Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Bahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan

2023-01-08 12:22:42
122HP117294921Mesin dan peralatan industri208

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, apa mod kabel pengubah jenis kering?Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasaTustra Gutierrez,Pembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering kelas H boleh digunakan.oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.Vavuniya,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Pemburukan pengisihan SolenoidDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.


Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Bahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Pembuat TransformerApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.Proses aplikasi,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,Tustra GutierrezPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Pengubah kuasa adalah pengubah fasilitas sokongan idealisasi untuk kabinet tengah dan kabinet tegangan tinggi pada tahap ini, dan boleh dilengkapi dengan kasing perlindungan keselamatan menurut gred yang berbeza yang tahan air. Terapkan kepada bangunan-tingkat berbilang Bisnes lapangan terbang. Binaan terowong Perusahaan kimia Tanaman dan lokasi persekitaran alam yang unik atau kunci lain.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting


Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10Bahan apa yang biasa digunakan untuk pembinaan



Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Perbaikan kualiti,Tustra GutierrezPengubah kuasa frekuensi tinggi,Apa peranan penting pengubah kuasaPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi, tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Kilang pengubah kuasaTustra Gutierrez,Menurut keadaan retak wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.Pengubah kuasaMod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LelystadPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPengenalan langkah perlindungan

LelystadPlatform penangkapan hidraulik jenis guntingPengenalan langkah perlindungan

Di kampus, pelbagai peralatan perlindungan fizikal perlu dipasang. Dalam kes ini, lif hidraulik dipe...

ByarozaPompa saluran bawah tanahTiga usaha terus menerus telah membantu stabil

ByarozaPompa saluran bawah tanahTiga usaha terus menerus telah membantu stabil

ByarozaQuotat,nitoring.   Kemudian terdapat struktur baru, seperti segel termohidrodinamik, segel ca...

ZawelcheJembatan pengangkutan yang tetapCara mencari lokasi

ZawelcheJembatan pengangkutan yang tetapCara mencari lokasi

Papan.Selepas kerja jembatan naik selesai, semua bahagian patut dicuci dan dibersihkan. Bila tidak b...

PachukaPompa saluran bawah tanahKemajuan baru dalam eksport produk

PachukaPompa saluran bawah tanahKemajuan baru dalam eksport produk

   Many users, including new practitioners   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan...

LodzPlatform penangkapan hidraulik tersendiriBagaimana ia memainkan peranan praktikal

LodzPlatform penangkapan hidraulik tersendiriBagaimana ia memainkan peranan praktikal

Dengan persekitaran kerja yang berbeza, orang mempunyai keperluan berbeza untuk memuatkan dan memuat...

AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakPersiapan awal sebelum motivasi

AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakPersiapan awal sebelum motivasi

bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaanSebelum aplikasi, air sabun atau penyebab...

评论列表

409HP184720764
2023-01-08 13:30:50

Tanya, boleh saya hantar Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10 spesifikasi khusus, izinkan saya menghubungi anda.

256HP158312377
2023-01-08 13:41:04

Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10 Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sangat baik, sangat berpuas hati! sangat bagus!

632HP195506591
2023-01-08 13:00:19

Tustra GutierrezParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10 Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。