RamaSoalan ujian pengubah kuasaProses rancangan pra-penjualan

2023-01-31 11:22:02
122HP117294921Mesin dan peralatan industri209

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Rama,Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang,RamaLaporan ujian pengubah kuasa, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul,RamaKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis kering, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Nkamp,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Sudah tentu,RamaPembelian pengubah distribusi, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


RamaSoalan ujian pengubah kuasaProses rancangan pra-penjualan



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?Perubah telinga pemeriksaanIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.permintaan,Manufacturing process and steps of dry-type transformerPemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).


RamaSoalan ujian pengubah kuasaProses rancangan pra-penjualan



Operasi pengubah tenggelam minyakBerapa banyak?,Manufacturing process and steps of dry-type transformerDi atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.Rama,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LumiaLift tahap tetapApakah ciri-ciri pengeluaran

LumiaLift tahap tetapApakah ciri-ciri pengeluaran

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga b...

EtropolePengubah kotak lamaMasalah dan penyelesaian biasa

EtropolePengubah kotak lamaMasalah dan penyelesaian biasa

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPerformasi dan parameter utam...

CavarnaPengubah kotak terkuburCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

CavarnaPengubah kotak terkuburCara meningkatkan kecekapan keseluruhan

Solusi bunyi pengubah jenis keringContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug ka...

MechelenDimensi pengubah selam minyak 1600KVAIndustri mempercepat perkembangan e-dagang

MechelenDimensi pengubah selam minyak 1600KVAIndustri mempercepat perkembangan e-dagang

Isolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut...

RolandoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Profesionalisme apa yang hendak digunakan

RolandoLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Profesionalisme apa yang hendak digunakan

Guna pengukur perasaan untuk semak keadaan pakaian gear cacing pengurang gear cacing. Sila rujuk ke...

CiHPlatform angkat hidraulik diletak silinderAnalisis dan penyelidikan struktur

CiHPlatform angkat hidraulik diletak silinderAnalisis dan penyelidikan struktur

Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yan...

评论列表

466HP159575805
2023-01-31 13:03:15

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, RamaSoalan ujian pengubah kuasa penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

709HP180518493
2023-01-31 12:57:54

RamaSoalan ujian pengubah kuasa Memang bagus, berapa lama masa yang diambil untuk tiba selepas berlepas?

717HP127443542
2023-01-31 13:01:16

Adakah anda mempunyai RamaSoalan ujian pengubah kuasa? RamaSoalan ujian pengubah kuasaBerapa harga spot

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。