CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis keringLangkah-langkah rawatan suhu tinggi

2022-12-31 01:27:33
122HP117294921Mesin dan peralatan industri212

Pembuat pengubah kuasaSyarikat pengubah jenis keringCretaro,Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli,CretaroPeraturan pagar pengubah kuasa, membersihkan kotak perlindungan air porcelain, membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Makhachkala,Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.Kilang pengubah kuasaGaris kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis keringLangkah-langkah rawatan suhu tinggi



Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.kualitiDalam kes menggunakan pengubah jenis kering, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal, and the transformer will turn to all normal operation.Apakah mod kawat pengubah jenis kering?


CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis keringLangkah-langkah rawatan suhu tinggi



Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again turn on the photo flash when it's light, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan and it's short when it's heavy. Oleh itu, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.Tanda kualiti tinggi,Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang,CretaroModel terakhir pengubah tenggelam minyak, penutupan akan dikekalkan oleh penangkap tegangan tinggi, dan garis neutral penyunting akan didarat dengan yakin (ia akan didarat segera).Cretaro,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda,CretaroPenukar kuasa S13-50 / 10, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Segel kebocoran minyak

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

MetkovicPengubah jenis kering 1250KWHayat perkhidmatan

MetkovicPengubah jenis kering 1250KWHayat perkhidmatan

Pengubah kuasakonduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap...

SzentesLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus ditumpukan

SzentesLif yang diletak dalam kereta aliuminum.Apa yang harus ditumpukan

Dengan pembangunan terus menerus ekonomi, memenuhi keperluan masyarakat, dan meningkat produktifiti,...

UruapanPengubah kuasa 33kVMengapa industri ini masih menghadapi kebingungan pembangunan

UruapanPengubah kuasa 33kVMengapa industri ini masih menghadapi kebingungan pembangunan

Alasan utama ialah kualiti penyeludupan penyeludupan listrik adalah lemah, terdapat penyeludupan kos...

Heradez clarowayPengubah jenis kering 2500kVATafsiran terperinci

Heradez clarowayPengubah jenis kering 2500kVATafsiran terperinci

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang....

LublinLif rumah tingkat duaKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

LublinLif rumah tingkat duaKemahiran membeli yang perlu dikuasai oleh penjual

Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga b...

San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

San Juan SacatepequezPengubah penuh minyak tertutupPengenalan skop aplikasi dan ciri struktur

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & l...

评论列表

466HP159575805
2022-12-31 09:06:44

Akhirnya dapat CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis kering Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

122HP117294921
2022-12-31 09:38:37

Tahap MM penjual sangat tinggi, dan orangnya sangat sabar. Saya melihat banyak CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis kering, tetapi saya merasakan bahawa anda mempunyai kekuatan dan membeli milik anda. Saya tidak sangka ia menjadi seperti ini . Penjual macam ni dah online Jarang-jarang dah tanya banyak seller tapi tak boleh, seller MM dah buat. Dan harga pun murah. Senang sangat.

717HP127443542
2022-12-31 08:49:52

Anda CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis kering bagus, adakah senang untuk membuat pesanan?

632HP195506591
2022-12-31 10:24:27

CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis kering Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

570HP155642700
2022-12-31 08:58:54

Biar saya bercakap tentang kualiti barang dahulu: CretaroLukisan pemasangan pengubah jenis kering Secara keseluruhannya bagus, dan pembungkusannya ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka. Ulasan terakhir ekspres: penghantaran adalah pantas. Yang lain adalah berterima kasih kepada kedai untuk diskaun, lagipun, produk yang murah dan bagus adalah lebih nyata. Saya berharap kedai akan memberikan lebih banyak diskaun dan memberitahu pelanggan lama dalam masa untuk mempromosikan pembelian semula. Saya doakan perniagaan berjaya.

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。