IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?

2024-01-22 00:16:19

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Sebelum impuls tiada muatan ditutup,IambolPengubah penutup minyak 20 kV,IambolPengatur tenggelam minyak, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.Iambol,Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?Shell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah


IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?



kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Dalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanDi mana saya boleh mencarinya?,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.


IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakApa jenis prestasi yang unggul?



Pasukan pengubah kuasaJabatan Kewangan,Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Betul, sebagai & ldquo; Kereta Great Lars & rdquo;, Selepas itu satu pengubah kecil kva diganti, dan kadar penggunaan hampir,IambolKod untuk pemasangan pengubah kuasa, Namun, parameter utama dua pengubah diteliti seperti yang dipaparkan dalam Jadual . Jadual Evaluasi parameter utama kapasitas pengubah (VA) kehilangan besi (W) kehilangan tembaga (W). Pertama, kuasa output disimpan mengikut kaedah pengiraan biasa (mengabaikan kehilangan tembaga): keputusan di atas menunjukkan kehilangan pengubah kapasitas besar lebih rendah daripada yang pengubah kapasitas kecil, yang sebenarnya menghabiskan tenaga elektromagnetik.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingIambol,Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.Segel kebocoran minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKeperluan untuk struktur dinding

IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyakKeperluan untuk struktur dinding

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras teta...

评论列表

258HP138990173
2024-01-22 08:58:28

Syarikat anda IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

938HP166090698
2024-01-22 08:24:30

Selepas pengalaman peribadi saya, reputasi kedai ini agak baik. IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak Kualitinya lebih seperti berlian. Terima kasih banyak-banyak!

881HP198728332
2024-01-22 08:52:11

Apabila IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

535HP136858825
2024-01-22 07:54:51

Kerjasama dengan anda sangat baik, IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

570HP155642700
2024-01-22 07:40:45

Pembelian dalam talian pertama IambolPengubah udara-sejuk tenggelam minyak. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda sangat baik. Kualiti barang juga sangat baik. Saya suka awak!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。