dalam proses menyadari impian anda, anda mesti menghapuskan semua pengaruh. Sangat penting untuk mengenali bahawa apabila peti sejuk yang indah ini dibangun di bilik villa, lubang koleksi (kolam) untuk flushing (thawing) dan drainage seharusnya mengadopsi Countermeasures untuk menghindari beku dan membersihkan dan menghindari aliran balik air.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.


KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?Apa peningkatan pada tahun baru



Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Pengurusan kualiti Jumlah,KuliakanPemasangan penyimpanan sejuk industri,Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Darjah, suhu suhu, suhu motor, suhu kotak dan suhu di depan valv, perhatikan pembekuan pembakaran dan valv, dan perhatikan aras minyak dan perubahan warna cermin minyak. Sama ada bunyi operasi peralatan tidak normal.Selain itu, poliuretan tidak menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Kuliakan,Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang. Konfigurasi peralatan yang masuk akal gudang beku cepat boleh memperpanjang masa perkhidmatan gudang beku cepat. Sesetengah pemampat mudah untuk rosak apabila ia bekerja pada muatan penuh untuk masa yang lama, jadi kita cuba menggunakan unit selari skru. Keuntungan besar unit ini adalah ia boleh menyalakan semua peralatan, sama seperti shift di tempat kerja, sehingga kompressor boleh bekerja dan berehat bertukar.Semasa penyimpanan sejuk, pegawai khas akan ditugaskan untuk memastikan permukaan plat penyimpanan sejuk akan menyatakan secara bersamaan tanpa kondensasi dan berjalan sejuk; Keadaan penutup kesan dan lubang; Sama ada pintu gudang dan port penghantaran tidak ditutup dengan ketat, dan dalam masa yang tepat menghadapi masalah pengisihan dan kegagalan segel seperti penghapusan air dan kebocoran udara.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Amerika Latin dan KaribiaUbat penyimpanan sejukAdakah pembangunan terus menerus dan inovasi mempunyai kesan besar

Amerika Latin dan KaribiaUbat penyimpanan sejukAdakah pembangunan terus menerus dan inovasi mempunyai kesan besar

Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasa...

CanlupusBerapa harga pemasangan penyimpanan sejukApa sifat

CanlupusBerapa harga pemasangan penyimpanan sejukApa sifat

Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan se...

St. JohnsPemasangan penyimpanan sejuk profesional berfungsiHarga pembebasan permintaan mudah untuk meningkat tetapi sukar untuk jatuh

St. JohnsPemasangan penyimpanan sejuk profesional berfungsiHarga pembebasan permintaan mudah untuk meningkat tetapi sukar untuk jatuh

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dib...

menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilPenimbasan pencetakan jualan

menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilPenimbasan pencetakan jualan

Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut....

unit synonyms for matching user inputHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukChoose an opportunity to sell

unit synonyms for matching user inputHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejukChoose an opportunity to sell

Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliu...

St. pattenHarga penyimpanan sejuk perubatanCiri-ciri pejabat memasuki pasar saham

St. pattenHarga penyimpanan sejuk perubatanCiri-ciri pejabat memasuki pasar saham

Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak...

评论列表

161HP196399230
2023-09-25 09:53:33

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

258HP138990173
2023-09-25 08:59:08

Saya membeli banyak daripada anda KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk? dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

275HP127226562
2023-09-25 09:22:00

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk?

535HP136858825
2023-09-25 08:49:58

Sejak kali terakhir saya membeli KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk? anda, model baharu ini sememangnya memenuhi piawaian dan sangat bagus, memberikan anda ulasan yang baik.

256HP158312377
2023-09-25 10:03:42

Perkhidmatan anda sangat baik, KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk? juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

632HP195506591
2023-09-25 10:02:36

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, KuliakanBagaimana dengan penyimpanan sejuk? mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。