LuninyetPengubah kuasa 25kVBagaimana syarikat menonjol

2023-09-14 01:29:14

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Luninyet,Jaga-jaga untuk operasi percubaan penghasil pengubah kuasaApabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, masih tiada bunyi apabila fasa kedua dihantar, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah,Manufacturing process and steps of dry-type transformerKemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


LuninyetPengubah kuasa 25kVBagaimana syarikat menonjol



Sudah tentu jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.Dalam keadaan normal,LuninyetPengubah kuasa sampah, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.Penghakiman cacat pengubah kuasaKonsultasi terakhir,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatKerosakan pemburukan pengisihan inti pengubahSyarikat pengubah minyak terjun


LuninyetPengubah kuasa 25kVBagaimana syarikat menonjol



Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri,LuninyetSaiz pengubah jenis kering, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Pelanggan pertama, efisiensi & ETA; Sama, pengubah tidak akan menyebabkan kehilangan. Tetapi sebenarnya, tidak ada pengubah seperti itu. Energi elektromagnetik pengubah sentiasa menyebabkan kehilangan kunci kehilangan semacam ini adalah kehilangan tembaga dan kehilangan besi. Kehilangan tembaga merujuk kepada kerugian disebabkan oleh bilangan pusingan koil pengubah. Apabila arus mempunyai demam menurut bilangan pusingan koil, sebahagian tenaga elektromagnetik berubah menjadi tenaga dan hilang. Kerana kola elektromagnetik biasanya terluka oleh wayar inti tembaga dengan lapisan mengisolasi, ia dipanggil kehilangan tembaga.After hours of continuous trial operation with a certain load, and the transformer will turn to all normal operation.Luninyet,(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

LuninyetPengubah kuasa 25kVMaklumat pelarasan harga

LuninyetPengubah kuasa 25kVMaklumat pelarasan harga

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel...

评论列表

161HP196399230
2023-09-14 10:24:57

Haha, LuninyetPengubah kuasa 25kV diterima! Terlalu lambat untuk mengesahkan, maaf, bos sangat bergaya!

275HP127226562
2023-09-14 09:20:30

Setelah lama mencari milik anda LuninyetPengubah kuasa 25kV, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

938HP166090698
2023-09-14 09:46:23

Selepas bertahun-tahun membeli-belah dalam talian, ini adalah kali pertama saya mengambil serius perkara ini. Saya memegang telefon saya dan merenung skrin dengan rasa cemas, dan saya tidak berani memulakan. Untuk menulis penilaian notari LuninyetPengubah kuasa 25kV, hantar empat aksara, kualiti tinggi dan harga rendah. Ini adalah belanja dalam talian saya yang gembira, terima kasih!

881HP198728332
2023-09-14 10:05:04

Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

535HP136858825
2023-09-14 09:00:48

Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, sudah terlambat untuk mengesahkan, LuninyetPengubah kuasa 25kV sangat baik, seperti bos.

709HP180518493
2023-09-14 08:45:54

Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。