AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis jalan pembangunan industri semasa

2023-11-12 10:18:19

Penukar tekanan yang mengatur tidak berada di tempat atau lemahBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Ath,AthPengubah jenis kering 1250kva, seperti penukar dalam operasi dan peralatan pendaratan neutral dari kola penahanan lengkung. For the equipment without power supply and whose shell is reliable grounding device, the temperature or temperature rise must be tested by hand. Peralatan sekunder boleh diperiksa dengan kaedah sentuhan tangan apabila ia panas dan bergetar.Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.Zarumilla,AthParameter pengubah distribusi 10kV,Dry type transformer factoryJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.


AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyakAnalisis jalan pembangunan industri semasa



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.Dipersediakan dengan pengawal suhu, pemanas platin (pt) ditempatkan di samping lubang terbenam di atas kola solenoid tenaga rendah untuk menguji ketinggalan suhu angin pengubah menghentikan pemanas sentrifugal sejuk, tetapkan penggera masalah umum, penggera tepat suhu dan kesan ketinggalan tepat suhu,AthPengubah jenis kotak 1250, dan menyediakan mesin dan peralatan perlindungan tepat tenaga yang boleh dipercayai untuk pengubah ujian kering, untuk menguji prestasi keselamatan operasi pengubah.query,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul ,Segel kebocoran minyakOrang yang bertanggung jawab atas pembuat pengubah berkata bahawa kerana bahaya bahan-bahan mentah dan faktor lain, biaya pengubah-pengubah penyimpanan tenaga jauh lebih tinggi daripada yang pengubah tradisional, dan faktor harga juga adalah faktor utama yang membahayakan popularisasi dan pemasaran pengubah-penyimpanan tenaga. Walaupun terdapat projek penyimpanan tenaga dan subvenci yang sesuai untuk membantu pengubah penyimpanan tenaga, pasar belum beroperasi sepenuhnya.Syarikat pengubah jenis keringAth,Pembuat pengubah kuasaPemburukan pengisihan SolenoidPenukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

ChacaritaPengubah kuasaLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

ChacaritaPengubah kuasaLangkah berjaga-jaga untuk pembinaan pelindung

Oil leakage of cast iron partsPengubah kuasaChacarita, pengubah boleh disambungkan untuk operasi uji...

IrelandVehicle boarding bridgeKelayakan Perundingan Kejuruteraan Industri

Tighten the manual valve to close it.Kecerunan jambatan penerbangan hidraulik elektrik sendiri mesti...

AnchorageJembatan boarding mudahIsu panas dalam hidup

AnchorageJembatan boarding mudahIsu panas dalam hidup

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua l...

AnchorageJembatan naik bimbit hidraulikPembangunan bab baru

AnchorageJembatan naik bimbit hidraulikPembangunan bab baru

Jembatan memasuki papan, seperti yang dikatakan nama, rujuk ke jembatan memasuki papan memasuki plat...

AnsfeldenBaigang deep well pumpBagaimana untuk memilih medium pendinginan untuk

AnsfeldenBaigang deep well pumpBagaimana untuk memilih medium pendinginan untuk

tiada bunyi dan getaran   Kerja, pam lumpur selam juga bertindak balas kepadaAnsfelden,inth rings,...

Lapangan Terbang LinzApi pompa sumur dalamKaedah rawatan kerosakan permukaan

Lapangan Terbang LinzApi pompa sumur dalamKaedah rawatan kerosakan permukaan

submersible slurry pump appears in response to market demand. Ia khususnya sesuai untuk kedalaman...

评论列表

161HP196399230
2023-11-12 10:48:31

Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak bagi diskaun?

881HP198728332
2023-11-12 11:19:22

AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak Sedap, harga pun sesuai, kawan-kawan pun cakap sedap, berbaloi.

466HP159575805
2023-11-12 11:58:35

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak

122HP117294921
2023-11-12 12:09:52

Satu perkataan! ! nilai! ! ! Sikap perkhidmatan sangat baik, AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak penghantaran adalah pantas. Kualiti barangan juga agak baik. Saya sangat menyukainya, terima kasih.

709HP180518493
2023-11-12 11:29:19

Penjual yang baik, AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

632HP195506591
2023-11-12 10:45:02

AthPerkenalan kepada pengubah yang ditenggelamkan minyak Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。