BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan

2024-02-10 01:34:30

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.Botevgrad,Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?TunisiaJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh,BotevgradModel efisiensi tenaga utama pengubah jenis kering, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:


BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan



Pembuat pengubah jenis keringTransformer adalahKebocoran minyak dari radiator paip panasLaporan pemeriksaan kualiti,BotevgradMonitor pengubah minyak tertenggelam,Pengubah kuasaJika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat


BotevgradPengubah jenis kotak 80Menjejaskan kecekapan sistem penyejukan



Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasaPengurangan?,(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.Pembuat TransformerManufacturing process and steps of dry-type transformerBotevgrad,BotevgradHarga 400 KVA bagi pengubah jenis kotak,Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), tujuan rawatan boleh dicapai.Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

BotevgradPengubah jenis kotak 80berunding

BotevgradPengubah jenis kotak 80berunding

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang....

评论列表

275HP127226562
2024-02-10 10:12:22

Izinkan saya menilai ini BotevgradPengubah jenis kotak 80, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

535HP136858825
2024-02-10 10:32:35

BotevgradPengubah jenis kotak 80 Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

466HP159575805
2024-02-10 10:08:06

BotevgradPengubah jenis kotak 80Kualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

122HP117294921
2024-02-10 09:34:26

Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari BotevgradPengubah jenis kotak 80 untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。