Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kVApakah kaedahnya

2022-11-23 01:36:00
122HP117294921Mesin dan peralatan industri213

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Saint-Marc,Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Quthing,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kVApakah kaedahnya



Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiKeperlawanan mendarat tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %,Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanbekalan, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik,Saint-MarcHarga pengubah jenis kering diulang, yang meleleh dan menyalakan,Saint-MarcSemua pengubah, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa,Saint-MarcKelayakan apa yang diperlukan untuk pasang pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.


Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kVApakah kaedahnya



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Rekomendasi Kualiti,(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Saint-Marc,Sebelum dan selepas mengambil sampel, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Jatuh perkara asing dan menghancurkanJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Artikel berkaitan

IrapuatoHow much is the 2000 box transformerAnalisis ketepatan

IrapuatoHow much is the 2000 box transformerAnalisis ketepatan

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tert...

PesakiJembatan pengangkutan bekasHarganya lemah dan stabil

PesakiJembatan pengangkutan bekasHarganya lemah dan stabil

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik moder...

San FelipePompa saluran paipBagaimana untuk membezakan arah putaran

San FelipePompa saluran paipBagaimana untuk membezakan arah putaran

kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang...

RouenPlatform angkat lengan kurvaCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan melindungi alam sekitar

RouenPlatform angkat lengan kurvaCara membuat debug dalam industri untuk menjimatkan tenaga dan melindungi alam sekitar

Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia...

SolingenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

SolingenJembatan penerbangan tetap elektrik hidraulikBeberapa pengetahuan kecil dalam pemprosesan

Pipa minyak sistem transmisi hidraulik akan mempunyai kawasan bocor paru. Periksa paip minyak dan ga...

Liga XilingolLift Duduk Rumah VillaSkop yang berkenaan

Liga XilingolLift Duduk Rumah VillaSkop yang berkenaan

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentu...

评论列表

466HP159575805
2022-11-23 08:59:02

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

409HP184720764
2022-11-23 09:31:22

Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kV, prestasi kos yang cemerlang

709HP180518493
2022-11-23 10:35:46

Rakan sekerja saya sangat menyukainya. Lain kali datang lagi. Ia adalah produk asli yang jarang ditemui. Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kV Saya sangat berpuas hati dengannya. Bos mempunyai personaliti yang baik, awesome. Not bad. Kualiti pun bagus. Kelajuan juga pantas. Bagus betul!

632HP195506591
2022-11-23 10:25:46

Kedai ini sangat bagus, dengan kualiti yang baik dan harga yang rendah, pemiliknya sangat pemurah, dan perkhidmatan pelanggan juga sangat sabar. Saya tidak faham ini Saint-MarcPenukar jenis kering 500 kV. Mereka menerangkan kepada saya dengan sabar. Ia benar-benar hati nurani industri.Saya ingin mengesyorkan kedai ini kepada rakan-rakan saya dan biarkan mereka semua datang ke kedai ini untuk membeli pakaian!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。