Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakMod dan ciri operasi

2022-08-13 03:53:20
122HP117294921Mesin dan peralatan industri290

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama,Santa CruzPengubah jenis minyak 800 KVA,Santa CruzBerapa harga pengubah kotak 250kVA, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).Santa Cruz,Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.Mandera,Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.


Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakMod dan ciri operasi



Penghakiman cacat pengubah kuasaPrinsip pengubah jenis kering melangkah naik: pengubah jenis kering melangkah naik ialah komponen yang menukar tekanan AC komunikasi rendah, aliran semasa besar dan impedance karakteristik kecil ke tekanan AC komunikasi tinggi tekanan semasa kecil dan impedance karakteristik besar. Apabila ada sirkuit AC dalam koil asal,Santa CruzPengubah penyesuaian distribusi, aliran magnetik AC komunikasi akan disebabkan dalam inti pengubah (atau inti magnetik), Jadikan kola utama menginduksi tekanan magnetik (atau semasa).Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Pengurusan ekonomi,kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.


Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakMod dan ciri operasi



Bahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.servis teknikal,Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:Santa Cruz,Pengubah kuasaAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BayamoHarga pengubah kuasa 200KVATenaga anti-tic pasaran lemah

BayamoHarga pengubah kuasa 200KVATenaga anti-tic pasaran lemah

BayamoUnit pengubah jenis kering,Pembuat pengubah kuasaKebocoran minyak di flange looperBayamo,Terda...

DegusgabaPenukar jenis kering 2500kVAHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

DegusgabaPenukar jenis kering 2500kVAHuraikan secara ringkas kegagalan dan penyelesaian harian

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk mengha...

KefeldVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenguasaan pasaran

KefeldVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPenguasaan pasaran

Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Kurangkan bunyi kese...

LaredoPompa slurry yang tidak menyentuhJika anda tidak menjaganya dengan baik, sesuatu akan berlaku

LaredoPompa slurry yang tidak menyentuhJika anda tidak menjaganya dengan baik, sesuatu akan berlaku

   Tekanan. Oleh itu, ukur tekanan patut dipasang dalam sistem ini untuk memantau sama ada tekanan m...

MaarssenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

MaarssenPlatform penangkapan hidraulik gunting bergerak sendiriApa yang berlaku dengan penyelenggaraan mekanikal

Lift kargo adalah platform penangkap hidraulik khusus untuk pengangkutan barang. Ia terutamanya digu...

ChepoPengubah bekalan kuasa S11Masalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

ChepoPengubah bekalan kuasa S11Masalah apa yang harus dipertimbangkan semasa memilih

Selepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk m...

评论列表

466HP159575805
2022-08-13 12:40:36

Perkhidmatan anda sangat baik, Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

122HP117294921
2022-08-13 11:33:44

Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

632HP195506591
2022-08-13 10:57:19

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: Santa CruzJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。