Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahSuhu bermain peran penting

2023-09-09 00:08:27
632HP195506591tenaga96

Dosa dan kapasitas pendinginan tidak mencukupi dalam sistem: terdapat dua sebab utama untuk sirkulasi pendingin tidak mencukupi,Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.Trudou Utara,Tetingkap keseimbangan akan disediakan untuk penyimpanan atmosfer terkawal.Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, sebaliknya suhu dalam penyimpanan sejuk sering berubah kerana prestasi pengisihan yang tidak baik, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Air terjun Niagara,Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Pendingin segera adalah untuk memasang kondensator penyimpanan sejuk dalam kotak atau bangunan peralatan pendinginan, gunakan penerbangan sejuk untuk segera menyenangkan udara di udara dan gunakan udara sejuk untuk menyenangkan objek yang perlu disenangkan. Jenis pendinginan ini berkaraterisasi dengan kelajuan pendinginan yang lebih cepat, perbezaan suhu kondukti panas kecil dan perisian sistem sederhana, seperti hujan tiba-tiba selepas jangka panjang eksposisi, atau bayangan semasa eksposisi, tidak akan menyebabkan kerosakan permukaan penyimpanan sejuk.


Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahSuhu bermain peran penting



- Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Penyelamatan sehari dan pengurusan buah selepas Penyelamatan: tepat waktu suhu dan kelembatan dalam penyimpanan sejuk, kawal dengan ketat suhu dalam penyimpanan sejuk, menghapuskan gas buruk dalam penyimpanan sejuk, dan menyesuaikan suhu dan kelembatan penyimpanan sejuk menurut keperluan berbeza buah-buahan yang berbeza pada persekitaran penyimpanan. Jika kering jangka panjang akan mempengaruhi warna buah, pertimbangkan menggunakan pembumit untuk menyesuaikan kelembapan dalam storan sejuk.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk,Trudou UtaraBerapa banyak penyimpanan sejuk kecil, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Kerja langsung,Terdapat banyak skenario aplikasi penyimpanan sejuk, yang berbeza. Untuk masa yang lama, ia menyediakan pemasangan penyimpanan sejuk berbeza, pemasangan penyimpanan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk buah penyimpanan sejuk perubatan, penyelesaian di lokasi, operasi jujur, dan mempunyai pejabat di seluruh negara untuk kerjasama jangka panjang. Tujuan, fungsi dan rancangan berbeza jadi apa yang perlu dipahami dalam rancangan penyimpanan sejuk?Apa yang perlu dipertimbangkan dalam membina penyimpanan sejuk? Dalam aspek ini, penyimpanan sejuk makanan adalah projek sistemik pendinginan buatan untuk memastikan kualiti makanan dan mengurangkan kerosakan makanan dalam persekitaran suhu rendah. Teknologi pendinginan mempengaruhi desain penyimpanan sejuk makanan, memenuhi keperluan teknologi pendinginan, simpanan tenaga dan pengurangan kos. Masalah apa yang patut dianggap dalam pembangunan penyimpanan sejuk makanan?Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.


Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahSuhu bermain peran penting



Teknologi bulu poliuretan dengan kestabilan kuat membuatnya mempunyai prestasi ikatan yang lebih baik. Kombinasi kuat bulu poliuretan yang ketat dan lapisan pembawa adalah premis asas untuk memastikan kestabilan lapisan izolasi luaran. Ianya, dalam keadaan suhu setempat dan kelembapan yang tidak baik, ia boleh mengandungi berbagai muatan dalaman dan luaran bergabung seperti tenaga angin, berat badan diri dan kolasi normal,Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Jika penyimpanan atmosfera terkawal berfungsi secara terus menerus selama lebih dari jam, penyimpanan tengah akan dilakukan. Kondenser, penguap dan paip exhaust sejuk akan diubah semula sekali sebulan. Kandungan penyelamatan adalah seperti ini: kondensator, penguap dan paip pembuangan sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi air sejuk dibersihkan dan disesuaikan, peranti distribusi salji dibersihkan dan disesuaikan, paip pembuangan sejuk disesuaikan dan kesalahan pembuangan paip dihapuskan.Banyak pekerja tidak dibenarkan untuk memilih barang dalam gudang. Tutup pintu gudang pada masa. Apabila pintu gudang terbuka, perhatikan sama ada tirai udara terbuka atau tirai pintu ditempatkan dengan betul. Matikan lampu bila keluar dari gudang.Trudou Utara,Suhu exhaust peralatan pemampat sering. Apabila musim berubah dan perbezaan suhu berubah besar, perhatikan ia. Jika mesin tidak normal, ia perlu diperiksa pada masa.Titik penyimpanan sejuk multi-tingkat: kecil, yang boleh menyelamatkan tanah; Apabila kapasitas penyimpanan sama, kawasan permukaan struktur penyimpanan luar lebih kecil daripada kawasan penyimpanan sejuk lapisan tunggal, sehingga konsumsi sejuk boleh dikurangkan, konsumsi kering makanan boleh dikurangkan, dan kost mesin dan peralatan dan operasi dan pengurusan boleh dikurangkan sesuai dengan itu. Pada masa yang sama,Trudou UtaraSijil penyimpanan sejuk farmaceutik,Trudou UtaraBerapa biaya untuk memasang storan sejuk, disebabkan penyimpanan bahan pengasingan panas, kost pembinaan awam per kawasan unit rendah dan kost pelaburan kecil; Lokasi tingkat berbilang boleh masuk akal, seperti bilik sejuk boleh digunakan sebagai bilik simpanan sejuk, loteng di tingkat atas boleh dibangun ke dalam bilik pembuatan ais, dll.Selepas disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan, ia juga akan mempunyai kesan tertentu pada produk lain. Oleh itu, kita mesti melaksanakan ventilasi biasa dalam proses penggunaan sehari- hari, supaya mengurangkan masa penyimpanan produk. Jika projek penyimpanan sejuk perubatan menggunakan pendinginan tabung baris, imej beku mungkin muncul selepas penggunaan selama beberapa masa. Jika kita tidak melumpuhkan masa, ia juga akan mempengaruhi kesan. Oleh itu, saya harap anda mesti memperhatikan penghapusan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahBagaimana pasar berkembang pada musim semi

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buahBagaimana pasar berkembang pada musim semi

Temperatur beku cepat digunakan secara luas. Terdapat banyak jenis suhu dalam kedai beku cepat, dan...

评论列表

275HP127226562
2023-09-09 08:18:34

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buah Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

938HP166090698
2023-09-09 08:30:37

Ya, Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buah kualiti yang baik dan berbaloi untuk wang

881HP198728332
2023-09-09 08:48:02

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buah Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

535HP136858825
2023-09-09 08:46:15

Trudou UtaraKesimpanan sejuk sayuran dan buah Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。