TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVASumber dikurangkan dengan ketara

2024-01-14 00:35:16

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:Turgovishte,Semasa operasi pengubah, nilai perlahan wayar mendarat akan diukur dengan tepat setiap dua tahun.Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Rangpur,Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahKost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVASumber dikurangkan dengan ketara



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.Pembuat pengubah jenis keringTest method,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:Kerana pengangkutan penukar dan konduktor tenaga tinggi tipis, penukar terputus oleh getaran (tetapi tiada peranti mendarat).


TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVASumber dikurangkan dengan ketara



Pasukan pengubah kuasaHuraian kerja,Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.Apabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi,TurgovishtePengubah kotak elektrik keranjang, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak,TurgovishteHarga pengubah 1000 KVA, dan kemudian mengambil sampel minyak.Turgovishte,Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama,TurgovishteTransformer in distribution room, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,Operasi pengubah tenggelam minyakBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

GrimbergenPembelian pengubah tenggelam minyakPangkalan borong

GrimbergenPembelian pengubah tenggelam minyakPangkalan borong

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transf...

RolandoJembatan pengangkutan bekasAnalisis indeks prestasi mekanikal

RolandoJembatan pengangkutan bekasAnalisis indeks prestasi mekanikal

With the development of social science and technology today, the layout and design of boarding axle...

KisvardaPembuat jambatan naik automobileDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

KisvardaPembuat jambatan naik automobileDibawa dalam peluang pembangunan baru di China

Dikuasa oleh pompa hidraulik yang beroperasi dengan tangan.Walaupun jambatan penerbangan hidraulik t...

WumakaoPenukar distribusiPengetahuan ensiklopedia

WumakaoPenukar distribusiPengetahuan ensiklopedia

Bunyi pengubah jenis kering berasal dariPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Ba...

Bandar WanjinAplikasi bekalan kuasa pengubahPrestasi produk dan hayat perkhidmatan

Bandar WanjinAplikasi bekalan kuasa pengubahPrestasi produk dan hayat perkhidmatan

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it i...

SiofokJembatan pengangkutan bekasAnalisis kegagalan kakisan

SiofokJembatan pengangkutan bekasAnalisis kegagalan kakisan

membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.Kelas mekanik dan elektrik: bertanggungjawab atas...

评论列表

275HP127226562
2024-01-14 09:05:06

Buat iklan untuk anda, kawan-kawan: Produk TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVA ini sangat bernilai.

881HP198728332
2024-01-14 08:15:55

TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVA Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

466HP159575805
2024-01-14 08:28:17

Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVA, terima kasih!

409HP184720764
2024-01-14 09:32:23

TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVA Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

709HP180518493
2024-01-14 07:57:49

Ikuti anda TurgovishteHarga pengubah jenis kotak 50 KVA untuk masa yang lama, tetapi ini adalah kali pertama untuk bermula. Ia harus dikatakan cukup bagus. Saya beli untuk kali kedua, dan kedai itu lebih baik daripada yang saya jangkakan. Bos memujinya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。