KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi

2024-01-26 00:49:05

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik,KasanlakSkema pemasangan penukar 35 kV minyak, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Kasanlak,The step-up dry-type transformer refers to the instantaneous operation of voltage. At this stage, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.Pembuat pengubah kuasaStarahowitze,Penelitian saintifik minyak pengubah kuasa biasanya dilakukan mengikut cara pengumpulan sampel. Apa kaedah dan proses pengumpulan biasa?Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, nyalakan, bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.


KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi



Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi,KasanlakMinyak Transformer, apa mod kabel pengubah jenis kering?Keperlawanan mendarat, tegangan tinggi dan tegangan bawah tidak boleh kurang dari % (m & omega;) nilai asal. Perbezaan diantara nilai rata tiga fasa pengukuran tahan membelakang pada suhu yang sama tidak boleh melebihi %, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.Dry type transformer factoryKepastian Kualiti,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.Oil leakage of cast iron partsPengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.


KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABercakap mengenai proses teknologi



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.Sampling inspection,Langkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, kapasitas dan penentang. Ketepatan parameter asas tersebut merugikan hasil pengiraan keseluruhan proses gelombang. Untuk pengiraan induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, apabila kehilangan tembaga penukar sama dengan kehilangan besi iaitu, kadar adalah sangat besar. Oleh itu, muatan penukar ialah: = P / PK. Pertimbangkan secara penuh kehilangan kuasa aktif disebabkan oleh kuasa reaktif dalam perisian sistem semasa operasi penukar. Pelarasan muatan ialah: ia boleh dilihat dari pengiraan formula muatan bahawa kadar besar penukar tidak berlaku apabila muatan penuh, Secara umum, ia adalah kira-kira %, tetapi apabila memilih kapasitas pengubah, kita perlu memilih pengubah yang berkesan mengikut keadaan muatan dan muatan, untuk membuat pengubah dalam keadaan pembangunan ekonomi dan mencapai tujuan penyimpanan kuasa.Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel,KasanlakLukisan pemasangan pengubah jenis kering, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Kasanlak,Syarikat pengubah jenis keringApa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

Sabana Grande de BoyaISG single stage vertical pipeline pumpBagaimana untuk memilih sendiri

Sabana Grande de BoyaISG single stage vertical pipeline pumpBagaimana untuk memilih sendiri

   pasang valv untuk suntik air di dalam dan keluar air. This method is to install a valve on the w...

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKaedah asas penyingkiran karat

BlagoevgradPengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyakKaedah asas penyingkiran karat

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam...

ManzanilloISG single stage vertical pipeline pumpLapisan pelindung anti slaid

ManzanilloISG single stage vertical pipeline pumpLapisan pelindung anti slaid

kita boleh menyelesaikan masalah: pertama kita perlu memeriksa sama ada aras cair tangki penyimpana...

ThanggaBahagi pompa paip menegakKeperlukan pemeriksaan untuk

ThanggaBahagi pompa paip menegakKeperlukan pemeriksaan untuk

   Semasa penyesuaian pertama-tama lepaskan penyamaran sokongan, t   Bagaimana untuk menghindari sit...

MaastrichtRumah rumah lift villa yang dibina sendiriLangkah pengoptimuman tahap

MaastrichtRumah rumah lift villa yang dibina sendiriLangkah pengoptimuman tahap

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis...

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

DelmasPompa lumpur tenggelam garis sampahPenjagaan awal

   Ke bawah, dan lepaskan perlumbaan dalam, O-ring, lengan peluru dan menjaga lengan bertukar.   The...

评论列表

161HP196399230
2024-01-26 09:20:44

Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

466HP159575805
2024-01-26 08:25:58

Logistik KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVA agak perlahan. Secara keseluruhannya bagus, saya harap saya mempunyai peluang untuk memberi kerjasama lain kali

709HP180518493
2024-01-26 09:39:04

KasanlakBerapa banyak pengubah kotak 50 KVABagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。