KayMakanan segar bekuKategori aplikasi dan mod pemasangan bagi

2024-01-15 00:43:55
632HP195506591tenaga64

- tindakan pencegahan bagi plat menegak penyimpanan sejuk: paparan plat menegakPerhatian untuk membeli dan penghantaran bila menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan, kelajuan mesti dijamin secara ketat semasa membeli dan penghantaran produk. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan sekitar darjah, masa pembukaan mesti ketat dalam minit. Jika suhu penyimpanan sejuk perubatan adalah kiri dan kanan darjah,KayRalat pemasangan penyimpanan sejuk, masa pembukaan tidak boleh terlalu tinggi, ketat dalam beberapa minit.Kay,Suhu lokasi, perbezaan suhu dan parameter utama lain bagi peralatan penyimpanan segar gudang besar-besaran akan ditetapkan mengikut situasi khusus gudang beku, dan parameter utama tidak boleh diubah sesuai kehendak. Semua jenis pemasangan penyimpanan sejuk, pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah, selamat datang untuk penyelidikan telefon, sejujurnya mengundang kerjasama! Pembeku telah disesuaikan mengikut peraturan pelanggan di kilang asal. Selepas menguasai parameter prestasi pembeku, tetapkan berbagai parameter utama pada papan.Membina rangkaian komputer yang sempurna, membuat distribusi rantai bekalan sejuk saintifik, dan mencapai jejak keselamatan makanan. Di Uni Eropah, Amerika Syarikat dan Jepun semua ahli rantai bekalan makanan mempunyai tanggungjawab undang-undang untuk melaksanakan pengesan.Batikent, kemudahan pemindahan lokasi penyimpanan sejuk patut diberi keutamaan dalam pemilihan lokasi, seperti dekat ke jalan, keretapi, dll. Pada masa yang sama, lokasi penyimpanan sejuk seharusnya menghindari sumber pencemaran besar dan cahaya matahari langsung, dan pembangunan penyimpanan sejuk seharusnya mempunyai keadaan pembuangan dan ventilasi yang baik.Kehidupan perkhidmatan bulu bahan pengisihan penyimpanan sejuk poliuretan: selain prestasi asas bulu poliuretan pada tahap awal, pengiriman prestasi bulu juga adalah indeks yang sangat penting. Dalam persiapan bahan putih, walaupun permukaan penggunaan beberapa bahan poliester membuat foam mempunyai kekerasan yang baik dan kekebalan kesan, ia akan menjadi lemah dan tidak lagi resisten kepada kesan dan kejadian selepas digunakan dalam penyimpanan sejuk selama beberapa masa; Selain itu resistensi hidrolisis yang lemah dari beberapa putih poliester juga akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan putih; Ia mengadopsi struktur polieter, yang sedikit lemah pada tahap awal, tetapi biasanya hilang selepas beberapa hari dan kemudian menyimpan prestasi stabil bahan penyisalan penyimpanan sejuk untuk masa yang lama.Ada dua jenis pendinginan dalam kumpulan penyimpanan sejuk: pendinginan segera dan pendinginan sederhana.


KayMakanan segar bekuKategori aplikasi dan mod pemasangan bagi



Kebanyakan penyimpanan sejuk digunakan untuk pemprosesan beku dan penyimpanan makananLokasi pemasangan gudang penyimpanan segar akan berada di tempat yang stabil dan selesa; (Jika ia adalah petani buah tempatan, ia patut dipasang berhampiran sumber buah)The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Berapa harganya?,Semasa menggunakan projek penyimpanan sejuk perubatan halaman barang, barang yang disimpan mesti sesuai dengan peraturan yang berkaitan. Barang patut mempunyai jarak tertentu dari tanah dan dinding penyimpanan sejuk. Apabila menyimpan, jarak antara barang dan pemandu sejuk juga patut cm. Tiada barang boleh disimpan dalam julat ini, dengan freon sebagai pendingin. Mod penguap dalam gudang ialah pemandu pendinginan, yang boleh menjadi jenis langit. Jika bilangan gudang kecil dan volum tidak melebihi meter kubik, mod pendinginan mesin gudang boleh dianggap. Jika terdapat bilangan besar gudang, mod kepala berbilang secara paralel boleh dianggap.


KayMakanan segar bekuKategori aplikasi dan mod pemasangan bagi



Penyelesaian lantai anti bau harus ditetapkan di atas pelabuhan bilik sejuk dan bilik unit sejuk, dan nisbah lebar tinggi segel air penyesalan lantai tidak boleh kurang dari mm. Lubang lif, lubang elektronik dan tempat lain yang sesuai untuk pembuangan, harus disediakan dengan pembuangan dan peralatan untuk menghindari aliran balik air.peringkat,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Lubang antara kipas pendingin dan plat penyimpanan mesti lebih besar daripada tebal kipas pendingin.Faktor yang mempengaruhi biaya pemasangan penyimpanan sejuk adalah seperti ini: pembangunan penyimpanan sejuk: pemilihan laman harus memenuhi undang-undang dan peraturan dan memenuhi keperluan yang berkaitan untuk kesehatan makanan dan. Dan perhatikan untuk melindungi persekitaran dan keseimbangan ekologi. Selain itu, ia akan menyebabkan pertumbuhan, pembinaan dan upacara kering.Kay,Memulakan penyimpanan sejuk. Selepas semua bahagian penyimpanan sejuk dipasang dan disambungkan, penyimpanan sejuk boleh dimulakan untuk penyimpanan sejuk. Menurut keperluan pelanggan, menyesuaikan nilai penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk boleh mencapai suhu yang ditentukan sebelumnya, kelajuan pendinginan dan operasi penyimpanan sejuk adalah normal, dan penyimpanan sejuk boleh dihantar untuk digunakan. Unit pemasangan penyimpanan sejuk juga akan menyediakan pengguna penyimpanan sejuk latihan mengenai penggunaan penyimpanan sejuk dan pengetahuan pengurusan, serta beberapa latihan selepas menjual.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Pembekalan penyimpanan sejuk memberi semakin banyak perhatian kepada keperluan perlindungan persekitaran dan simpanan tenaga. Projek profesional termasuk: pemasangan penyimpanan sejuk pemasangan penyimpanan sejuk, pembangunan penyimpanan sejuk buah,KayPembuat memasang storan sejuk besar,KayKabinet penjagaan buah, penyimpanan sejuk perubatan dan perniagaan lain yang berkaitan. Penghantar yang berharap mempunyai perniagaan ini sila pertimbangkan skala luas kawalan suhu gudang, pemilihan dan tempatan peralatan sejuk dan keterangan medan kelajuan angin, yang sesuai untuk keperluan penyimpanan sejuk berbagai barang. Dipersediakan dengan peralatan pengesan, rekaman dan kawalan aktif suhu penyimpanan yang sempurna.

404 Not Found

404 Not Found


nginx

Artikel berkaitan

KayMakanan segar bekuKeuntungan operasi dan pembinaan

KayMakanan segar bekuKeuntungan operasi dan pembinaan

Isolasi panas polyuretan yang ketat mempunyai konduktiviti panas rendah dan prestasi panas yang baik...

评论列表

161HP196399230
2024-01-15 08:27:51

KayMakanan segar beku Tiba, ya, model baru ini memang standard, sangat bagus

275HP127226562
2024-01-15 09:32:19

KayMakanan segar bekuBerapa harganya dan bagaimana saya boleh menjualnya?

938HP166090698
2024-01-15 09:41:49

KayMakanan segar beku Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

122HP117294921
2024-01-15 08:00:42

Perkhidmatan anda sangat baik, KayMakanan segar beku juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

709HP180518493
2024-01-15 08:16:20

Kerjasama dengan anda sangat baik, KayMakanan segar beku kualiti yang baik, datang ke syarikat kami lagi jika anda mempunyai masa.

717HP127443542
2024-01-15 07:47:52

Pembeli yang sangat baik. Terima kasih. Rakan sekerja saya sangat menyukainya KayMakanan segar beku. Datang lagi lain kali

发表评论    

◎欢迎参与讨论,请在这里发表您的看法、交流您的观点。