ScottsdaleLift bimbit traktifFaktor utama pembelian industri

2023-12-17 00:44:20

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Elevators are strictly tested before leaving the factory. If the pressure regulating valve is adjusted arbitrarily by the manufacturer, it may cause the system to operate abnormally. Therefore, non professional personnel are not allowed to adjust the pressure regulating valve arbitrarily.Scottsdale,Features and technical parameters: Platform adopts a disassembly and assembly design structure, which is convenient for transportation and installation and not easily damaged. Tinggi boleh disesuaikan, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Nesoddtangen,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Apabila memasang, nyahpasang, dan menyesuaikan mekanisme putaran, penting untuk memastikan garis tengah pengurang mekanisme putaran adalah selari dengan garis tengah gear, dan permukaan meshing tidak kurang dari %. Keluaran meshing sepatutnya sesuai untuk setiap kotak,ScottsdalePlatform mengangkat bergerak sendiri, kotak distribusi, dll., perlu menghentikannya secara tepat masa dan penyelesaian masalah sebelum terus beroperasi. Penduduk motor sepatutnya dalam keadaan baik, dan lif kargo hidraulik sepatutnya memberikan kita perlindungan keselamatan. Aplikasi lif kargo hidraulik dalam produksi kita sudah sangat umum, dan bermain peran penting dalam produksi kita, terutama dalam operasi tinggi barang.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.


ScottsdaleLift bimbit traktifFaktor utama pembelian industri



Periksa litar elektrik peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormaliti.When the oil, gearbox, transfer case, drive axle winch mechanism and slewing mechanism are operating at low temperature, the oil of the hydraulic elevator should be gear oil with high viscosity index,ScottsdalePlatform mengangkat bebas halangan menegak, low condensation point and good performance otherwise, the transmission efficiency will be significantly reduced, the wear of transmission parts will increase, the operation of gearbox and transfer case will be heavy, and shifting will be difficult. Sebagai mesin penyelamatan tenaga skala besar yang digunakan secara luas dalam kehidupan sehari-hari, platform mengangkat bermain peran yang penting dalam berbagai bidang dan membawa kesenangan besar untuk kehidupan dan produksi sehari-hari orang. Jadi, bagaimana kita harus menjaga platform angkat dalam kehidupan sehari-hari?Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulKeperlukan piawai,Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanPenjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


ScottsdaleLift bimbit traktifFaktor utama pembelian industri



[UNK][UNK]?? Hidden danger investigation relies on joint efforts from all aspects:?? Perusahaan pembangunan adalah tanggungjawab utama untuk mengenali bahaya tersembunyi dalam lif pembangunan. Mereka patut kuatkan pemeriksaan sehari-hari dan pemeriksaan biasa, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunanKepastian Kualiti,Adjusting the oil pipe.Turun darurat: Jalankan operasi atau penggunaan penyelamatan tekanan manual dan pengaktifan sistem bateri darurat untuk melaksanakan jaringan keselamatan fungsi turun darurat.Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarScottsdale, ia perlu diubah ke arah yang berlawanan; Apabila tekanan belakang mata pasangan perlengkapan lebih besar dari . mm, lepaskan kacang sambungan dari pecahan eksentrik gulung panduan dan roda tekanan belakang gigi seperti yang dipaparkan dalam , tetapkan roda tekanan belakang gigi untuk tekan ke arah arah belakang rak perlengkapan sehingga tekanan belakang mencapai julat yang masuk akal. Jika tidak,ScottsdaleSelf propelled mobile lifting platform, ia patut disesuaikan dalam arah yang bertentangan. Pada titik ini, gulung panduan patut dilepaskan untuk o dan kemudian disesuaikan mengikut penyesuaian gulung panduan.Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

StocktonBridge boarding forklift bergerakDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah penyelenggaraan yang berbeza mesti diambil.

StocktonBridge boarding forklift bergerakDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah penyelenggaraan yang berbeza mesti diambil.

Pertama, jambatan boarding hidraulik dibahagi ke jambatan boarding tetap dan jambatan boarding berge...

TijuanaUjian pengubah jenis keringPemandangan pengembangan pasaran

TijuanaUjian pengubah jenis keringPemandangan pengembangan pasaran

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengub...

San MarcosTransformer tenggelam minyak S13Trend sukar diubah

San MarcosTransformer tenggelam minyak S13Trend sukar diubah

Pemburukan pengisihan SolenoidMinyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum...

BusiaLif rumah villa penglihatan kecilKerosakan yang sering dihadapi

BusiaLif rumah villa penglihatan kecilKerosakan yang sering dihadapi

Sila perhatikan bahawa seharusnya ada ruang lebih dari mm kiri di kedua-dua sisi escalator, dan apab...

Brandys nad Labem-Stara BoleslavAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringJenis asas

Brandys nad Labem-Stara BoleslavAdakah ada minyak dalam pengubah jenis keringJenis asas

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPenukar jenis kering terdiri...

Asuncion MitaPengubah jenis kering 630kVAPasar panas

Asuncion MitaPengubah jenis kering 630kVAPasar panas

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih ju...

评论列表

938HP166090698
2023-12-17 08:26:47

ScottsdaleLift bimbit traktif Beri saya diskaun lain kali, saya doakan anda banyak wang

535HP136858825
2023-12-17 08:57:44

Jadi berikan pujian! Baru terima barang, sangat bagus, ScottsdaleLift bimbit traktif berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

466HP159575805
2023-12-17 09:35:04

ScottsdaleLift bimbit traktifBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

122HP117294921
2023-12-17 09:38:18

ScottsdaleLift bimbit traktif Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

409HP184720764
2023-12-17 08:41:41

Ikuti anda ScottsdaleLift bimbit traktif untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

709HP180518493
2023-12-17 07:48:49

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini ScottsdaleLift bimbit traktif sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。