SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun

2024-02-13 00:31:09

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;Svilengrad,Pembuat penukar tidak boleh menggunakan kaedah sentuhan tangan untuk mengesan peralatan tenaga tinggi yang bertenaga, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Cendawan,Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa,SvilengradTermometer pengubah terbenam minyak, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.


SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun



Apa peranan penting pengubah kuasaPemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?reform,Apakah mod kawat pengubah jenis kering?Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit, proses potong cip besi, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.Solusi bunyi pengubah jenis kering


SvilengradPengubah dan pengubah kotakCara beroperasi dalam susun



Secara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Selamat datang panggilan,SvilengradKapasiti pengubah distribusi,Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.Svilengrad,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

managuaPompa penyiup tunggalSpesifikasi inspeksi untuk

managuaPompa penyiup tunggalSpesifikasi inspeksi untuk

   Tujuan adalah untuk menyuntik cair yang lebih tinggi dari . MPa dari cincin segel air untuk mence...

HeidelbergPlatform angkat bimbit besarHarga mungkin naik

HeidelbergPlatform angkat bimbit besarHarga mungkin naik

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususApabila meny...

KenscoffPakai pompa lumpur tahanPerkenalan dan Aplikasi

KenscoffPakai pompa lumpur tahanPerkenalan dan Aplikasi

Perlawanan antara bekalan kuasa dan permintaan masih terkemuka dalam tahun-tahun terakhir, yang past...

LorientTekanan hidraulik meja mengangkatBahan mana yang sangat diperlukan

LorientTekanan hidraulik meja mengangkatBahan mana yang sangat diperlukan

Kesan penggunaan sangat baik kerana dalam medan penyelamatan api, mungkin ada banyak jenis situasi k...

LimassolPengubah jenis scb10 keringApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

LimassolPengubah jenis scb10 keringApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihka...

AbdacaPompa sampah yang tidak menyekat menegakPenghasilan analisis

AbdacaPompa sampah yang tidak menyekat menegakPenghasilan analisis

xing untuk menghindari motor jatuh ke dalam air dan terus menggaruk.ped for easier operation. Apabi...

评论列表

258HP138990173
2024-02-13 09:02:23

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan SvilengradPengubah dan pengubah kotak ini pada masa hadapan!

466HP159575805
2024-02-13 09:19:56

Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati dan ketat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, kelajuan penghantaran sangat cepat, dan saya sangat berpuas hati sekali membeli-belah.

122HP117294921
2024-02-13 09:10:02

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, SvilengradPengubah dan pengubah kotak sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

256HP158312377
2024-02-13 08:23:54

Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti SvilengradPengubah dan pengubah kotak anda dijamin, logistik dan penghantaran adalah pantas, jenama besar lebih baik daripada kedai luar talian, dan saya akan menyemaknya jika perlu pada masa hadapan !

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。