San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis keringApakah sebab kehabisan stok

2022-06-22 10:30:43
122HP117294921Mesin dan peralatan industri342

Bagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?Kebocoran minyak di flange looperSan Cristobal,Penukar jenis kering yang digunakan untuk penukaran tenaga kilang kuasa berbeza dari penukar minyak. Ia diharamkan untuk memimpin jalan di sisi tenaga bawah untuk mencegah lapisan izolasi penukar jenis kering daripada penetrat disebabkan terlalu tenaga disebabkan terlalu tenaga di sisi grid kuasa atau strok kilat pada garis.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Fusagasuga,Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it's light, and it's short when it's heavy. Oleh itu,San CristobalBerapa banyak pengubah kuasa, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.


San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis keringApakah sebab kehabisan stok



Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupanPasar pengubah dalaman lambatApabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat,Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.


San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis keringApakah sebab kehabisan stok



Permukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, sehingga bolt tidak ketat dengan baik menghasilkan kebocoran minyak.Sampling inspection,Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Ia dipahami bahawa di China, pengubah telah mengalami keseluruhan proses menggantikan banyak produk seri seperti sss. As early as the middle and late s, S Series lossless distribution transformers were selected in China to replace the high energy consumption transformers of jb- and jb - Specifications operating in the power network at that time. Sejak abad ke-,San CristobalJenis pengubah kuasa, grid tenaga bandar telah diubah di seluruh negara, dan pengubah distribusi S telah digunakan untuk menggantikan S Series. Pada tahun-tahun terakhir, komoditi S dan S dipilih secara perlahan-lahan dalam kuantiti besar dalam perubahan rangkaian kuasa bandar dan pedesaan di China, dan kerugian muatan penuh mereka adalah % - % kurang daripada yang perubahan S.Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.San Cristobal,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah,San CristobalPengubah minyak terjun 35kV, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

HubeiPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah kelebihan pengembangan teknologi baru

HubeiPlatform mengangkat bebas halangan menegakApakah kelebihan pengembangan teknologi baru

Pipa boleh bekerja lebih baik untuk tahap angkat Wuhan, dan sebab utama penyegelan yang buruk adalah...

HoustonQuotatBagaimana untuk membezakan kualiti

HoustonQuotatBagaimana untuk membezakan kualiti

   Tidak akan ada bekalan cair yang tidak cukup atau masalah lain.   gland bearing depan dan belaka...

OlomukPembuat pengubah jenis kering S11Kemahiran memadankan warna

OlomukPembuat pengubah jenis kering S11Kemahiran memadankan warna

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel...

ScottsdaleLift bimbit traktifFaktor utama pembelian industri

ScottsdaleLift bimbit traktifFaktor utama pembelian industri

Pertama, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automati...

Chalco de Diaz CovarrubiasPenyelam pompa sampahPrinsip tetap bagi

Chalco de Diaz CovarrubiasPenyelam pompa sampahPrinsip tetap bagi

   pompa sampah selam sering digunakan untuk mengangkut sampah yang mengandungi partikel-partikel k...

ZhytkavichyPengubah minyak tenggelam 80 KVAPermulaan yang lancar tetapi masih lemah

ZhytkavichyPengubah minyak tenggelam 80 KVAPermulaan yang lancar tetapi masih lemah

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah...

评论列表

409HP184720764
2022-06-22 11:38:35

Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis kering

256HP158312377
2022-06-22 12:10:44

Walaupun San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis kering belum tiba, saya menantikannya, dan siasatan masih dalam perjalanan.

709HP180518493
2022-06-22 11:41:27

Setiap kali saya menerima barang itu sangat menyenangkan, tetapi sepanjang saya berfikir untuk menilainya, kepala saya besar. Nasib baik, rakan sejagat mengesyorkan rumah anda San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis kering, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

717HP127443542
2022-06-22 11:56:38

Pembelian dalam talian pertama San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis kering. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

570HP155642700
2022-06-22 12:29:52

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya San CristobalKomposisi pengubah kuasa jenis kering. Datang lagi lain kali

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。