Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduanKenapa suhunya tinggi

2023-11-04 11:15:10

Apabila melakukan operasi ketinggian tinggi, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Qian'an,Struktur dan prinsip kerja platform operasi yang boleh dipotong terdiri daripada menarik paip, cahaya pinggir, blok sokongan, lajur, plat tekanan, skru, pads spring, pads rata, cap kunci,Qian'anLif legu aluminium yang diletak di kereta, rod skru,Qian'anIndustrial rail type lifting platform, pangkalan, bingkai sementara,Qian'anPembuat jambatan naik bimbit 10 ton, plat platform, dll.Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuHammam Sousse,Konfigurasi lain bagi lif kargo jenis kereta api panduan, seperti tombol penerbangan fotoelektrik, tahap tombol perlahan, perlengkapan keselamatan, kereta api panduan, kasut panduan, dll., mungkin berubah kerana kelajuan. Tentu saja, ini mesti berkaitan dengan bagaimana konfigurasi syarikat lif khusus diklasifikasikan.Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khususUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


Qian



Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, dan kos teknik adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.Platform penangkapan hidraulik patut menghindari menghadapi situasi istimewa pemadaman kuasa semasa penggunaan. Jika anda menghadapi situasi tiba- tiba semasa pembinaan, jangan bimbang. Jabatan teknologi mekanik akan memberitahu anda solusi: ada dua kacang spiral pada sambungan antara motor dan kotak mel (seperti yang dipaparkan di bawah)Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.Sangat disarankan,Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themUntuk memastikan turun licin objek berat dan pengendalian yang selamat dan boleh dipercayai, valv seimbang dipasang pada litar minyak kembali untuk seimbang litar dan menjaga tekanan, supaya kelajuan turun tidak terpengaruh oleh objek berat. valv throttle mengatur kadar aliran dan kelajuan angkatOrang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.


Qian



Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.Konsultasi bebas,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Platform pengangkat keretapi panduan adalah peralatan berat yang relatif selamat dan sebab keselamatannya ialah bahawa ia mempunyai peralatan perlindungan keselamatan seperti anti jatuh, overload, dan pemadaman kuasa. Jadi, apa fungsi sistem anti jatuh untuk platform angkat kereta api panduan? Apa sistem penangkapan jatuh keselamatan? Masuk ke Haoxiang Elevator Knowledge Lecture Hall, ia jelas pada satu pandangan.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.Qian'an, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduanSpesifikasi sangat ketat

Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduanSpesifikasi sangat ketat

Banyak kali, selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai, pelabuhan, dan tempat lain, mun...

评论列表

275HP127226562
2023-11-04 11:34:30

Penjualnya sangat baik, Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduan sama seperti pengenalan, penjual jujur

938HP166090698
2023-11-04 12:17:32

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

466HP159575805
2023-11-04 12:24:09

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduan untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

409HP184720764
2023-11-04 11:28:40

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak Qian'anPlatform penunggang jenis trek panduan tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

256HP158312377
2023-11-04 12:54:02

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。