Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuranThe overall fluctuation range of is not large

2023-11-05 05:23:19
632HP195506591tenaga78

Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina, dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Sistem pendinginan: sistem pendinginan adalah bahagian utama desain penyimpanan sejuk. Ia adalah kunci untuk menentukan ekonomi,Magdalena cantrasBerapa lama buahnya boleh disimpan segar dalam penyimpanan sejuk, perlindungan persekitaran dan prestasi penyimpanan sejuk.Magdalena cantras, jadi ia kurang digunakan. Jenis peranti cuci udara yang digunakan bergantung pada peralatan dan keadaan persekitaran. Pada musim sejuk, suhu luar rendah, jadi ventilasi sesuai, sementara penyimpanan atmosfer terkawal dan berbeza. - tindakan pencegahan untuk pemasangan lantai penyimpanan sejuk: lantai akan dipasang rata, bahagian yang tidak sama akan dipasang dengan bahan-bahan, dan hook kunci antara plat akan dikunci untuk memastikan permukaan gudang adalah rata tanpa perasaan kosong. (Perhatikan bahawa jika sistem pembuangan ini dipasang di luar di utara, paip pembuangan akan diasingkan).Liben,In order to maintain a constant low temperature in the cold storage, wall and flat roof of the cold storage are laid with a certain thickness of thermal insulation materials to reduce the incoming heat from the outside. Untuk mengurangkan penyorban radiasi surya, permukaan dinding luar penyimpanan sejuk dicat putih atau warna cahaya. Oleh itu, bangunan penyimpanan sejuk berbeza dari bangunan industri umum dan awam, dan mempunyai struktur unik. Bangunan penyimpanan sejuk sepatutnya mencegah masuk udara dan penyebaran paru air.Penyimpanan sejuk milik jenis peralatan pendinginan. Berbanding dengan peti sejuk, kawasan pendinginannya besar, tetapi mereka mempunyai prinsip pendinginan yang sama. Jadi bagaimana untuk menyimpan penyimpanan sejuk setiap hari. Hari ini saya akan memperkenalkan bagaimana untuk melakukan kerja yang baik dalam pengurusan dan penyimpanan sehari-hari selepas pemasangan penyimpanan sejuk.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.


Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuranThe overall fluctuation range of is not large



Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Apabila skema sebenar ditentukan, kadang-kadang dua skema pencegahan diterima, dan kadang-kadang skema berbeza digabung. Contohnya, paip lembut rak dinding dan at as penyimpanan atmosfer terkawal boleh digabungkan secara manual dengan kaedah gas panas. Pembeku boleh dibersihkan secara manual pada masa biasa, dan pembersihan gas panas boleh dilakukan secara peribadi, supaya memahami dengan teliti beku yang tidak mudah dibuang dengan pembersihan manual dan akumulasi minyak dalam saluran paip. Penapis air sejuk dan kaedah gas panas. Udara panas bergabung dengan air boleh digunakan untuk menghilangkan beku jika terdapat banyak beku dan penyimpanan atmosfer terkawal perlu dihilangkan sering.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.indeks,Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah. - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar,Magdalena cantrasHarga desain dan pemasangan penyimpanan sejuk, buat paip pembuangan dahulu dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.


Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuranThe overall fluctuation range of is not large



Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama, atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Berjanjilah dan berjanjilah.,Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, papan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.Penyimpanan udara berkundisi adalah relatif cepat. Ia biasanya mencapai suhu yang diperlukan, beberapa minit lebih cepat dan satu jam lebih lambat. Sudah tentu, mengikut suhu persekitaran, jumlah inventori dan suhu dalam musim sejuk dan musim panas, pendinginan juga dibahagi menjadi pendinginan udara, pendinginan air, pendinginan langsung dan pendinginan sederhana. pendinginan berbeza adalah cepat dan perlahan, tetapi kebanyakan pendinginan kecil adalah pendinginan udara, Bahagian pasar sekitar %.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik, ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Magdalena cantras,Papan pengasingan penyimpanan sejuk mengadopsi plat besi poliuretan warna dua sisi. Kesan utama papan pengasingan penyimpanan sejuk ini adalah prestasi penyegelan yang baik, kesan pengasingan dan kesan keterlaluan basah,Magdalena cantrasPembeku perubatan, untuk memastikan kesan pendinginan penyimpanan sejuk. Pintu penyimpanan sejuk elektrik diadopsi untuk pintu penyimpanan sejuk, dan pegawai pengurusan penyimpanan sejuk boleh membuka dan menutup pintu pada masa masuk dan pergi, untuk mengelakkan kehilangan kapasitas penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh, ia akan diselesaikan pada masa untuk menghindari kesan negatif.Selepas storan sejuk di sudut dipasang, storan sejuk berikutnya boleh dipasang sepanjang arah sudut. Adop pemasangan yang sama bagi penyimpanan sejuk Zhang untuk memasang papan pengisihan panas penyimpanan. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan, teknologi lanjut, ujian ketat, harga yang lebih cenderung dan lebih keutamaan. Selamat datang untuk berkonsultasi. Perhatikan kesempatan dan keseluruhannya.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Long BeachVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilKualiti yang hebat

Long BeachVideo pemasangan penyimpanan sejuk kecilKualiti yang hebat

Penyimpanan sejuk mempunyai kestabilan yang kuat. Teknologi bulu poliuretan membuatnya mempunyai pre...

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan

TimmingsSyarikat pemasangan gudang aisFenomena semasa digunakan

foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erectin...

Saint VicenteBerapa banyak muatan untuk pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk memilih kualiti

Saint VicenteBerapa banyak muatan untuk pemasangan penyimpanan sejukBagaimana untuk memilih kualiti

Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-cir...

St. HermanPenyimpanan sejuk perubatanBeberapa kemalangan cenderung berlaku

St. HermanPenyimpanan sejuk perubatanBeberapa kemalangan cenderung berlaku

Barang-barang yang sering diimport dan dieksport dan hasilnya besar mengikut keperluan produksi dan...

VegaSyarikat penyimpanan sejuk mana mudah dipasangAplikasi di pasar

VegaSyarikat penyimpanan sejuk mana mudah dipasangAplikasi di pasar

Kegagalan penyimpanan sejuk berbilang lapisan: volum pengangkutan menegak gudang adalah besar, dan b...

Gereja Jesuit Santa MariaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFaktor yang mempengaruhi harga

Gereja Jesuit Santa MariaBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejukFaktor yang mempengaruhi harga

- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakanny...

评论列表

258HP138990173
2023-11-05 13:02:11

Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

275HP127226562
2023-11-05 13:13:49

Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran Sangat bagus, saya akan menempah milik anda untuk batch seterusnya.

938HP166090698
2023-11-05 07:10:04

Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

881HP198728332
2023-11-05 07:03:30

Saya rasa ia bagus. Masa saya membelinya, saya melihat komen di komen dan saya membelinya. Apabila saya melihat penghantaran, saya sangat teruja. Selepas Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran sampai, saya teruja untuk mencubanya dengan penuh harapan, dan hasilnya cukup bagus!Dan wanita khidmat pelanggan juga sangat baik dan sopan.Puan khidmat pelanggan juga menjawab soalan saya dalam beberapa saat, haha, saya akan membeli semula lain kali.

466HP159575805
2023-11-05 12:27:13

Haha, Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

122HP117294921
2023-11-05 13:05:14

Bolehkah anda memberi saya Magdalena cantrasBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk sayuran spesifikasi terperinci?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。