TelaPengubah ujian jenis kering 10kVApa isyarat baru yang dikeluarkan

2022-11-30 02:27:16
122HP117294921Mesin dan peralatan industri227

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg,Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Zalingei,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.


TelaPengubah ujian jenis kering 10kVApa isyarat baru yang dikeluarkan



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan,TelaPeralatan elektronik kuasa, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu, minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hatiKost pembolehubah,Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


TelaPengubah ujian jenis kering 10kVApa isyarat baru yang dikeluarkan



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.Bahan langsung,Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Tela,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatSecara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.Selepas ujian,TelaPengubah distribusi minyak tenggelam 10kV, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BregenzPompa sumur yang dalamBeberapa suhu umum

BregenzPompa sumur yang dalamBeberapa suhu umum

   Untuk memastikan efisienped for easier operation. Apabila motor tenggelam,BregenzScrew deep wel...

KaiserslauternFlip belakang plat hidraulik flipperPengaruh dalam industri peralatan farmaseutikal

KaiserslauternFlip belakang plat hidraulik flipperPengaruh dalam industri peralatan farmaseutikal

This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which...

HongshanPlatform angkat hidraulik bergerakSebab untuk pasaran industri yang menyusut

HongshanPlatform angkat hidraulik bergerakSebab untuk pasaran industri yang menyusut

ia juga diperlukan untuk membandingkan perkhidmatan marka. Good service can make people feel more c...

AmatitlanPengatur penurunan minyak tiga fasaMemacu pembangunan industri

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dindin...

LiberiaPompa sumur yang dalamApa yang patut saya perhatikan bila membeli

LiberiaPompa sumur yang dalamApa yang patut saya perhatikan bila membeli

LiberiaPompa lumpur menegak,   The utility and durability of the utility model, so the polymer compo...

ArxanPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKekurangan bahan mentah dalam industri

ArxanPlatform pemulihan bahan ketinggian tinggiKekurangan bahan mentah dalam industri

Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjal...

评论列表

466HP159575805
2022-11-30 11:00:54

Izinkan saya menilai ini TelaPengubah ujian jenis kering 10kV, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

122HP117294921
2022-11-30 10:24:45

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak TelaPengubah ujian jenis kering 10kV tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

256HP158312377
2022-11-30 11:25:16

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli TelaPengubah ujian jenis kering 10kV bagi diskaun?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。