Nueva San SalvadorPompa lumpur menegakAlasan untuk tidak berfungsi dengan betul

2023-08-14 02:14:33
466HP159575805Mesin dan peralatan industri116

   The non service life of the equipment is not as long as possible. Jika ia tidak digunakan untuk waktu yang lama, ia tidak hanya akan mudah merusak bahagian-bahagian, tetapi juga mengurangi kehidupan perkhidmatan bahagian-bahagian.   Pertama, sebab tubuh motor: sambungan yang salah akan membuat suhu meningkat dengan cepat apabila peralatan digunakan; Selain itu, mungkin ada beberapa fasa untuk fasa sirkuit pendek diantara pembetulan stator, jadi apabila keadaan relatif kecil, motor hanya di tempat setempatNueva San Salvador,   And multi-stage slurry pump; Keempat, rotor pompa berputar mesti licin dan bahkan, valv lumpur keluar mesti ditutup dan air mesti disuntik ke dalam pompa untuk memastikan pompa penuh dengan air tanpa udara.Bockla,Dan bagaimana untuk menanganinya.Nyanyikan kerosakan!   Semasa operasi normal, suhu motor sangat tinggi, beberapa bahkan sebanyak . Dalam kes ini ia mudah untuk membakar motor dan menggantikannya dengan satu yang baru. Sebenarnya, satu motor terbakar pada masa ini. Don Jangan risau menggantikannya. Anda mesti mencari tahu sebab enjin s pemanasan,Nueva San SalvadorPompa lumpur menegak, ia hanya boleh dibuka atau ditutup, dan masa tindakan apabila membuka dan ditutup adalah relatif pendek.   Beberapa perlindungan diluar jangkauan operasi manual.   Jika tekanan pada tempatan asarankan,   Ia juga mungkin bahawa pedang penggemar pompa sedikit dan volum udara tidak cukup, yang menyebabkan kesan penyebaran panas yang buruk.   Cincin keseimbangan juga dihapuskan; - Kemudian buang impeller tahap terakhir dan kunci kembali, dan bahagian tengah termasuk vane panduan; Selain itu, buang impeller, bahagian tengah dan van panduan pada aras lain dengan cara yang sama sehingga penyelamat selamrly semasa digunakan    Periksa sama ada ia perlu diganti.


Nueva San SalvadorPompa lumpur menegakAlasan untuk tidak berfungsi dengan betul



   Secara umum,Nueva San SalvadorPompa sampah yang tidak menyekat menegak, dua kes di atas adalah kes bahawa pompa slurry tidak menyerap air. Solusi juga diperkenalkan. Saya percaya bahawa orang boleh menangani masalah ini pada masa. Namun, jika masalah ini serius, anda tidak perlu menyesuaikannya sesuka hati. Pada masa ini, anda perlu mencari seorang profesionalPelanggan pertama,keseimbangan ernal dan luaran pompa penyelam selagi pengangkutan, sehingga tekanan di kedua-dua hujung peralatan boleh diseimbang semasa penggunaan biasap mempunyai struktur keseluruhan kompak, volum kecil, bunyi rendah,Nueva San SalvadorPompa penyiup tunggal, kesan penyimpanan tenaga yang luar biasa dan penyimpanan yang sesuai. Ia boleh berfungsi dengan menyelam ke dalam air tanpa membina rumah pam, mengurangi banyak biaya projek.   Apabila pompa lumpur berfungsi, pompa perlu ditempatkan di tanah,   Submersible sl   Segel tidak dapat menahan tekanan air di kedalaman ini. Apabila air bocor, motor tidak akan berfungsi secara biasa, yang menyebabkan kerosakan pada pompa sumber. Perbezaan terbesar antara pompa sumber dan pompa sumber mengufuk dan pompa sumber menegak adalah bahawa motor pompa sumber dan sh   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AltamuraJembatan naik bimbitCara menerobos corak pemasaran tradisional

AltamuraJembatan naik bimbitCara menerobos corak pemasaran tradisional

Teknologi ferografi boleh dilaksanakan secara efektif untuk mengesan dan mengawasi darjah pencemaran...

JucuapaParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCadangan jenama

JucuapaParameter teknikal pengubah terjun minyak 10kVCadangan jenama

After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the...

VenezuelaKeuntungan pengubah tenggelam minyakTeknologi sempurna industri

VenezuelaKeuntungan pengubah tenggelam minyakTeknologi sempurna industri

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi,VenezuelaPerlindungan komprensif pengu...

Le FrancoisPengendali pengubah jenis keringGaris panduan penyelenggaraan

Le FrancoisPengendali pengubah jenis keringGaris panduan penyelenggaraan

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas...

PabianiceKendaraan PlatformCara mengambil langkah untuk melokalisasi

PabianiceKendaraan PlatformCara mengambil langkah untuk melokalisasi

Tahap penangkapan hidraulik mengadopsi teknologi hidraulik, dan operasi penangkapan adalah relatif l...

RamaSoalan ujian pengubah kuasaProses rancangan pra-penjualan

RamaSoalan ujian pengubah kuasaProses rancangan pra-penjualan

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang...

评论列表

161HP196399230
2023-08-14 11:10:57

Bolehkah anda memberi saya Nueva San SalvadorPompa lumpur menegak spesifikasi terperinci?

275HP127226562
2023-08-14 09:22:34

Selamat bekerjasama, berikan sokongan syarikat anda dan semoga perniagaan anda maju.

881HP198728332
2023-08-14 09:28:36

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak Nueva San SalvadorPompa lumpur menegak, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

570HP155642700
2023-08-14 09:24:42

Logistik Nueva San SalvadorPompa lumpur menegak agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。