ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKlik untuk melihat

2024-03-23 00:10:53
ColmarPlatform angkat hidraulik bergerak jenis gunting,

Apabila menggunakan lif,ColmarPlatform mengangkat selai aluminium elektrik, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota, betulkan atau gantikan dengan bahagian baruColmar,Platform Lift Kemudahan&#& mdash;& amp; lt;-- Introduction to Hydraulic Lifting Platform for Disabled Persons; gt; Lilift hydraulic bagi orang yang tidak mengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamengamempunyai strukturstrukturstrukturyang yang sempsempsempdan operaoperaoperadan dan yang yang menyeyang yang yang. Platplatform dudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudduddudberpaling dari kebenaran Produk kami akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themBandar Bayawan,Semak jika orientasi blok had atas dan bawah pada bingkai trek panduan adalah betulPerhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.


ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKlik untuk melihat



Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.Lif kargo mengangkat mempunyai prestasi keselamatan yang sangat tinggi. rantai tunggal mempunyai tenagan besar ton, dan ia pada dasarnya tidak akan pecah. walaupun ia pecah, ia tidak akan jatuh secara langsung seperti lif, kerana platform lift hidraulik listrik ini adalah peralatan hidraulik. terdapat minyak hidraulik dalam silinder minyak dan paip minyak, ia akan perlahan-lahan jatuh. terdapat proses bocor minyak, meninggalkan masa yang cukup untuk operasi untuk menyelesaikan masalah.Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)Servis jujur,Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanikI a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu


ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKlik untuk melihat



Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi perkhidmatan,ColmarPlatform mengangkat bergerak sendiri, dan operasi jujur!Pengurangan?,Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Colmar,Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik, valv throttle, dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanPertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Menyesuaikan unit kuasa.


404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ThomasPompa lumpur cair pengeboranAtribut fluktuasi pembawa

ThomasPompa lumpur cair pengeboranAtribut fluktuasi pembawa

   Sama ada ia adalah pemeriksaan prapemasangan atau pemeriksaan pemasangan pos, yang betulkaedah io...

BudaRumah rumah lift villa yang dibina sendiriModel spesifikasi

BudaRumah rumah lift villa yang dibina sendiriModel spesifikasi

Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentu...

MechelenPompa paip digunakant adalah ciri-ciri asas

MechelenPompa paip digunakant adalah ciri-ciri asas

   Pastikan masa perkhidmatan akan ditambah bila digunakan. Kita semua tahubahawa pompa lumpur selam...

Nueva San SalvadorPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi

Nueva San SalvadorPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyakKerja penyesuaian operasi ekonomi

pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekan...

TelaPengubah ujian jenis kering 10kVApa isyarat baru yang dikeluarkan

TelaPengubah ujian jenis kering 10kVApa isyarat baru yang dikeluarkan

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya...

MalahideVilla keluarga dan lifPembangunan asing

MalahideVilla keluarga dan lifPembangunan asing

Bilik depan lif kebakaran disediakan dengan hidran kebakaran di dalam.Bangunan rumah gaya menara di...

评论列表

275HP127226562
2024-03-23 07:34:54

Walaupun ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

535HP136858825
2024-03-23 07:49:32

Hebat ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

122HP117294921
2024-03-23 08:21:07

Rasa bernilai untuk wang, sikap perkhidmatan sangat baik, ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai mutu kerja sangat baik, tidak ada yang cerewet, semua lima mata

632HP195506591
2024-03-23 07:38:59

Pengurus itu baik! ColmarPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai juga benar.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。