AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakPersiapan awal sebelum motivasi

2024-02-10 00:09:44
bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan

Sebelum aplikasi, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin,AytosPiawai kemudahan bagi pengubah jenis kering, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Aytos,Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,AytosYang merupakan pengubah kuasa menusuk minyak yang baik, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.Tehran,Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.Contohnya, pada tahun -an, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.


AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakPersiapan awal sebelum motivasi



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Bagaimana memilih pengubah jenis keringBunyi dalam kes kegagalan fasaKepastian Kualiti,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Pengubah terbenam minyak


AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakPersiapan awal sebelum motivasi



Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatBerapa harganya?, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Isolasi antara lembaran besi silikon rosak, menghasilkan pemanasan dan mencair inti besi;Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.Aytos,Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Sudah tentu,AytosPengubah distribusi 10kV, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Kilang pengubah kuasa

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakEkosistem inovasi teknologi

AytosBagaimana dengan meter pengubah kotakEkosistem inovasi teknologi

AytosPengubah kuasa 1200kva,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut c...

评论列表

938HP166090698
2024-02-10 08:30:46

Pembungkusan AytosBagaimana dengan meter pengubah kotak kelihatan sangat baik, pembungkusan sangat berhati-hati, saya percaya barangan mesti sangat baik, terima kasih! Nilai yang baik, ya, datang lagi lain kali.

122HP117294921
2024-02-10 08:55:17

Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini AytosBagaimana dengan meter pengubah kotak memang bagus, cukup bertuah.

409HP184720764
2024-02-10 07:23:06

Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini AytosBagaimana dengan meter pengubah kotak sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

709HP180518493
2024-02-10 08:11:22

AytosBagaimana dengan meter pengubah kotak Minimum berapa, boleh borong

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。