BayamoHarga pengubah kuasa 200KVATenaga anti-tic pasaran lemah

2022-06-09 09:54:09
122HP117294921Mesin dan peralatan industri327
BayamoUnit pengubah jenis kering,

Pembuat pengubah kuasaKebocoran minyak di flange looperBayamo,Terdapat garis induksi magnetik menyeberangi dalam inti pengubah, yang akan menyebabkan kekuatan elektromotif induksi pada rancangan dengan garis induksi magnetik. kerana aliran elektrik ini mencipta gelung tertutup untuk menghasilkan medan elektrik dan membentuk vortex, ia dipanggil vortex. Kewujudan vortex membuat inti pengubah panas dan memakan tenaga kinetik. Kehilangan semacam ini dipanggil kehilangan vortex.Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Tando Muhammad Khan,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.Selepas mengambil sampel ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Dalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa,BayamoGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.


BayamoHarga pengubah kuasa 200KVATenaga anti-tic pasaran lemah



Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.Perubah telinga pemeriksaanKaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Mana ia?,Bunyi pengubah jenis kering berasal dariSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan,BayamoPenukar jenis kering scb14, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.Operasi pengubah tenggelam minyak


BayamoHarga pengubah kuasa 200KVATenaga anti-tic pasaran lemah



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Kepastian Kualiti,Sebab api dalam pengubah kuasaKadar penukar adalah: n = P / pxo%, iaitu, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Bayamo,Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Selepas memegang bolt longgar, segel flange, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BayamoHarga pengubah kuasa 200KVAAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

BayamoHarga pengubah kuasa 200KVAAjar anda bagaimana mengetahui kebenaran

Pasukan pengubah kuasaApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,...

评论列表

256HP158312377
2022-06-09 11:28:56

Ya, yang teratas, penjual yang jujur ​​BayamoHarga pengubah kuasa 200KVA. Saya telah datang untuk membelinya beberapa kali, dan perkhidmatan kepada pelanggan lama sangat prihatin, dan saya akan kerap datang pada masa hadapan!

717HP127443542
2022-06-09 11:10:36

BayamoHarga pengubah kuasa 200KVA Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sangat sabar, memberikan orang semacam keakraban, dan saya sangat menyukainya. Terdapat juga pembungkusan yang indah dan suasana mewah, dapat dilihat bahawa para peniaga sangat berhati-hati. BayamoHarga pengubah kuasa 200KVA Memang bagus, padan dengan gambar, tiada bezanya, memang berbaloi-baloi.

632HP195506591
2022-06-09 10:59:00

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari BayamoHarga pengubah kuasa 200KVA untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。