menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilPenimbasan pencetakan jualan

2022-11-16 00:49:12
632HP195506591tenaga215

Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan teknologi lanjut, ujian ketat harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.Tidak peduli sama ada penyimpanan sejuk makanan atau penyimpanan beku cepat digunakan, ia tidak dapat dihindari bahawa akan ada beberapa kesalahan kecil. Jangan gugup apabila ada masalah. Anda boleh mencari atau menghapuskan masalah menurut pengetahuan yang diajarkan hari ini.menegak,Cara baru.Tombol panas Danfoss diterima untuk tombol panas penyimpanan sejuk, dengan kualiti yang dijamin; Sebab keperluan suhu tinggi penyimpanan sejuk dan darjah tinggi automati dan peraturan suhu, sistem suhu penyimpanan sejuk mengadopsi mikrokomputer secara automatik penuh, tidak memerlukan orang khas untuk beroperasi,menegakHarga penyimpanan sejuk perubatan, dan boleh dikawal jauh. Apabila suhu melebihi julat tertentu, ia akan automatik penggera,The water tank is designed to be separated from the machine body and is double-layer. It will not drip due to condensation caused by internal and external temperature difference. It can be interlocked with the refrigeration system,menegakPemasangan penyimpanan sejuk industri, that is, it will not be humidified during refrigeration to prevent serious frosting of the fan.Pemilihan penyimpanan sejuk adalah sangat penting untuk penyimpanan sejuk, kerana penyimpanan sejuk adalah berbeza dari penyimpanan sejuk biasa. Suhu dalam penyimpanan sejuk biasanya rendah, dan suhu udara, kemanusiaan dan keperluan persekitaran relatif tinggi. Apabila memilih penyimpanan sejuk, perhatian mesti dipilih penyimpanan sejuk dengan suhu yang lebih baik. Jika pemilihan penyimpanan sejuk tidak baik, yang mudah menyebabkan kerosakan produk dalam penyimpanan sejuk, atau pemampat sejuk dalam penyimpanan sejuk sering berfungsi, membuang lebih banyak sumber dan meningkatkan biaya.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.


menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilPenimbasan pencetakan jualan



Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.Fungsi pendingin adalah & amp; amp; ldquo_; & amp; storan suhu rendah amp; rdquo_; Perkenalan & amp; amp; ldquo_; Jenis loop & amp; amp; ldquo_; Logistik rantai sejuk & amp; amp; rdquo_;Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Kesehatan dan Kesehatan,Semasa produksi penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk akan menghasilkan panjang, lebar dan tebal tertentu mengikut keperluan pelbagai projek penyimpanan sejuk. Secara umum, plat penyimpanan sejuk tebal cm dipilih untuk penyimpanan sejuk suhu tinggi dan tengah. Keperluan untuk plat penyimpanan sejuk penyimpanan suhu rendah dan penyimpanan sejuk cepat akan lebih tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional pemasangan, pembinaan, penyimpanan sejuk menyimpan buah dan penyimpanan sejuk perubatan memastik Perkhidmatan jaminan, kualiti jaminan, gunakan papan perpustakaan tebal cm atau cm. Apabila and a membayar projek penyimpanan sejuk, anda boleh membuat penyimpanan mengikut syarat khusus suhu penyimpanan sejuk anda. Jika anda tidak membuat penyimpanan untuk plat penyimpanan sejuk, anda perlu memperhatikan kepadatan plat penyimpanan sejuk dan kepadatan plat besi apabila membeli plat penyimpanan sejuk. Menurut peraturan, densiti putih penyimpanan sejuk adalah per meter kubikNamun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.


menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilPenimbasan pencetakan jualan



Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor,menegakBerapa banyak muatan untuk memasang storan sejuk, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan, nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room special tool warehouse, loading and unloading platform, etc.Sampling inspection,Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Permukaan penghisap udara kondensator akan disimpan lebih dari mm jauh dari dinding, dan keluar udara akan disimpan lebih dari m jauh dari halangan.Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, pastikan permukaannya licin dan rata tanpa scratch dan warpage.menegak,Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilApa penyebab pakaian dan air mata

menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecilApa penyebab pakaian dan air mata

menegakPembuat memasang storan sejuk besar,Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm da...

评论列表

466HP159575805
2022-11-16 08:56:56

Saya hampir tidak pernah serius menilainya sebelum ini. Saya membeli milik anda menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecil dan akan melawatnya pada masa akan datang. Ia sangat mudah sehingga saya tidak boleh berhenti sama sekali. Ia adalah produk tulen dengan logistik yang pantas. Saya menyukainya untuk anda .

409HP184720764
2022-11-16 08:20:15

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecil, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

717HP127443542
2022-11-16 09:34:16

menegakPemasangan penyimpanan sejuk kecil Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。