SedapPengubah minyak terjun 50KVAApa kelebihan dan kelebihan mereka

2023-09-01 00:15:01

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).SedapMenurut statistik, industri pengubah bergantung pada dua data kunci untuk menguasai kedudukan teknikal global utama,SedapPengubah kotak elektrik keranjang, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah,SedapPenukar langkah-naik AC, perhatikan perkara-perkara berikut:Osterhoot,Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


SedapPengubah minyak terjun 50KVAApa kelebihan dan kelebihan mereka



Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasabina,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:


SedapPengubah minyak terjun 50KVAApa kelebihan dan kelebihan mereka



Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.sasaran,Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pasar pengubah penyimpanan tenaga China adalah relatif terbelah, ditambah dengan keterangan faktor seperti ambang rendah di lapangan, syarikat yang tidak sama, kekurangan penilaian dan spesifikasi, dan inovasi teknikal yang tidak sesuai,Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Spesifikasi teknik penggunaan kuasa memerlukan perlahan kawat mendarat penyelamatan harus ≤ Ω The resistor is generally more than & omega;, Menurut undang-undang Ohm, apabila lapisan pengasingan rosak, arus hanya / dari total aliran semasa, untuk bermain kesan jaminan. Semakin tinggi tekanan, semakin kecil resistensi, dengan kata lain,SedapPembuat pengubah distribusi, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GuineaBissauPompa slurry HHUnderstand the market

GuineaBissauPompa slurry HHUnderstand the market

   Pompa, pompa selam air hujan dan se   In the mud pump, the axial force is mainly composed of the...

ZhuangheJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiDokumen berkualiti

ZhuangheJembatan penerbangan hidraulik tetap kualiti tinggiDokumen berkualiti

Kemudian, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adala...

IvatsevichyPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenagaAnalisis prospek pembangunan industri

IvatsevichyPengubah kuasa efisiensi tinggi dan penyimpanan tenagaAnalisis prospek pembangunan industri

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensi...

LecceJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapStrategi teori yang dihasilkan oleh kecekapan

LecceJembatan penerbangan hidraulik Jembatan penerbangan tetapStrategi teori yang dihasilkan oleh kecekapan

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan tekanan hidraul...

MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

MejicanosPengubah 800 minyak yang ditenggelamkanBercakap mengenai langkah berjaga-jaga semasa menggunakan

Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis penukar terputus oleh getaran (tetapi...

Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerPanduan ujian pengubah kuasaSumber inventori spot

Hartsfield - Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson Atlanta ChandlerPanduan ujian pengubah kuasaSumber inventori spot

Kebocoran minyak dari radiator paip panasBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan penda...

评论列表

275HP127226562
2023-09-01 08:43:14

Ya, saya harap untuk memberi kerjasama lain kali. Terima kasih bos~~ Penghantaran cepat, SedapPengubah minyak terjun 50KVA pada dasarnya berpuas hati.

535HP136858825
2023-09-01 08:02:40

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak SedapPengubah minyak terjun 50KVA tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

122HP117294921
2023-09-01 09:01:53

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda SedapPengubah minyak terjun 50KVA, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

256HP158312377
2023-09-01 08:19:05

Saya cukup berpuas hati, dan kualiti dan mutu kerja lebih teruk. Lihat ke belakang dan perkenalkan kepada rakan-rakan

632HP195506591
2023-09-01 08:47:52

Pengurus itu baik! SedapPengubah minyak terjun 50KVA juga benar.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。