DelmasRancangan penyimpanan sejukOK atau tidak?

2023-07-22 09:01:45
632HP195506591tenaga111

Jumlah pelembusan akan menurun % pada darjah.Bagi unit sejuk air, mengeluarkan dan sama ada sistem penyediaan air berjalan air sejuk akan sering diganti, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Delmas,Kurang bahagian cadangan, bahagian yang kurang rentan, kepercayaan tinggi, operasi stabil dan selamat dan getaran rendah; Efisiensi muatan sebahagian adalah tinggi jadi ia tidak mudah mempunyai palu cair dan tidak sensitif kepada palu cair; Ia mempunyai ciri-ciri penghantaran gas dan kemampuan yang kuat untuk menyesuaikan keadaan kerja; Pelarasan tanpa langkah tersedia.Untuk pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar, kita boleh bahawa pengisihan tanah penyimpanan sejuk ukuran tengah lebih kompleks daripada penyimpanan sejuk kecil,DelmasBerapa biaya untuk memasang storan sejuk, dan operasi pengisihan tanah penyimpanan sejuk besar dengan kawasan penyimpanan sejuk yang lebih besar akan lebih kompleks. Operasi umum adalah sebagai berikut: pertama letakkan paip ventilasi untuk mencegah tanah daripada membeku retak drum, kemudian letakkan plat ekstrus XPS (letakkan tertentu diperlukan apabila letakkan plat ekstrus), kemudian letakkan penghalang kelembapan dan vapor pada sisi at as dan bawah plat ekstrus, kemudian menuangkan beton yang dikuasai (biasanya sekurang-kurangnya cm tebal),DelmasKost pemasangan penyimpanan sejuk, dan kemudian membuat lantai emeri atau lantai epoksi sesuai dengan keperluan. Di antara mereka, plat ekstrus XPS juga ditetapkan mengikut suhu gudang. Contohnya, plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm perlu ditetapkan dalam storan sejuk suhu rendah umum, sementara plat ekstrus XPS dengan tebal ~ mm boleh ditetapkan dalam storan sejuk suhu tinggi.Kangaba,Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, sains dan perlindungan persekitaran. Apabila merancang dan memasang penyimpanan sejuk, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.mampu menahan iklim setempat yang kasar dan perubahannya. Suhu tinggi dan iklim sejuk yang berat tidak akan menyebabkan kerosakan yang tidak boleh dikembalikan atau deformasi sistem pengisihan luaran. Perubahan drastik suhu permukaan dinding luaran, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.Kegagalan penyimpanan sejuk satu lapisan: besar; Kawasan permukaan struktur penyimpanan luar penyimpanan sejuk adalah besar, jadi jumlah bahan pengisihan panas adalah besar, dan konsumsi kering makanan sejuk juga besar; Untuk gudang suhu rendah, rawatan anti beku lantai memerlukan banyak kerja. Apabila penyimpanan sejuk dibina pada tahap air, ia mustahil untuk menanganinya, yang mudah untuk menyebabkan beku mengufuk dan membengkak.


DelmasRancangan penyimpanan sejukOK atau tidak?



Papan Cork: papan Cork boleh dikatakan sebagai jenis simpanan sejuk yang relatif primitif. Konduktiviti panas papan Cork relatif rendah, dan ia mudah untuk dicapai, jadi ia tidak sukar untuk diproses, jadi ia biasanya digunakan sebagai papan pengisihan dalam beberapa simpanan sejuk biasa. Jika anda mahu mengejar prestasi pengisihan panas yang lebih baik, anda perlu melihat bahan berikut.Keukuran perlawanan pembuluhan pemampat dan pengisihan motor.Semakin ramai orang mula membina penyimpanan sejuk, dan kebanyakan orang memilih untuk menggunakan penyimpanan sejuk untuk membina penyimpanan sejuk. Mengapa? Mengapa orang memilih penyimpanan sejuk untuk pembinaan? Apa keuntungan penyimpanan sejuk? Berikut adalah perkenalan terperinci.Huraian kerja,Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananPenyimpanan beku dan sejuk mula berubah ke rak dan penyimpanan palet untuk menyelesaikan barang menurut & ldquo; Pertama dalam & rdquo; keluar pertama Ia membantu untuk meningkatkan kualiti penyimpanan komoditi dan mengurangi kerugian.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?


DelmasRancangan penyimpanan sejukOK atau tidak?



Pendingin tidak langsung adalah bahawa udara di gudang dipomp ke dalam peranti pendinginan udara oleh blower. udara diserap oleh paip penguap yang mengelilingi dalam peranti pendinginan, kemudian dihantar ke gudang untuk pendinginan. Keuntungan pendinginan udara adalah pendinginan cepat, suhu seragam di gudang, dan boleh membawa gas berbahaya seperti oksid karbon keluar dari gudang semasa penyimpanan.Laporan pemeriksaan kualiti,Langkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan dan persiapan lokasi penyimpanan sejuk. Menurut ciri-ciri aplikasi, penyimpanan sejuk boleh dibahagi ke penyimpanan sejuk seksual, penyimpanan sejuk retail dan penyimpanan sejuk skala besar. Apabila penyimpanan sejuk skala besar mula membina kawasan tanaman dengan bekalan tangan yang lebih pusat, faktor seperti lokasi geografik tertinggi dan kenalan dengan pasar juga perlu dipertimbangkan. Penyimpanan sejuk seharusnya ditempatkan di tempat sejuk tanpa cahaya matahari dan udara hangat sering. Penyimpanan sejuk kecil dan ukuran tengah seharusnya dibina dalam bilik. storan sejukTempat penyimpanan segar adalah bangunan dengan pendinginan buatan untuk membuat ruang tetap mencapai suhu tertentu dan memudahkan penyimpanan barang. Jalan besar gudang segar boleh digunakan secara luas di kilang makanan, kilang susu, kilang, dan sebagainya. Yang berikut adalah fungsi bahagian utama gudang penyimpanan segar.Penyimpanan sejuk automatik tiga dimensi mengadopsi komputer, yang boleh menyelesaikan muatan, memuat dan tumpukan dalam penyimpanan, kawalan suhu penyimpanan dan operasi peralatan pendinginan.Delmas,Pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah dan penyimpanan sejuk perubatan mempunyai prestasi yang stabil, dipercayai dan percuma penyimpanan. Aras teknikal telah mencapai aras rumah dan aras maju produk antarabangsa yang serupa. Jika ada sejumlah besar a is dan air, ia mesti dibersihkan pada masa, dan ia mesti tidak diketuk semasa membersihkan, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, and avoid the wrong installation, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Jarak garis tarik di sudut dalaman dan luar adalah mm dan mm respectively; Selepas perpustakaan polystyrene dipasang, kongsi panel dinding akan disegel secara bersamaan dan dihiasi dengan penyegelan silikon.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

VernonYang adalah peti sejuk yang baikPilih yang sesuai untuk ciri-ciri dan penggunaan berbeza

VernonYang adalah peti sejuk yang baikPilih yang sesuai untuk ciri-ciri dan penggunaan berbeza

kongsi punggung akan dipenuhi dengan bahan putih, dan plat baja warna lebar mm akan ditutup di kon...

SuriPemasangan kerja penyimpanan sejukDiterima untuk membina sistem perkhidmatan

SuriPemasangan kerja penyimpanan sejukDiterima untuk membina sistem perkhidmatan

Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perh...

HogerHarga pemasangan penyimpanan sejuk sayuranMaklumat produk

HogerHarga pemasangan penyimpanan sejuk sayuranMaklumat produk

Masa ini, tambah beku sejuk yang cukup.Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak...

TwakanBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilKeuntungan memasang aplikasi buckle

TwakanBerapa biaya untuk memasang penyimpanan sejuk kecilKeuntungan memasang aplikasi buckle

Untuk memastikan keselamatan pembangunan dan operasi penyimpanan sejuk jangkauan antara papan penyim...

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahSuhu bermain peran penting

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahSuhu bermain peran penting

Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulas...

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahMenghasilkan aliran proses

grudoc baruBerapa banyak pemasangan penyimpanan sejuk dadahMenghasilkan aliran proses

Kedai-kedai yang cepat-beku umum kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan, dan yang dengan s...

评论列表

161HP196399230
2023-07-22 09:08:45

Penjual yang baik, DelmasRancangan penyimpanan sejuk barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

258HP138990173
2023-07-22 09:22:19

Bos sangat baik, dia sangat tahu pekerjaannya. Di bawah bimbingan anda, saya akan menjadi pakar tidak lama lagi! Perkhidmatan penjual sangat prihatin. Kumpulkan rakan sekerja pada masa hadapan. Sangat bagus DelmasRancangan penyimpanan sejuk. Terima kasih.

275HP127226562
2023-07-22 09:06:16

Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos DelmasRancangan penyimpanan sejuk

938HP166090698
2023-07-22 10:50:42

DelmasRancangan penyimpanan sejukYa, berikan anda komen yang baik

466HP159575805
2023-07-22 10:42:35

DelmasRancangan penyimpanan sejuk Ia telah disiarkan dengan sangat pantas, tepat pada masanya, sila berikan saya ibu jari

717HP127443542
2023-07-22 09:47:30

DelmasRancangan penyimpanan sejukBerapa harganya, bolehkah saya memindahkan barang?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。