San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronikApakah kelebihan strukturnya

2022-05-25 01:00:53
122HP117294921Mesin dan peralatan industri370

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.San Rafael,. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Molina,Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api,San RafaelPengatur penurunan minyak kuasa tinggi, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronikApakah kelebihan strukturnya



Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Sistem automatik penggemar sentrifugal: ukur isyarat data suhu mengikut pengukur suhu PT pengukur suhu bagi bahagian terbenam pada bahagian panas pembangingan tekanan bawah. Muatan pengubah berkembang dan suhu operasi meningkat. Apabila suhu pembangisan mencapai [UNK], perisian sistem automatik memulakan penggemar sentrifugal untuk pendinginan; Apabila suhu pembuluhan adalah sebanyak [UNK], perisian sistem akan automatik matikan penggemar sentrifugal.Perbezaan masa diantara langkah-langkah berbeza penyunting kuasa tiga-fasa bagi bekalan kuasa penyunting akan kurang dari ms, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Jabatan Pengurusan,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Penukar jenis keringSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.


San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronikApakah kelebihan strukturnya



Sebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Piawai inspeksi,After hours of continuous trial operation with a certain load the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Kaedah pemeriksaan visual ialah staf menggunakan mata manusia untuk mengamati perubahan kelihatan bahagian-bahagian kelihatan peralatan operasi untuk mencari keadaan yang tidak normal peralatan, seperti perubahan warna, ofset, retak, melepaskan, asap api, lekasan minyak, putus sambungan tali, tanda kesilapan sirkuit pendek, gantung benda kotor etching dan turbidity, pemeriksaan visual adalah salah satu kaedah biasa pemeriksaan peralatan.Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?San Rafael,(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.Oil leakage of cast iron partsUntuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api,San RafaelPenukar jenis kering 10 / 0.4kV, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

OupeyeSkema pemasangan penukar 35 kV minyakCara menjaganya

OupeyeSkema pemasangan penukar 35 kV minyakCara menjaganya

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk me...

ParaisoPompa saluran bawah tanahKesempatan

ParaisoPompa saluran bawah tanahKesempatan

aliran luas, kapasitas pembuangan kanan-kanan kuat, pemilihan bahan yang baik dan perlawanan kerosa...

HlybokayeParameter pompa selam WQKaedah pengenalpasti palsu

HlybokayeParameter pompa selam WQKaedah pengenalpasti palsu

   Satu penyukar frekuensi dengan satu pompa yang menyebabkan pemasangan. Kaedah penukaran khusus a...

CharlottePlatform penangkapan hidraulik tahapMengapa milik kita diterima dengan baik

CharlottePlatform penangkapan hidraulik tahapMengapa milik kita diterima dengan baik

Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petug...

AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis jalan pembangunan industri semasa

AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis jalan pembangunan industri semasa

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBagaimana untuk mengurangi kegagalan...

XinhuaJembatan naik bimbit hidraulikPenyelidikan Sistem Pengurusan

XinhuaJembatan naik bimbit hidraulikPenyelidikan Sistem Pengurusan

Apabila menggunakan jambatan boarding untuk memuatkan dan memuatkan,XinhuaTekanan hidraulik paksi bo...

评论列表

122HP117294921
2022-05-25 09:37:58

San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronik Sangat berpuas hati, kualiti bagus.

256HP158312377
2022-05-25 09:46:52

Syarikat anda San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronik mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

709HP180518493
2022-05-25 09:49:53

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronik, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

632HP195506591
2022-05-25 08:41:54

Selepas menerima barang, saya merasakan kualiti San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronik masih agak baik, konsisten dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, kelajuan penghantaran agak cepat, sikap perkhidmatan syarikat logistik sangat baik, dan kelajuan penghantaran adalah sangat cepat Secara umumnya, ini Ini adalah belanja yang sangat memuaskan, terima kasih kepada penjual.

570HP155642700
2022-05-25 08:06:20

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda San RafaelPenukar tegangan tinggi elektronik, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。