ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringSyarikat kekurangan dana

2023-02-19 22:43:18
122HP117294921Mesin dan peralatan industri190

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrikAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkanChanguinola,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Pemburukan pengisihan SolenoidKhoni,Jarak izolasi antara angin dan tong besi pengubah kuasa jauh lebih besar daripada yang diantara angin, kerana medan elektrik diantara angin dan tong besi jauh dan tidak sama simetrik seperti yang diantara angin. Dalam medan elektrik di tengah angin,ChanguinolaPenukar jenis kotak 50 kV, kebanyakan kabel berada dalam fasa dengan silinder (plat) yang mengisolasi di tengah angin, iaitu, komponen pemutusan medan elektrik adalah kecil.Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.Pembuat pengubah jenis kering


ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringSyarikat kekurangan dana



Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi, untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.Setelah minyak telah dihapuskan, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.Sampling inspection,Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, dan pemanasan jangka panjang inti besi akan menyebabkan penuaan pengisihan.Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage,ChanguinolaModel dan parameter pengubah kuasa, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.


ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis keringSyarikat kekurangan dana



Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?pakej,Apabila ujian muatan penuh dilakukan dan semuanya normal, muatan boleh disambung.Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.ChanguinolaMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa,ChanguinolaPenukar jenis kotak pengubah jenis kering, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.Berapa banyak pengubah kuasaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitKendaraan platform angkat hidraulik kakiPengilang memberitahu anda fokus membeli

DetroitPlatform angkat hidraulik 5 ton,Pada dasarnya, yang di atas adalah beberapa sebab untuk menin...

GhentJembatan boarding bergerakPerbandingan lebar pendesak

GhentJembatan boarding bergerakPerbandingan lebar pendesak

kita boleh tahu bahawa apabila parkir di jambatan boarding bimbit, kita juga perlu memberi perhatia...

MacePlatform angkat gerak jenis garpu guntingRisiko turun naik harga

MacePlatform angkat gerak jenis garpu guntingRisiko turun naik harga

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa...

ZawelcheJembatan naik kecil sederhanaArahan amaran operasi

ZawelcheJembatan naik kecil sederhanaArahan amaran operasi

yang boleh memenuhi pemasangan dan penggunaan kebanyakan platform muatan dan muatan.Zawelche,[UNK][...

Lido di RomaPemutar hidraulik bijiApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

Lido di RomaPemutar hidraulik bijiApakah kesan perlindungan alam sekitar di pasaran?

Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesi...

San MarcosPompa paipelHow does the size decrease in use

San MarcosPompa paipelHow does the size decrease in use

kita perlu tahu bahawa pam selam biasanya berfungsi dalam air. In fact, most of the pumps are suita...

评论列表

466HP159575805
2023-02-19 22:53:23

Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

256HP158312377
2023-02-19 23:18:35

Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering.

709HP180518493
2023-02-20 07:42:22

Benar-benar penjual yang baik. Saya perlu mencari anda jika saya mempunyai permintaan ChanguinolaPerbezaan antara pengubah kuasa dan pengubah jenis kering ini pada masa hadapan!

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。