BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiriPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli

2023-12-15 00:49:15

Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, and due to factors such as processing, assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period,BiscegliePlatform mengangkat liga aluminium profesional, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini,BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiri, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.Bisceglie,Platform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri, dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna, ia tidak boleh dikenali oleh pasar. Jadi syarikat perluSwitch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Prokopyevsk,Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, dan minyak dipomp keluar tidak mempunyai tekanan; Minyak hidraulik tidak cukup; Sirkuit terbuka; Penghalangan penapis; The action of the support valve or directional valve fails; Tekanan input tidak mencukupi bagi kola elektromagnetik; Kol elektromagnetik terbakar; Core valve terperangkap. Ini semua faktor yang menyebabkan bangku kerja platform angkat untuk mengangkat lemah atau tidak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja,BiscegliePlatform mengangkat secara keseluruhan, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Pastikan kabel kuasa dan sirkuit elektrik tidak rosak


BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiriPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Pengetahuan platform angkat tekanan, jembatan naik, lif bimbit, dan lebih banyak yang tersedia di Jiuheng, Jinan. Kami benar-benar menyambut rakan-rakan dari semua jalur kehidupan untuk melawat dan memeriksa kilang, bekerjasama dan bernegosiasi, lembut, menyesuaikan, dan mencegah kerosakan. Sebelum dan pada akhir setiap shift, hingga minit sebelum dan selepas setiap hari, periksa semua bahagian dan komponen peralatan untuk memastikan mereka normal. Laksanakan minyak dengan lembut menurut peraturan perhatikan bunyi operasi mekanik, dan melakukan kerja yang baik dalam membersihkan dan menyerahkan untuk mencapai tujuan penampilan bersih dan operasi normal peralatan. Pertahanan dan menyerahkan rekod patut dibuat dalam bentuk tetap dan digunakan untuk pengurusanKapasiti muatan berat:Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.pasang,Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah parut pada garis penyegelan di akhir. Sebab lain ialah seting kumpulan terlalu besar dan berulang, dan perforasi disebabkan oleh lubang kecil bentuk lubang pinhole yang menyemprot air keluar. Ini kerana ada masalah dengan bahan mentah di sekitar paip, yang mengarah kepada kejadian perforasi. Apabila paip pecah secara mengufuk dan menegak, model berbeza digunakan untuk perkara yang berbeza disebabkan model berbeza, Kita patut mengikuti keperluan platform angkat Wuhan, sesuai untuk produk kita. Harga paip minyak tekanan tinggi dan spesifikasi paip minyak tekanan tinggi mempunyai banyak yang perlu dilakukan. Secara umum, lebih besar spesifikasi kualiti, lebih tinggi harga. Penyesuaian kelajuan angkat platform adalah berkaitan dengan unit kuasa, paip minyak, silinder minyak, dan kapasitas kargo.Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiriPerkara yang perlu diberi perhatian semasa membeli



Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargotawaran,Apabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Fixed hydraulic lifting platform power-saving tips&flash& mdash; Lif tetap yang berfungsi dalam muatan nominal boleh memastikan operasi normal peralatan. Walaupun dalam proses berat dan berlebihan, ia hanya akan membuang tenaga, api belakang, dan memegang aplikasi mentega biasa. Ini adalah perincian yang banyak pelanggan akan mudah memperhatikan apabila mereka dalam penggunaan sehari- hari. Sebagaimana masa penggunaan meningkat, pecahan antara pin juga meningkat, biasanya disertai oleh bunyi keras. Butter boleh mengurangi pecahan, Untuk mengurangi generasi tenaga tak berguna dan mengendalikan tenaga elektrik, ia cukup. Ini adalah keterampilan kerja. Orang yang mengalami pengalaman dalam lif hidraulik dan lif kargo akan tahu kapan untuk mencapai tinggi sasaran sebelum melepaskan butang. Sebab inersi, lif elektrik akan naik untuk jarak tertentu. Selepas masa yang panjang berkumpul, pengendalian yang betul akan mempunyai kesan penyelamatan tenaga yang signifikan.Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.Bisceglie,Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Menyesuaikan silinder minyak.Untuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

La Trinitepompa selam yang baikSelepas perayaan, produksi kilang letupan kembali dan harganya stabil.

La Trinitepompa selam yang baikSelepas perayaan, produksi kilang letupan kembali dan harganya stabil.

rn it over for use. Bagaimanapun, jika segel air karet tolak digunakan, bila   Tekanan. Oleh itu, u...

BraslawDalamApa faktor harga yang sepatutnya ada hubungannya dengan

BraslawDalamApa faktor harga yang sepatutnya ada hubungannya dengan

mengikuti langkah yang betul untuk disambungkan.mendengar beberapa media yang relatif bersih, dan im...

Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduanKenapa suhunya tinggi

Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduanKenapa suhunya tinggi

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat....

HarlemLif rumah untuk villa tiga lantaiPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

HarlemLif rumah untuk villa tiga lantaiPrestasi yang stabil dan jangka hayat yang panjang

Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?[UNK]...

PalmiraPembuat pengubah minyak terjunUntuk apa ia digunakan

PalmiraPembuat pengubah minyak terjunUntuk apa ia digunakan

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, s...

Turunkan VegaPompa lumpur menegakTeknologi industri dan perubahan industri

Turunkan VegaPompa lumpur menegakTeknologi industri dan perubahan industri

   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy, coal, environmental prot...

评论列表

938HP166090698
2023-12-15 09:27:24

Izinkan saya menilai ini BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiri, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

122HP117294921
2023-12-15 09:36:35

Baru beli BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiri, mutu kerja lagi teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

632HP195506591
2023-12-15 08:36:47

BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiriBerapa harga tawaran terbaik, dan saya akan memberi anda ulasan, bolehkah BiscegliePlatform mengangkat bergerak sendiri lebih murah?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。