San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianApa kelebihan dan ciri-ciri

2023-12-11 16:43:00
632HP195506591tenaga63

Semasa pemasangan, piring akan dikendalikan dengan hati-hati. Operasi keras dilarang. Burrs akan dibuang pada pembukaan potongan untuk mencegah goresan permukaan piring dan pekerja.Langkah desain penyimpanan sejuk: takrifkan volum penyimpanan sejuk. Saiz penyimpanan sejuk patut berdasarkan desain nombor besar produk pertanian yang akan disimpan untuk masa yang lama. Volum ini dihitung berdasarkan volum penting barang yang disimpan yang dikumpulkan dalam penyimpanan sejuk, ditambah baris ke baris koridor, ruang dalaman antara tumpukan dan dinding, langit dan kosong rumah pakej. Selepas volum penyimpanan sejuk ditentukan nisbah panjang dan lebar tinggi penyimpanan sejuk ditentukan. Necessary auxiliary engineering buildings and equipment shall also be considered in the design of cold storage, such as working intermediate, packaging and combing room, loading and unloading platform, etc.San Rafael SelatanSuhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, penyimpanan sejuk perubatan kualifikasi rasmi penyimpanan sejuk, selamat datang untuk penyelidikan telefon,San Rafael SelatanBerapa banyak kost pembinaan dan pemasangan penyimpanan sejuk, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Pemasangan kotak elektrik unit: kotak elektrik unit akan dipasang dekat unit; Pemasangan menegak. Jika unit dipasang di atas gudang, jarak antara bawah kotak dan atas gudang mesti & amp; gt; mm; Kotak elektrik boleh ditetapkan pada dinding bangunan atau pada bingkai besi sudut.Sabanilla,Produk yang disimpan dalam projek penyimpanan sejuk perubatan mesti dikendalikan dengan kod warna, supaya mengelakkan masalah ralat pembelian. Dalam proses pengendalian, juga perlu mengikut arahan yang ketat.Dengan meningkat penggunaan penyimpanan sejuk, sebagai struktur penting penyimpanan sejuk, juga meningkat. Kerana penyimpanan sejuk berbeza dari penyimpanan sejuk biasa lain, ia penting untuk persekitaran pemasangan dan suhu. Oleh itu, beberapa masalah kecil mungkin diabaikan semasa pemasangan. Menurut pemahaman berikut.. Kekalkan penyimpanan sejuk makanan. Dalam kedudukan yang sesuai untuk beroperasi diluar pintu bilik sejuk tukar utama untuk memotong bekalan kuasa kompressor sejuk akan ditetapkan. tukar ini akan mampu menghentikan operasi kompressor sejuk, dan tanda-tanda berkaitan akan ditetapkan. Jika panel mekanik ditetapkan di bilik utama, tukar butang akan ditambah di sebelah setiap pemampat sejuk.


San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianApa kelebihan dan ciri-ciri



Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Jika gudang itu relatif kecil dan and a mahu mengubah gudang buah miniatur yang menyimpan segar anda patut pastikan tinggi gudang sekurang-kurangnya meter, kerana puncak gudang sejuk dan puncak gudang patut menyimpan tinggi sekurang-kurangnya cm.Bagi unit sejuk air, turbiditi air sejuk akan sering, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.Servis jujur,Gudang biasa beku-cepat kebanyakan disejukkan oleh mekanisme pendinginan dengan suhu gas rendah (ammonia atau Freon)Namun,San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk suhu rendah berfungsi, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.


San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk WannianApa kelebihan dan ciri-ciri



Apabila penyimpanan sejuk digunakan untuk pertama kalinya atau ditutup untuk masa yang panjang, ia dilarang secara ketat untuk menampung barang di dalam gudang. Gudang mesti perlahan-lahan dikurangi kepada suhu yang diperlukan. Untuk gudang suhu rendah, ia perlu disejukkan dalam tahap untuk mengelakkan perubahan suhu secara tiba-tiba di dalam dan diluar gudang, yang menyebabkan tubuh gudang.Rakomendasi dan konsultasi,Aplikasi pemampat selari dalam storan sejuk: keperluan kapasitas pendinginan besar, dan pemampat pendinginan hingga dibawah Malige perlu digunakan pada hari minggu; Operasi jangka panjang, perbezaan maksimum muatan besar lembah dan muatan departemen yang signifikan; Objek beku dan sejuk adalah makanan baru yang mudah untuk dihancurkan dan dihancurkan, dan mempunyai keperluan ketat untuk suhu dan kelembapan.Setelah terdapat kemudahan dalam sistem penyimpanan atmosfer yang dikawal, ia akan mempengaruhi prestasi penyegelan plat penapisan dan valv keleluaran dan kursi valv, yang akan mempengaruhi kuasa pendinginan penyimpanan atmosfer yang dikawal.Penyelamatan tenaga dan simpanan tenaga: biaya desain gudang beku cepat yang disebut di atas sangat rendah, tetapi ia mempunyai kesan besar pada biaya gudang beku cepat dan kemudian biaya penggunaan. Bil elektrik sering merupakan item pembelanjaan penting dalam tahap kemudian. Skema desain pertunjukan boleh mengurangkan konsumsi kuasa gudang beku cepat. Pemilihan sisi matahari belakang gudang beku cepat, pemilihan tebal papan izolasi suhu sepatutnya sesuai, ketat pintu gudang beku cepat,San Rafael SelatanStoran sejuk, dan perbezaan suhu antara bilik gudang sejuk sebelah tidak sepatutnya terlalu besar adalah semua isu yang perlu kita pertimbangkan. Terdapat juga beberapa tip, seperti penggunaan mesin tirai udara di pintu gudang beku cepat. Kami mengingatkan pengguna untuk menggunakan unit selari dalam gudang beku secepat mungkin dan memulakannya secara rasional.San Rafael Selatan,Apabila penyimpanan sejuk dibangun, akan dihalangi penyebaran uap air dan penyusupan udara. Apabila udara luar menyerang, ia tidak hanya meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, ia diperlukan untuk menetapkan lapisan izolasi kejam dan kelembapan panas, pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan, penyimpanan sejuk perubatan dan produk lain, yang mempunyai pelbagai jenis, menjual dengan baik di rumah dan di luar, dan mempunyai kehidupan perkhid Produk memimpin industri wayar. Selamat datang untuk menanyakan, sehingga bangunan penyimpanan sejuk mempunyai prestasi penutup yang baik, keterlaluan basah dan isolasi uap.Namun, operasi terus jangka panjang tidak dapat diharapkan kepada peralatan penuaan, jadi pemeliharaan yang masuk akal sangat penting.Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Zapotitlan, San FranciscoCold storage installation materialsPrinsip proses deformasi

Zapotitlan, San FranciscoCold storage installation materialsPrinsip proses deformasi

Konfigurasi peralatan adalah masuk akal dan kehidupan perkhidmatan gudang beku cepat adalah panjang....

YpresSyarikat pemasangan penyimpanan sejukWhat are the standards for the thickness of

YpresSyarikat pemasangan penyimpanan sejukWhat are the standards for the thickness of

Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudaha...

TolucaPenjana pemasangan storan sejukTeknik perlindungan permukaan

TolucaPenjana pemasangan storan sejukTeknik perlindungan permukaan

pemasangan penyimpanan sejuk profesionalApabila pemindahan ammonia panas atau pemindahan elektrik d...

DandmondPemasangan projek penyimpanan sejuk makananBagaimana untuk memilih kualiti tinggi, kekal dan murah

DandmondPemasangan projek penyimpanan sejuk makananBagaimana untuk memilih kualiti tinggi, kekal dan murah

Material beku-cepat adalah novel. Tubuh perpustakaan mengadopsi papan sandwich poliuretan atau polis...

MetapanDesign penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejukKerosakan tubuh manusia

MetapanDesign penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejukKerosakan tubuh manusia

Perhatikan penyimpanan tenaga sistem pencahayaan: pencahayaan penyimpanan sejuk patut dianggap secar...

KrimavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Apa jenis dan bahan

KrimavicPemasangan penyimpanan sejuk Co., Ltd.Apa jenis dan bahan

Pasang sistem kawalan elektrik. Sistem kawalan elektrik penyimpanan sejuk mengandungi pengendali ele...

评论列表

258HP138990173
2023-12-11 16:59:07

Saya akan membelinya pada masa hadapan San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian dan saya akan datang kepada anda lagi. Terima kasih bos, berikan saya komen yang baik. Saya sayang awak bos. Terima kasih!

466HP159575805
2023-12-11 17:41:57

Syarikat anda San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian mempunyai sikap perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih, dan menyukai anda.

122HP117294921
2023-12-11 17:46:16

Baru terima barang, sangat bagus, San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

409HP184720764
2023-12-11 17:35:13

Penjual yang baik, walaupun orang baru, banyak San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian tidak faham. Nasib baik, penjual mempunyai bimbingan pesakit di hujung komputer yang lain, dan saya mempunyai rasa pencapaian, dan akhirnya mengetahui masalahnya yang saya tidak faham.^- ^Ketahui lebih lanjut pada masa hadapan!

256HP158312377
2023-12-11 18:19:37

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian.

717HP127443542
2023-12-11 17:57:41

Apabila San Rafael SelatanPemasangan penyimpanan sejuk Wannian menawarkan mata diskaun untuk aktiviti, hubungi saya apabila ada diskaun

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。